Leek mij fake.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:42 schreef Candymannetje het volgende:
Ik zit in een telegram groep waar volop foto's en video's gedeeld worden over de situatie in de Oekraïne.
Best wel schokkende beelden.
Ik zal de link hier plaatsen maar pas op voor heftige beelden.
https://t.me/intelslava
Dat had wel heel grappig geweest jaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:46 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Jammer dat het geen Heineken is want dan hadden we kunnen zeggen de wapen levering uit Nederland is ook aangekomen.
Mja, ook oorlog kent grenzenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:46 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Jammer dat het geen Heineken is want dan hadden we kunnen zeggen de wapen levering uit Nederland is ook aangekomen.
Inderdaad. Dat de Russen materiële problemen krijgen als het langer voortduurt, geloof ik overigens zo ook wel. Of het na 10 dagen al zover is, dat zou wel erg snel zijn. Laten we het maar hopen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:44 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zou het toch wel wat sneller geloven als het van Britse of Amerikaanse intel afkomstig was. Het zou me niet verbazen als het waar zou zijn, maar toch.
Elektrisch fornuis, waterkoker?quote:
Of Russisch bierquote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:46 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
In het huidige tempo van bevoorrading een week of 2quote:
Zonde van het statiegeld, dit zijn wegwerpflesjes.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:46 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Ik zie veel Russische propoganda, maar alsnog heftig inderdaad.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:42 schreef Candymannetje het volgende:
Ik zit in een telegram groep waar volop foto's en video's gedeeld worden over de situatie in de Oekraïne.
Op ibood staat een kacheltje momenteel. Verder dekentje.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:40 schreef Simmertje het volgende:
Mensen nog tips om thuis zonder de verwarming toch warm te krijgen. Zat al te denken om even dikke wollen sokken te kopen, zijn toch vooral mijn voeten altijd die koud zijn
Pro-Russisch. En welke heftige beelden?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:42 schreef Candymannetje het volgende:
Dat is ook de bedoeling lijkt me zo.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zonde van het statiegeld, dit zijn wegwerpflesjes.
Let wel op, alle "berichten" zijn Russische propaganda.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:42 schreef Candymannetje het volgende:
En zonder gas is er bijna geen stroom meer.quote:
Dat mag weer, want geen 1,5 meter afstand meerquote:
Zo te zien uit Russisch oogpuntquote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:42 schreef Candymannetje het volgende:
Ja eens, maar het mooie is dat ze dit dus niet kunnen filteren of uberhaupt weten dat je het hebtquote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk prachtig, maar ik denk niet dat de gemiddelde Rus daar toegang toe heeft of mee om kan gaan. Internettoegang moet denk ik voor de gewone mens gemakkelijk toegankelijk zijn om ervoor te zorgen dat ze ook toegang hebben tot andere info dan alleen dat wat is goedgekeurd door Poetin.
Pantoffels van schapenwol kopen, mijn vriendin heeft ze op Texel gehaald en heeft daarna nooit meer koude voeten gehad.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:40 schreef Simmertje het volgende:
Mensen nog tips om thuis zonder de verwarming toch warm te krijgen. Zat al te denken om even dikke wollen sokken te kopen, zijn toch vooral mijn voeten altijd die koud zijn
Jij vind die brandende lijken niet heftig genoeg?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Pro-Russisch. En welke heftige beelden?
Gewoon boven allochtonen wonen, die stoken doorgaans voor de vogeltjesquote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:40 schreef Simmertje het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)en-van-iss-op-europaquote:Russen dreigen met laten neerstorten van ISS op Europa
Infrarood voetenmat?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:40 schreef Simmertje het volgende:
Vond het ook erg pro Russisch, weggehaald.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Pro-Russisch. En welke heftige beelden?
Moeten die dan in de kruipruimte wonen?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gewoon boven allochtonen wonen, die stoken doorgaans voor de vogeltjes
Kan hij niks aan doen, hij browsed met Internet Explorer.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Polderturk, de waybackmachine van Fok
Je kunt er een naaiatelier vestigenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moeten die dan in de kruipruimte wonen?
Wel versie 7 toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kan hij niks aan doen, hij browsed met Internet Explorer.
Hier dus ook meteen weer weggehaald.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vond het ook erg pro Russisch, weggehaald.
Als het nu al zo ver zou zijn zou het eigenlijk betekenen dat ze maar één mogelijk plan hadden. Wat ik me van Poetin en wat andere ministers nog wel kan voorstellen, die zijn wel zo megalomaan dat ze er 100% zeker van waren dat ze zonder weerstand naar binnen zouden wandelen. Maar ik kan me ergens niet voorstellen dat er binnen de rest van het militaire apparaat helemaal niemand is die aan een contingency plan heeft gewerkt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:47 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat de Russen materiële problemen krijgen als het langer voortduurt, geloof ik overigens zo ook wel. Of het na 10 dagen al zover is, dat zou wel erg snel zijn. Laten we het maar hopen.
Ik heb tot berichten vanaf 7.00uur terug gezocht, maar die heb ik niet gezien. Verder gooi ik het kanaal weer weg, want dit is een propagandakanaalquote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:52 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Jij vind die brandende lijken niet heftig genoeg?
Die browser houdt er halverwege dit jaar echt mee opquote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat er van de berichten waar is moet je altijd maar afwachten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Let wel op, alle "berichten" zijn Russische propaganda.
Denk nog steeds dat het doel is om Oekraïne aan de onderhandelingstafel te krijgen in relatief korte termijn. Of dit dan de manier is, daar kun je over discussiëren uiteraard.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:54 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als het nu al zo ver zou zijn zou het eigenlijk betekenen dat ze maar één mogelijk plan hadden. Wat ik me van Poetin en wat andere ministers nog wel kan voorstellen, die zijn wel zo megalomaan dat ze er 100% zeker van waren dat ze zonder weerstand naar binnen zouden wandelen. Maar ik kan me ergens niet voorstellen dat er binnen de rest van het militaire apparaat helemaal niemand is die aan een contingency plan heeft gewerkt.
Tuurlijk is die dreiging niet reëelquote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:52 schreef GereDathan het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)en-van-iss-op-europa
Dreiging lijkt mij reëel, zitten van die vodka zuipende Rukkers in het ISS. Ik stel voor dat we die direct buiten zetten, zoek het maar lekker uit in outer space, Poetin komt ze zelf wel halen… of niet.
Interessant. Je zag dit nooit in "ons nieuws".quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Let wel op, alle "berichten" zijn Russische propaganda.
Die staan ook op Twitter, maar worden een beetje ondergesneeuwd door de ‘pro-Oekraïnes’ berichten. Valt wel op dat dezelfde beelden soms een tegenovergestelde uitleg hebbenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:55 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wat er van de berichten waar is moet je altijd maar afwachten.
Dat heb ik met al het nieuws.
Maar die beelden had ik nog niet gezien.
Voor degene die het filmpje nog niet had gezien (met die Oekräinse oma, in gesprek met een Russische soldaat):quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het enige wat ze kunnen is stoppen met het periodiek omhoog "boosten" van het ISS. Het zal dan ongecontroleerd naar beneden komen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:57 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Tuurlijk is die dreiging niet reëel. Denk je daadwerkelijk dat het de Russen lukt om ook maar met enige precisie dat ding in de atmosfeer te krijgen? Als het ze überhaupt al lukt om het uit zijn baan te halen is de kans levensgroot dat het of in de oceaan terecht komt of ergens in Rusland zelf.
Onderzeeërs opsporen inderdaad. Kennelijk angst dat Poetin gasboringen wil saboteren.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:58 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Patrouilleren tussen boorplatforms voor gas lijkt het.
Jij bent een beetje een IT-nerd, toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja eens, maar het mooie is dat ze dit dus niet kunnen filteren of uberhaupt weten dat je het hebt
Daarnaast kun je met dit soort modems "pods" opzetten waar weer andere mensen van gebruik kunnen maken.
