Is Putin niet aan het front?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:27 schreef Peppert het volgende:
Waar zijn die bitches Ursula von der Leyen, Victoria Nuland en Hilary Clinton. Niet aan het front?
Steve (aardappelhoofd) lookner. Zit op YouTube belangrijke nieuws gebeurtenisen te bespreken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:30 schreef Usert het volgende:
Voor mijn beeld, wie is Steve, ik lees die naam al een aantal keer
Host van Agenda Free TV. https://www.youtube.com/channel/UCshCsg1YVKli8yBai-wa78wquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:30 schreef Usert het volgende:
Dag 3 en ze hebben nu al meer doden dan Amerika in 20 jaar Afghanistanquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:29 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Koekkoek
[ twitter ]
ja dat mag , je kan hem ook proberen te plegen , we leven in een vrij landquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Mag je fantaseren over een coup in Rusland?
Heb je een link voor mij?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja, bovendien komt Steve zo weer online.
Aardappelhoofd.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:30 schreef Usert het volgende:
Steve Lookner waarschijnlijk, soort van Amerikaanse Uber Fokker met miljoen miljard volgers op Youtubequote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:30 schreef Usert het volgende:
Kebabsquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[ twitter ]
Wat zou dit dan zijn?
Oplader voor de dronesquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[ twitter ]
Wat zou dit dan zijn?
Misschien moet je niet naar het verleden blijven wijzen maar kijken naar de toekomst en hoe we omgaan met situaties zoals die in Irak, Syri en Afghanistan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:59 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Moeten we ons daar nu hypocriet voor vinden?
De afgelopen jaren heeft het westen gevochten in Irak, Syri, Afghanistan en kijken we weg bij gevechten in Afrika of Jemen.
Als europa is het enige wat we gemeen hebben met de Oekrane een grens.
En dat maakt het leed voor die mensen echt niet minder wat het is daadwerkelijk verschrikkelijk.
Maar de keuze of wij ons daarin moeten mengen op basis van morele gronden is wel iets anders dan de keuze om naar Afghanistan te gaan waar wij als Nederlanders niks van te vrezen hebben
10 dagen en dan is Putin failliet.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Deze situatie gaat heel lang duren zo, deze oorlog gaat geen winnaar krijgen.
daar mis je niets aan , niet zo als Bassie en Adriaan of zoquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:30 schreef Usert het volgende:
Jawel hoor. Hij heeft zijn vriendjes op TV te kakken gezet en ze gaan de sancties niet leuk vinden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Mag je fantaseren over een coup in Rusland?
Nee. Die 7 tweets daarover zijn allang debunked als propaganda.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
10 dagen en dan is Putin failliet.
Geen winnaar is eigenlijk een win in dit geval. Tenzij je bedoeld dat het eindigt met WO3, dan heb je gelijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
10 dagen en dan is Putin failliet.
Ja idd ja, wat kan Turkije nou leveren? Zou tof zijn als het TB2 drones met raketten zijn maar zal wel niet omdat ze Rusland te vriend willen houden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[ twitter ]
Wat zou dit dan zijn?
Ik zie niet in hoe dit ooit succesvol gaat worden voor Putin. In Tetjsenie lukte het niet in twee oorlogen en moest Rusland naar de onderhandelingstafel en werd er een marionet/tiran geinstalleerd.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:19 schreef timmmmm het volgende:
Het zou wel echt een intense afgang zijn voor Poetin als hij het niet voor elkaar krijgt in Oekrane.
Dit is een kaart van 2 dagen geleden...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Laatste update van het front. In het zuiden probere kleine vooruitgeschoven pantsereenheden voor de landtroepen uit te gaan om op deze manier zoveel mogelijk Oekraeners te omsingelen en vernietigen. In het noorden proberen ze zo snel mogelijk Kiev te bereiken. Ook van de oostkant.
[ afbeelding ]
Nee hoor. Hij had niet op deze tegenstand gerekend.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij weet heel goed dat hij veel tegenstand heeft, maar zolang hij alles en iedereen kan onderdrukken heeft hij daar schijt aan.
Miliyet fr die Sowjet-Unionquote:
Waar zie je dat? Ik zie 24 February - Present staan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is een kaart van 2 dagen geleden...
Even bijblijven okee
Kyiv is een hele grote stad, clausewitz instellen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:47 schreef Catatafishh het volgende:
Ik ben bang dat Kiev vannacht gaat vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |