Kernwapens hebben die cyclus wel doorbroken natuurlijk wat betreft de directe confrontaties tussen grootmachten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Kan onvermijdelijk zijn.
Zit in onze aard en zeker iedere 80 tot 100 jaar zie je wel zoiets tot nu toe.
Misschien moeten we even wat beelden terugkijken over WO2, want dat ziet er heel anders uit dan in Irak of Afghanistan waarbij wij als bovenliggende partij met drones zaken bombarderen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:29 schreef Tengano het volgende:
[..]
Tja, misschien ontkom je er wel niet aan. Het is ook niet zo dat het complete initiatief alleen maar bij 'ons' ligt.
ja maar ook bescherming tegen lucht aanvallen ..... dus minder te zien van uit de luchtquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:28 schreef AnneX het volgende:
De lantaarns zijn / waren gedoofd. Dat is nieuw in vergelijking met gister.
Hoort dat bij de avondklok?
Ik heb van nature een hekel aan het woord onvermijdelijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Kan onvermijdelijk zijn.
Zit in onze aard en zeker iedere 80 tot 100 jaar zie je wel zoiets tot nu toe.
Niemand wil dat. Alsof het een keuze is.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:29 schreef quirina het volgende:
Derde Wereldoorlog moet je echt niet willen.
Je weet dat Japan Pearl Harbour aanviel vanwege de Amerikaanse sancties, de olieboycot? Waarom denk je dat harde sancties niet tot oorlog zullen leiden?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:31 schreef Cherni het volgende:
[..]
Klopt. Maar het westen is prima bezig met sancties, leveren van wapens waarvan ik wel hoop dat ze terecht komen bij het regulier leger. Militair ingrijpen zie ik nu nog niet zitten. Ik ga ervan uit de de Russen zich uiteindelijk stuk lopen in de Oekraïne en Poetin door zijn staf of volk geëlimineerd word en er dan naar een oplossing gezocht kan worden hoe nu verder.
Je bedoelt dat je dat graag hoopt. De realiteit is meer dat Rusland deze oorlog op termijn gewoon zal winnen, dat Oekraïne neutraal (pro-Russisch) wordt. En dan is er voorlopig weer even rust in de tent. Hopelijk leeft Poetin daarna niet al te lang meer zodat andere landen dit allemaal bespaard blijft.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:31 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit de de Russen zich uiteindelijk stuk lopen in de Oekraïne en Poetin door zijn staf of volk geëlimineerd word en er dan naar een oplossing gezocht kan worden hoe nu verder.
Ja maar hoe betrouwbaar is dat. Als Rusland enige druk uitoefent op de Turken lijkt het me voor de hand liggend dat de drones omgeprogrammeerd wordenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:30 schreef koffiekoekjes het volgende:
Oekraïne heeft blijkbaar nog beschikking over hun Turkse drones
[ twitter ]
THROUGHOUT THE DAY 🇷🇺 LOST THREE SU-30 CM, 11 HELICOPTERS, TWO SU-25, TWO IL-76MD, A COLUMN OF EQUIPMENT AND A FUEL ECHELON
The crew of the Bayraktar TB-2 unmanned aerial vehicle complex worked out in a flash, destroying an entire railway echelon with fuels and lubricants
Believe in the Armed Forces!
Ben benieuwd naar de beelden
We hadden sowieso niet neoliberaal moeten globaliseren.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:27 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Je hoeft Poetin niet zijn zin te geven. Je moet hem de kans bieden om voor zijn eigen mensen als winnaar uit de hoek te komen.
Vervolgens moeten wij als een gek onze afhankelijkheid van Russische grondstoffen terugschroeven en wachten totdat hij dood gaat als leider van een berooid land.
Nee.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:32 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Kernwapens hebben die cyclus wel doorbroken natuurlijk wat betreft de directe confrontaties tussen grootmachten.
Die gaat gewoon bij de eerste de beste Russische soldaat eisen dat ze de manager wil spreken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:29 schreef Peppert het volgende:
De Oekraïnse regering is begonnen met het sturen van ongetrainde en overjarige vrouwen van 40 plus naar het oorlogsfront. Een zekere dood. De prijs is groot voor het likken van Amerikaanse ballen en hun West-Europese kameraden gericht tegen Rusland. Sterf.
[ twitter ]
Poetin lijkt me op dit moment wel zo ontoerekeningsvatbaar.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:33 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je weet dat Japan Pearl Harbour aanviel vanwege de Amerikaanse sancties, de olieboycot? Waarom denk je dat harde sancties niet tot oorlog zullen leiden?
Geloven de Russen ook dat Poetin een afstammeling van de Zonnegodin is?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:33 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je weet dat Japan Pearl Harbour aanviel vanwege de Amerikaanse sancties, de olieboycot? Waarom denk je dat harde sancties niet tot oorlog zullen leiden?
Gaat dat tegenwoordig niet allemaal op GPS/GLONASS?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:32 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja maar ook bescherming tegen lucht aanvallen ..... dus minder te zien van uit de lucht
Love you!💗quote:
de Turkse drones hebben de russen in libie ook hard aangepakt. Je weet wel de russen waarmee de fransen samenwerken in libie.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:33 schreef Hermanusvanurbanus het volgende:
[..]
Ja maar hoe betrouwbaar is dat. Als Rusland enige druk uitoefent op de Turken lijkt het me voor de hand liggend dat de drones omgeprogrammeerd worden
Gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:27 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Vervolgens moeten wij als een gek onze afhankelijkheid van Russische grondstoffen terugschroeven
Zo werkt het niet hè, die dingen vliegen niet zelfstandig ofzo.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:33 schreef Hermanusvanurbanus het volgende:
[..]
Ja maar hoe betrouwbaar is dat. Als Rusland enige druk uitoefent op de Turken lijkt het me voor de hand liggend dat de drones omgeprogrammeerd worden
Neu, ik denk net dat Rusland een stabiel en neutraal of zelfs pro-Russisch Oekraine voor elkaar krijgt de komende jaren.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je dat graag hoopt. De realiteit is meer dat Rusland deze oorlog op termijn gewoon zal winnen, dat Oekraïne neutraal (pro-Russisch) wordt. En dan is er voorlopig weer even rust in de tent. Hopelijk leeft Poetin daarna niet al te lang meer zodat andere landen dit allemaal bespaard blijft.
Als we moeten vechten, moeten we vechten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:32 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Misschien moeten we even wat beelden terugkijken over WO2, want dat ziet er heel anders uit dan in Irak of Afghanistan waarbij wij als bovenliggende partij met drones zaken bombarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |