Het is een lang verhaal met allerlei vaag gedoe. Maar de bar was erg geslaagd, leuke sfeer en gezellige mensen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je pi suggereert weinig goeds.
En jij was niet de enige. En toevallig was dat k iemand die vannacht de hort op was.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:55 schreef Cyan9 het volgende:
Even opnieuw, want ik postte echt niet door het slotje heen of zoiets..
[..]
Het is een lang verhaal met allerlei vaag gedoe. Maar de bar was erg geslaagd, leuke sfeer en gezellige mensen.
Ok, alles achter de maar klinkt iig goed.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is een lang verhaal met allerlei vaag gedoe. Maar de bar was erg geslaagd, leuke sfeer en gezellige mensen.
Dit was een Bosch, maar wel met zo'n standaard met kom erbij en zo. Volgens het briefje bij Albert Heijn (want daar was het) was die van 100 euro afgeprijsd naar 50. Dat vind ik nog wel schappelijkquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat staat nog wel op ons lijstje, zo'n Kenwood-keukenmachine, maar dan niet van Kenwood, want die vind ik veel te duur
Zo lomp als een holbewoner, die beer!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:56 schreef Cyan9 het volgende:
Ah, onze carnaval vierende harige vriend @:ijs_beer besloot er nog een schepje bovenop te doen.
Mijn dochter bakt heel veel en dan lijkt me zo'n ding toch wel heel handig. Maar ze nemen zoveel ruimte in en dat houdt me een beetje tegenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit was een Bosch, maar wel met zo'n standaard met kom erbij en zo. Volgens het briefje bij Albert Heijn (want daar was het) was die van 100 euro afgeprijsd naar 50. Dat vind ik nog wel schappelijkIk kon alleen niet veel bedenken wat ik ermee zou willen maken/doen, dus toch maar laten staan.
Noem het maar gewoon!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter bakt heel veel en dan lijkt me zo'n ding toch wel heel handig. Maar ze nemen zoveel ruimte in en dat houdt me een beetje tegen![]()
(Terwijl wij gewoon een kookeiland van 3.00 bij 1.20 hebben dus het is niet dat de ruimte er niet is)
Dat wordt een heel lang verhaal die ik vandaag al te vaak heb verteld aan allerlei mensen, dus ik pas er even voor.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, alles achter de maar klinkt iig goed.
En mocht je een lang verhaal kwijt willen, er is net een mooi nieuw deel geopend, dus ruimte genoeg.
Het was leuker dan ik vooraf had gedacht. Ik moest er wel weer heel erg inkomen, sowieso is het altijd leuk om als introvert persoon in een drukke bar te staan (en dan ook nog met gays).quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:57 schreef Arizona het volgende:
@:cyan9 ik maak hieruit op dat je wel een leuke avond hebt gehad in ieder geval? Ondanks het vage gedoe?
Als de machine vaak genoeg gebruikt wordt is het de ruimte wel waardquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter bakt heel veel en dan lijkt me zo'n ding toch wel heel handig. Maar ze nemen zoveel ruimte in en dat houdt me een beetje tegen![]()
(Terwijl wij gewoon een kookeiland van 3.00 bij 1.20 hebben dus het is niet dat de ruimte er niet is)
Goedemiddag, Zeeuwse vriend! Alles wel?quote:
Ik noteer wie deze post leuk vind.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zo lomp als een holbewoner, die beer!
Jahoor. Alleen wat spierpijn in mijn benen van het sportscholen...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goedemiddag, Zeeuwse vriend! Alles wel?
Ga vooral je gang, pluisje.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik noteer wie deze post leuk vind.![]()
Ok, maar mocht je het alsnog een keer van je af willen schrijven, laat je dan vooral niet tegenhouden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat wordt een heel lang verhaal die ik vandaag al te vaak heb verteld aan allerlei mensen, dus ik pas er even voor.
Laat ik het samenvatten met dat mijn crush die eind december was ontstaan wat is bekoeld na afgelopen nacht.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, maar mocht je het alsnog een keer van je af willen schrijven, laat je dan vooral niet tegenhouden.![]()
En in dit geval ga ik straks gewoon lekker verder met koken ipv een lang verhaal te lezen.![]()
Misschien wel handig ook, want dat koken moet toch gebeuren.![]()
Haha dat zal, als je het hele jaar nog niet geweest wasquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jahoor. Alleen wat spierpijn in mijn benen van het sportscholen...
Met jou?
Ben je pas net wakkerquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:55 schreef Cyan9 het volgende:
Even opnieuw, want ik postte echt niet door het slotje heen of zoiets..
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |