abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203846110
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 13:13 schreef raptorix het volgende:

[..]
Polderturk, de waybackmachine van Fok :')
Kan hij niks aan doen, hij browsed met Internet Explorer.
pi_203846113
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 13:53 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Moeten die dan in de kruipruimte wonen?
Je kunt er een naaiatelier vestigen :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_203846115
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 13:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Wel versie 7 toch?
pi_203846119
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 13:52 schreef raptorix het volgende:

[..]
Vond het ook erg pro Russisch, weggehaald.
Hier dus ook meteen weer weggehaald.

Mocht iemand een neutrale groep hebben hoor ik het graag.
pi_203846126
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 13:47 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Inderdaad. Dat de Russen materiële problemen krijgen als het langer voortduurt, geloof ik overigens zo ook wel. Of het na 10 dagen al zover is, dat zou wel erg snel zijn. Laten we het maar hopen.
Als het nu al zo ver zou zijn zou het eigenlijk betekenen dat ze maar één mogelijk plan hadden. Wat ik me van Poetin en wat andere ministers nog wel kan voorstellen, die zijn wel zo megalomaan dat ze er 100% zeker van waren dat ze zonder weerstand naar binnen zouden wandelen. Maar ik kan me ergens niet voorstellen dat er binnen de rest van het militaire apparaat helemaal niemand is die aan een contingency plan heeft gewerkt.
pi_203846127
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 13:52 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Jij vind die brandende lijken niet heftig genoeg?
Ik heb tot berichten vanaf 7.00uur terug gezocht, maar die heb ik niet gezien. Verder gooi ik het kanaal weer weg, want dit is een propagandakanaal
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_203846129
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 13:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Die browser houdt er halverwege dit jaar echt mee op
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_203846136
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 13:49 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Let wel op, alle "berichten" zijn Russische propaganda.
Wat er van de berichten waar is moet je altijd maar afwachten.
Dat heb ik met al het nieuws.
Maar die beelden had ik nog niet gezien.
pi_203846145
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 13:54 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Als het nu al zo ver zou zijn zou het eigenlijk betekenen dat ze maar één mogelijk plan hadden. Wat ik me van Poetin en wat andere ministers nog wel kan voorstellen, die zijn wel zo megalomaan dat ze er 100% zeker van waren dat ze zonder weerstand naar binnen zouden wandelen. Maar ik kan me ergens niet voorstellen dat er binnen de rest van het militaire apparaat helemaal niemand is die aan een contingency plan heeft gewerkt.
Denk nog steeds dat het doel is om Oekraïne aan de onderhandelingstafel te krijgen in relatief korte termijn. Of dit dan de manier is, daar kun je over discussiëren uiteraard.
pi_203846149
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 13:52 schreef GereDathan het volgende:

[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)en-van-iss-op-europa

Dreiging lijkt mij reëel, zitten van die vodka zuipende Rukkers in het ISS. Ik stel voor dat we die direct buiten zetten, zoek het maar lekker uit in outer space, Poetin komt ze zelf wel halen… of niet.
Tuurlijk is die dreiging niet reëel :'). Denk je daadwerkelijk dat het de Russen lukt om ook maar met enige precisie dat ding in de atmosfeer te krijgen? Als het ze überhaupt al lukt om het uit zijn baan te halen is de kans levensgroot dat het of in de oceaan terecht komt of ergens in Rusland zelf.
pi_203846153
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 13:49 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Let wel op, alle "berichten" zijn Russische propaganda.
Interessant. Je zag dit nooit in "ons nieuws".

Niets is wat het lijkt.

Dit was 5 jaar geleden. De NAVO bleef zich opdringen en militair uitbouwen na de val van de muur in 1989.
Poetin hierover aan het woord.

En vergelijk dan deze toespraak van Poetin eens met dit gesprek.

“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_203846157
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 13:27 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Wat doetie?
Patrouilleren tussen boorplatforms voor gas lijkt het.
pi_203846164
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 13:55 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Wat er van de berichten waar is moet je altijd maar afwachten.
Dat heb ik met al het nieuws.
Maar die beelden had ik nog niet gezien.
Die staan ook op Twitter, maar worden een beetje ondergesneeuwd door de ‘pro-Oekraïnes’ berichten. Valt wel op dat dezelfde beelden soms een tegenovergestelde uitleg hebben
pi_203846167
quote:

[..]
Voor degene die het filmpje nog niet had gezien (met die Oekräinse oma, in gesprek met een Russische soldaat):

https://www.nu.nl/291631/(...)air-stuk-stront.html

(Ook te zien in Chrome, Firefox, Edge en wat niet al.)
Ik doe het ff rustig aan.
pi_203846169
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 13:57 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Tuurlijk is die dreiging niet reëel :'). Denk je daadwerkelijk dat het de Russen lukt om ook maar met enige precisie dat ding in de atmosfeer te krijgen? Als het ze überhaupt al lukt om het uit zijn baan te halen is de kans levensgroot dat het of in de oceaan terecht komt of ergens in Rusland zelf.
Het enige wat ze kunnen is stoppen met het periodiek omhoog "boosten" van het ISS. Het zal dan ongecontroleerd naar beneden komen.
Volgens mij kan alleen Cygnus (van de US) het ISS dan nog boosten, maar een stuk minder goed dan de Russen het kunnen.
Waarschijnlijk zal SpaceX ook nog wel iets kunnen in dit opzicht. Dus echt een reële dreiging is het niet nee
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_203846170
Duizenden Tsjetsjenen klaar om hard te feesten in Oekraïne. Ramzan Kadyrov komt Poetin en Lukashenko te hulp.

twitter
pi_203846171
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 13:58 schreef Makrelis het volgende:

[..]
Patrouilleren tussen boorplatforms voor gas lijkt het.
Onderzeeërs opsporen inderdaad. Kennelijk angst dat Poetin gasboringen wil saboteren.
pi_203846177
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 13:51 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ja eens, maar het mooie is dat ze dit dus niet kunnen filteren of uberhaupt weten dat je het hebt :)
Daarnaast kun je met dit soort modems "pods" opzetten waar weer andere mensen van gebruik kunnen maken.

Overigens zou je ook nog TOR Browser kunnen gebruiken, dat is ook niet te filteren en is net zo makkelijk te installeren als een standaard browser.

https://www.torproject.org/download/
Jij bent een beetje een IT-nerd, toch? :)
Heel veel mensen kunnen niet zo heel veel als het niet voor ze wordt geregeld. Zou beter zijn als ze het wel kunnen, maar ja....
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203846178
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 13:59 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Die staan ook op Twitter, maar worden een beetje ondergesneeuwd door de ‘pro-Oekraïnes’ berichten. Valt wel op dat dezelfde beelden soms een tegenovergestelde uitleg hebben
Propaganda is nooit van 1 kant, als je beetje weet hoe het werkt ruik je het bijna, bijvoorbeeld het kindje dat geboren is in de Metro, de soldaten op het slangeneiland, de zonnebloemzaadjes, etc.
pi_203846182
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 14:00 schreef Peppert het volgende:
Duizenden Tsjetsjenen klaar om hard te feesten in Oekraïne. Ramzan Kadyrov komt Poetin en Lukashenko te hulp.

[ twitter ]
Hard feesten houdt in dit geval dus moorden, plunderen en verkrachten in :{ ...
pi_203846190
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 13:23 schreef speknek het volgende:

[..]
Ja een traag tempo klopt wellicht niet. Maar de Amerikaanse coalitie had geen zin om dood te gaan en heeft dat dan ook grotendeels niet gedaan. Het grootste verschil tussen de twee is natuurlijk de enorme rijkdom van het Amerikaanse leger door twee weken lang gigantische hoeveelheden kruisraketten te schieten voordat de vliegtuigen ongenaakbaar waren en pas daarna de tanks goed naar binnen te rollen. Rusland heeft niet eens geld om zijn tankbestuurders van eten te voorzien, dus denderen ze maar naarbinnen.

Overigens is Oekraïne anderhalf keer zo groot als Irak, maar heeft het hetzelfde inwoneraantal, en had Irak 4x het leger van Oekraïne. Dus dichter bevolkt en meer "weerstand".
Die weerstand van de Oekraïne is vele malen beter dan destijds het Iraakse leger dat compleet op de vlucht sloeg. De snelweg des doods. Gigantische luchtbombardemeenten op een vluchtend leger.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Snelweg_des_Doods
pi_203846191
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 14:00 schreef raptorix het volgende:

[..]
Propaganda is nooit van 1 kant, als je beetje weet hoe het werkt ruik je het bijna, bijvoorbeeld het kindje dat geboren is in de Metro, de soldaten op het slangeneiland, de zonnebloemzaadjes, etc.
Maar er zijn wel verschillen tussen enerzijds de juiste dingen naar buiten brengen die echt gebeurd zijn, of flagrante leugens als waarheid brengen.
pi_203846192
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 14:00 schreef Peppert het volgende:

[ twitter ]
Volgens wat Oekraïnse soldaten gaan ze de baarden van de Tsjetsjenen afscheren en voetballen met hun hoofd :D
pi_203846193
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 14:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Jij bent een beetje een IT-nerd, toch? :)
Heel veel mensen kunnen niet zo heel veel als het niet voor ze wordt geregeld. Zou beter zijn als ze het wel kunnen, maar ja....
Nou ja TorBrowser is echt heel makkelijk te installeren, je hoeft alleen maar install te klikken en het werkt, ik gebruik het soms als ik iets moet doen waarvan ik echt zeker anoniem wil zijn, en nee dat is niet het versturen van Piemelplaatjes ;)
pi_203846197
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 14:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Onderzeeërs opsporen inderdaad. Kennelijk angst dat Poetin gasboringen wil saboteren.
Yeh, De NOGAT pijpleiding ligt daar met een doorzet van 30 mil m3 p/d.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')