Overigens zou je ook nog TOR Browser kunnen gebruiken, dat is ook niet te filteren en is net zo makkelijk te installeren als een standaard browser.
https://www.torproject.org/download/
Propaganda is nooit van 1 kant, als je beetje weet hoe het werkt ruik je het bijna, bijvoorbeeld het kindje dat geboren is in de Metro, de soldaten op het slangeneiland, de zonnebloemzaadjes, etc.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die staan ook op Twitter, maar worden een beetje ondergesneeuwd door de ‘pro-Oekraïnes’ berichten. Valt wel op dat dezelfde beelden soms een tegenovergestelde uitleg hebben
Hard feesten houdt in dit geval dus moorden, plunderen en verkrachten inquote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:00 schreef Peppert het volgende:
Duizenden Tsjetsjenen klaar om hard te feesten in Oekraïne. Ramzan Kadyrov komt Poetin en Lukashenko te hulp.
[ twitter ]
Die weerstand van de Oekraïne is vele malen beter dan destijds het Iraakse leger dat compleet op de vlucht sloeg. De snelweg des doods. Gigantische luchtbombardemeenten op een vluchtend leger.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja een traag tempo klopt wellicht niet. Maar de Amerikaanse coalitie had geen zin om dood te gaan en heeft dat dan ook grotendeels niet gedaan. Het grootste verschil tussen de twee is natuurlijk de enorme rijkdom van het Amerikaanse leger door twee weken lang gigantische hoeveelheden kruisraketten te schieten voordat de vliegtuigen ongenaakbaar waren en pas daarna de tanks goed naar binnen te rollen. Rusland heeft niet eens geld om zijn tankbestuurders van eten te voorzien, dus denderen ze maar naarbinnen.
Overigens is Oekraïne anderhalf keer zo groot als Irak, maar heeft het hetzelfde inwoneraantal, en had Irak 4x het leger van Oekraïne. Dus dichter bevolkt en meer "weerstand".
Maar er zijn wel verschillen tussen enerzijds de juiste dingen naar buiten brengen die echt gebeurd zijn, of flagrante leugens als waarheid brengen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Propaganda is nooit van 1 kant, als je beetje weet hoe het werkt ruik je het bijna, bijvoorbeeld het kindje dat geboren is in de Metro, de soldaten op het slangeneiland, de zonnebloemzaadjes, etc.
Volgens wat Oekraïnse soldaten gaan ze de baarden van de Tsjetsjenen afscheren en voetballen met hun hoofdquote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:00 schreef Peppert het volgende:
Duizenden Tsjetsjenen klaar om hard te feesten in Oekraïne. Ramzan Kadyrov komt Poetin en Lukashenko te hulp.
[ twitter ]
Nou ja TorBrowser is echt heel makkelijk te installeren, je hoeft alleen maar install te klikken en het werkt, ik gebruik het soms als ik iets moet doen waarvan ik echt zeker anoniem wil zijn, en nee dat is niet het versturen van Piemelplaatjesquote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij bent een beetje een IT-nerd, toch?
Heel veel mensen kunnen niet zo heel veel als het niet voor ze wordt geregeld. Zou beter zijn als ze het wel kunnen, maar ja....
Yeh, De NOGAT pijpleiding ligt daar met een doorzet van 30 mil m3 p/d.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Onderzeeërs opsporen inderdaad. Kennelijk angst dat Poetin gasboringen wil saboteren.
Beide preken voor eigen parochie waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die staan ook op Twitter, maar worden een beetje ondergesneeuwd door de ‘pro-Oekraïnes’ berichten. Valt wel op dat dezelfde beelden soms een tegenovergestelde uitleg hebben
Mjah zeker met videos moet je goed opletten, 9 van de 10 keer zijn het oude beelden, of is de lokatie niet juist.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar er zijn wel verschillen tussen enerzijds de juiste dingen naar buiten brengen die echt gebeurd zijn, of flagrante leugens als waarheid brengen.
Dat is zo inderdaad, maar veel berichten vanuit de kant van Oekraïne worden wel bevestigd door UK-intellegence. Dus dat geloof ik eerderquote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Propaganda is nooit van 1 kant, als je beetje weet hoe het werkt ruik je het bijna, bijvoorbeeld het kindje dat geboren is in de Metro, de soldaten op het slangeneiland, de zonnebloemzaadjes, etc.
Onafhankelijke nieuwsgaring is gewoon lastig in deze situatie. Het zijn veelal dezelfde foto's en filmpjes, alleen is Oekraïens daar opeens Russisch en omgekeerd.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Oude beelden volgens mij.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:00 schreef Peppert het volgende:
[ twitter ]
Kan ook idd zijn om Oekraine bang te maken, zag veel van die beelden met woeste en wilde Tsjetsjenen.quote:
Tsjetsjenen staan toch niet aan de kant van Rusland?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Volgens wat Oekraïnse soldaten gaan ze de baarden van de Tsjetsjenen afscheren en voetballen met hun hoofd
Maar zou het plan daadwerkelijk bestaan uit "We maken de Oekraïners zo bang dat ze binnen 10 dagen een overgave hebben uit onderhandeld en als dat niet lukt zien we dan wel wat verder doen"?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk nog steeds dat het doel is om Oekraïne aan de onderhandelingstafel te krijgen in relatief korte termijn. Of dit dan de manier is, daar kun je over discussiëren uiteraard.
Deze welquote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:06 schreef Patroon het volgende:
[..]
Tsjetsjenen staan toch niet aan de kant van Rusland?
Het overgrote deel helaas welquote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:06 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dit ben ik ook al een paar keer tegen gekomen maar dit blijkt uit 2014 te zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:03 schreef myShizzle het volgende:
Heavy shit, nsfw, geen idee van herkomst
[ twitter ]
25 jaar geleden lieten ze de Russen nog een poepie ruiken. Nu buigen ze voor Poetin.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:06 schreef Patroon het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, Ruud.quote:
Zo dan!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:09 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
De Oekraïense inzending voor het songfestival vecht ook gewoon mee in Kiev...
De NAVO heeft zich nooit bij wie dan ook opgedrongen. Je kunt als soeverein land lid worden van de NAVO. Wil je dat niet, dan niet. Maar landen worden ook niet geweigerd omdat ze voor Rusland te dichtbij liggen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:57 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Interessant. Je zag dit nooit in "ons nieuws".
Niets is wat het lijkt.
Dit was 5 jaar geleden. De NAVO bleef zich opdringen en militair uitbouwen na de val van de muur in 1989.
Poetin hierover aan het woord.
En vergelijk dan deze toespraak van Poetin eens met dit gesprek.
En die mafklappers zijn van een andere orde dan het regulier dienstplicht leger van de Russen. Die kom je niet graag tegen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
25 jaar geleden lieten ze de Russen nog een poepie ruiken. Nu buigen ze voor Poetin.
Wordt hier nou iemand platgewalst door een tank? Die beschrijving zorgt er in elk geval voor dat ik weinig behoefte heb om erop te klikken om dat zelf te zien.quote:
Bovendien krijgt Poetin geen boze Russische moeders op zijn dak als die lui bij bosjes sneuvelen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:11 schreef Cherni het volgende:
[..]
En die mafklappers zijn van een andere orde dan het regulier dienstplicht leger van de Russen. Die kom je niet graag tegen.
Dat is het verschil tussen 'op je schieten' en 'je afmaken op elke mogelijke manier'.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:11 schreef Cherni het volgende:
[..]
En die mafklappers zijn van een andere orde dan het regulier dienstplicht leger van de Russen. Die kom je niet graag tegen.
De eerste gore filmpjes op internet waren veel uit dit soort gebieden, was zo een vrij bekende waar iemand een mes in zijn keel geprikt kreeg.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:11 schreef Cherni het volgende:
[..]
Tering...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:03 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
Nee iemand probeerde een Chinees na te doen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wordt hier nou iemand platgewalst door een tank? Die beschrijving zorgt er in elk geval voor dat ik weinig behoefte heb om erop te klikken om dat zelf te zien.
Deel wel, deel niet. De stoottroepen van Kadyrov wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:06 schreef Patroon het volgende:
[..]
Duitsland alleen nog tegen?quote:Vanochtend liet ook Italië weten de Swift-maatregel niet meer te blokkeren. Duitsland lijkt daarmee als enige land binnen de Europese Unie nog fel tegen de maatregel te zijn.
De Duitse regering wijst erop dat een aanzienlijk deel van het Duitse gas en steenkool afkomstig is uit Rusland. Wel neemt de druk binnen de regeringscoalitie fors toe. Onder meer de machtige jongerenafdeling van regeringspartij SPD zegt dat Duitsland "er niet voor moet terugdeinzen om alle sancties door te voeren die we tot onze beschikking hebben". "Daartoe behoort ook zeker het uitsluiten van Rusland in het Swift-systeem."
Ook vrij pauper als je een scherfvest van je tegenstander loopt te aasgierenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:03 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
Maar ging toch maar aan de kant?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee iemand probeerde een Chinees na te doen.
Haha, wat een bazen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:09 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
De Oekraïense inzending voor het songfestival vecht ook gewoon mee in Kiev...
aan ervoor staan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wordt hier nou iemand platgewalst door een tank? Die beschrijving zorgt er in elk geval voor dat ik weinig behoefte heb om erop te klikken om dat zelf te zien.
Helaas is dat voor sommige een veel betere motivatie dan opdrachten krijgen omdat je dienstplicht hebt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Deel wel, deel niet. De stoottroepen van Kadyrov wel.
Maar die hebben niet echt een doel. Willen waarschijnlijk gewoon dames in Oekraine verkrachten.
Hij probeerde de tank terug te duwen, dat zag er ongeveer zo uit:quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ging toch maar aan de kant?
Ja, allemaal leuk. Maar zo ziet Putin dat dus niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De NAVO heeft zich nooit bij wie dan ook opgedrongen. Je kunt als soeverein land lid worden van de NAVO. Wil je dat niet, dan niet. Maar landen worden ook niet geweigerd omdat ze voor Rusland te dichtbij liggen.
Zeker. En Putin kan het gebruiken als indirect oorlogswapen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Helaas is dat voor sommige een veel betere motivatie dan opdrachten krijgen omdat je dienstplicht hebt.
En Putin pakt de macht via puppets in oude USSR staten, zo kun je aan de gang blijven.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, allemaal leuk. Maar zo ziet Putin dat dus niet.
Dat is het hele probleem inderdaad.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, allemaal leuk. Maar zo ziet Putin dat dus niet.
Klinkt positief, maar is dit niet gewoon een verhaal als hart onder de riem? Is deze info allemaal gelekt uit de schuilkelder van vlad?quote:
Is spullen looten van de soldaat voordat je hem in de fik steekt niet wat praktischer?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:03 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
Hier reageert hij trouwens op Radio 1:quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een invasie was volgens hem alleen denkbaar als Poetin knettergek geworden is![]()
Dat Poetin dat is, dat blijkt nu wel ja
We hadden ervoor kunnen kiezen niet in zijn achtertuin te zitten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
En Putin pakt de macht via puppets in oude USSR staten, zo kun je aan de gang blijven.
Wel riskant natuurlijk want het kan zich in Rusland zelf ook tegen hem keren. Leg maar eens uit dat je een broedervolk aan het bevrijden bent als daar een zooitje barbaren de meest gruwelijke oorlogsmisdaden tegen dat broedervolk aan het plegen is.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zeker. En Putin kan het gebruiken als indirect oorlogswapen.
ff luisterenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hier reageert hij trouwens op Radio 1:
MISCHA! praat met Maarten van Rossem (25 februari 2022 01:00 - 02:00)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |