Top! Uiteindelijk is de snelste manier om dit conflict te eindigen als de Russen de komende tijd hun maffiabazen massaal uitkotsen.quote:
Amsterdam levert vooral veel belasting op.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:17 schreef RAVW het volgende:
[..]
daar zijn zeker alleen Amsterdammers die hun stad missen , alles daar om heen echt niet .. ja missen als kiespijn.
Daar gaat zo veel belasting geld naar toe en we zien er niets van terug . zou eens blij wezen als dat eerlijker verdeelt zouden worden over nederland
Je vergeeet 1 ding: Momentum, de Oekrainers zijn bereid alles op alles te zetten,de Russen niet. Ik voospel bloed in de straten van Rusland, deze aanval kan wel eens heel fout uitpakken voor Putin.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:14 schreef quirina het volgende:
Putin gaat er alles aan doen om Kyiv te laten vallen het is een kwestie van tijd.
Gisteren lukte het niet, vandaag of morgen wel.
Het is triest allemaal zoveel Russen hebben ook Oekraïense familie/roots/vrienden ze vechten tegen hun eigen volk alleen vanwege Putins ego die weer een Sovjet-Unie wil.
Oorlog haalt werkelijk het smerigste in een mens boven.
Deze situatie gaat heel lang duren zo, deze oorlog gaat geen winnaar krijgen.quote:
Helaas is dat vaak de oorzaak van oorlogen. De wereld bestaat nog altijd uit individuen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gezien het gemak waarmee je andere volkeren utilistisch wegcijfert had ik me kunnen indenken dat eigen belang waarschijnlijk niet verder reikt dan het eigen tuinhek.
Er is zelfs een apart FEE (feestdagen) deel, Soppen en opruimenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hebben we hget over gehad, maar er is niet echt een wildgroei aan Oekrainetopics in NWS. Dit topic is te vergelijken met het ISrael-Palestina topic als er daar weer stront aan de knikker is.
In een nieuw forum is er natuurlijk ook één live topic zoals hier wat even hard zal gaan. Maar het staat klaar, wanneer het nodig is kan het zo live.
Betekent dit dan dat het niet vol zat met Putin-puppets bij RT?quote:
Geen deepfake, dit is echt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:07 schreef koffiekoekjes het volgende:
Zou dit een deepfake zijn?
"We are shocked, don, that the Ukrainians have so many weapons, don, and now we have no desire to fight against Ukraine, don" - Chechen leader Kadyrov
[ twitter ]
Dat hoop ik wel voor ze , anders hebben ze zitten slapenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:58 schreef RAVW het volgende:
[..]
houd er rekening mee Oekraiene heeft al een tijdlang die russen op hun nek .. dus die hebben echt wel wat dingen voorkunnen berijden
Dit is wel zeker bemoeienis van de NATO met de oorlogquote:
Misschien had hij dit vermoeden al en dreigde hij daarom al vanaf dag één met ernstige escalatie?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:19 schreef timmmmm het volgende:
Het zou wel echt een intense afgang zijn voor Poetin als hij het niet voor elkaar krijgt in Oekraïne.
Wat zijn dit voor WC tegels man...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:18 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Helaas is dat vaak de oorzaak van oorlogen. De wereld bestaat nog altijd uit individuen.
Ik zag ook liever al die polderlanders die de huizenprijzen in Amsterdam opjagen vertrekken. Maar die boeren willen nu ook eenmaal in de beschaving wonen. Dat is begrijpelijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:17 schreef RAVW het volgende:
[..]
daar zijn zeker alleen Amsterdammers die hun stad missen , alles daar om heen echt niet .. ja missen als kiespijn.
Daar gaat zo veel belasting geld naar toe en we zien er niets van terug . zou eens blij wezen als dat eerlijker verdeelt zouden worden over nederland
Zullen we waarschijnlijk pas over een jaar of 50 weten als een of andere gepensioneerde Rus met zijn memoires komt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:20 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Misschien had hij dit vermoeden al en dreigde hij daarom al vanaf dag één met ernstige escalatie?
We kunnen toch gewoon SOP gaan bezetten met deze topics.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er is zelfs een apart FEE (feestdagen) deel, Soppen en opruimenJullie wachten op WW3?
Misschien eerder dat het zelfs voor de puppets te gortig is geworden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:18 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Betekent dit dan dat het niet vol zat met Putin-puppets bij RT?
Dat lijkt mij ook ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:19 schreef timmmmm het volgende:
Het zou wel echt een intense afgang zijn voor Poetin als hij het niet voor elkaar krijgt in Oekraïne.
Dit blijft NWS hè dus als je extra topics wil openen ga je gang. Het is op het moment allemaal nieuws dus laat je niet tegenhouden door het bestaan van een dedicated forum.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:21 schreef Tengano het volgende:
[..]
We kunnen toch gewoon SOP gaan bezetten met deze topics.
Oekraine schoonvegen van wat oud ijzer en grensoverschrijdende personen.
Over 50 jaar dan zit MUSK op MARS en de aardbewoners vechten weer met stokkenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:21 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zullen we waarschijnlijk pas over een jaar of 50 weten als een of andere gepensioneerde Rus met zijn memoires komt.
Die TOS1 thermobaric bombs zijn erg, de verdedigers die zich in de flats hebben verstopt gaan 100 graden lucht inademen, dat overleeft niemand. Een paar van die TOS1 afschieten en daarna kan je rustig oprukken want alle verdedigers zijn dood.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:12 schreef Catatafishh het volgende:
Vannacht kwamen ze al redelijk ver, op 3 km van de regeringswijk? Dat zijn peanuts. Als de berichten kloppen dat het grotere arsenaal nu uit de kast wordt gehaald denk ik dat die paar kilometer overbrugd gaan worden. Is het niet vannacht dan is het wel morgen. En is het niet met blitzkrieg dan verwacht ik dat flatgebouw voor flatgebouw wordt neergemaaid. Of uitkammen van de metro
Hij zal het gegarandeerd voor elkaar kunnen krijgen. De vraag is alleen wat er nog overeind staat/leeft tegen die tijd.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:19 schreef timmmmm het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |