Misschien zou dat model eigenlijk nog het beste zijn. Wel economische aansluiting bij de EU, dus een beetje fatsoenlijke levensstandaard voor je burgers, maar verder neutraal en ook voldoende sterk bewapend om dat ook af te dwingen.quote:
Jammer dat we geen Tito meer hebbenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:19 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Maar dat betreft is er niet veel verandert sinds Stalin.
Dat is de ergste nachtmerrie voor Poetin, een economische succesvol en onafhankelijk Oekraine...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:21 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Misschien zou dat model eigenlijk nog het beste zijn. Wel economische aansluiting bij de EU maar verder neutraal en ook voldoende sterk bewapend om dat ook af te dwingen.
Putin nu ergens zijn zin in geven is geen optie meer. Dat hebben we al te vaak gedaan. En dan zet hij weer een volgende stap. Het is echt klaar nu. Dan maar ww3.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:18 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En de dood van ons allemaal. Ik snap niet dat mensen niet beseffen dat dit echt dusdanig uit de hand kan lopen dat de wereld onder een wolk van as ligt. Wij zijn de boel verder aan het escaleren. Ga praten over een neutraal Oekraïne ofzo, niet bij de EU, en investeer beide in de economie.
Je kunt alvast afreizen naar Oekraïne om mee te vechten, de grens vanuit het westen is gewoon open. Wanneer ga je?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik wil geen vrede. Ik wil wraak.
Jammer dat een land maar 1 dictator kan hebben.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:21 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jammer dat we geen Tito meer hebben
https://www.reddit.com/r/(...)with_stalin_sending/
wat een onzin weer, om het persoonlijk te makenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:22 schreef Repentless het volgende:
[..]
Je kunt alvast afreizen naar Oekraïne om mee te vechten, de grens vanuit het westen is gewoon open. Wanneer ga je?
Gast, dit is een mogelijk scenario. Hoe oud ben je? Zie je dat niet in? Ben je zo beperkt of trots dat je de mogelijkheid van een einde van ons allemaal niet kan inzien? Deze situatie is levens en levensgevaarlijk voor ons allemaal.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat betaalt die Putin nou, is dat een beetje aantrekkelijk?
dat is ook wel typisch Nederlands .... dat blijven herhalen van die vluchtelingen en mensen op hun gevoel spelen .quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:19 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Mijn maag draait telkens om als ik de vluchtelingen zie op het journal. Zoveel leed door een of andere debiel.
Helemaal mee eens. De meesten hier realiseren zich volgens mij niet wat er echt op het spel staat. Dit gaat niet over een oorlog ver weg met soldaten die zonder brandstof staan. Dit gaat over een gek zonder tegenspraak met 4000 kernkoppen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:18 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En de dood van ons allemaal. Ik snap niet dat mensen niet beseffen dat dit echt dusdanig uit de hand kan lopen dat de wereld onder een wolk van as ligt. Wij zijn de boel verder aan het escaleren. Ga praten over een neutraal Oekraïne ofzo, niet bij de EU, en investeer beide in de economie.
Nee, zo jong is Putin niet meer. Dat zal hij vast niet meemaken. Dat heeft namelijk tijd nodigquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is de ergste nachtmerrie voor Poetin, een economische succesvol en onafhankelijk Oekraine...
?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat deed Turkije ook toen bij Syrie, eerst de onervaren gastjes van begin 20. Het echt professionele leger bleef mooi achter. Dit is nog lang en lang niet klaar. Er gaat nog veel meer komen. Je offert eerst de zwakken op.
Juist daarom moet je hem niets geven.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:23 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. De meesten hier realiseren zich volgens mij niet wat er echt op het spel staat. Dit gaat niet over een oorlog ver weg met soldaten die zonder brandstof staan. Dit gaat over een gek zonder tegenspraak met 4000 kernkoppen.
Ga jij maar lekker naar het front toe. Dan ga ik verder met mijn leven. Deal ?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Putin nu ergens zijn zin in geven is geen optie meer. Dat hebben we al te vaak gedaan. En dan zet hij weer een volgende stap. Het is echt klaar nu. Dan maar ww3.
Ja, kanker op. "Dan maar ww3..."quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Putin nu ergens zijn zin in geven is geen optie meer. Dat hebben we al te vaak gedaan. En dan zet hij weer een volgende stap. Het is echt klaar nu. Dan maar ww3.
Nee en dat zullen speciale troepen waar ter wereld ook, ook wel weten. Daarom is het onmogelijk om Kiev in te nemen als het volk de indringer niet wenst.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Zoiets geks zegt hij nou ook weer niet.
Het is net zo gevaarlijk om Putin zijn gang te laten gaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Gast, dit is een mogelijk scenario. Hoe oud ben je? Zie je dat niet in? Ben je zo beperkt of trots dat je de mogelijkheid van een einde van ons allemaal niet kan inzien? Deze situatie is levens en levensgevaarlijk voor ons allemaal.
Onzin om het persoonlijk te maken? Iemand zegt dat hij geen vrede wil, maar wraak. Als je dat zo graag wilt, moet een ander dat dan voor je doen?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat een onzin weer, om het persoonlijk te maken
Precies, zijn eigen positie is namelijk ook niet meer houdbaar zodra Rusland de oorlog niet wint.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:13 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Als we iets echt niet moeten doen, is dat direct ingrijpen.
De enige mogelijkheid is Poetin een uitweg te bieden waarin hij geen gezichtsverlies leidt maar wel duidelijk is dat hij de oorlog met Oekraïne verloren heeft.
Met ingrijpen hebben we een atoombom op ons dak. Met Rusland als winnaar zijn de Baltische staten als volgende aan de beurt. Met gezichtsverlies voor Poetin hebben we of een atoombom op ons dak of hij gaat helemaal los om zijn gelijk te bewijzen.
Niet als het tegelijktijd onafhankelijk is van de EU en NATO. Probleem is natuurlijk wel dat een economisch succesvol Oekraïne alleen kan bestaan bij de gratie van westerse inmenging.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:22 schreef Faraday01 het volgende:
Dat is de ergste nachtmerrie voor Poetin, een economische succesvol en onafhankelijk Oekraine...
Nee, ik merk het inderdaad. Mensen hebben echt geen besef van wat er op het spel staat. En dat beangstigd mij echt ontzettend. Tering zeg.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:23 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. De meesten hier realiseren zich volgens mij niet wat er echt op het spel staat. Dit gaat niet over een oorlog ver weg met soldaten die zonder brandstof staan. Dit gaat over een gek zonder tegenspraak met 4000 kernkoppen.
Zijn hier eigenlijk mensen die het wel zien zitten als dit jaar al die kernkoppen over en weer worden afgeschoten en het voor iedereen einde verhaal is?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:23 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |