Kan hij niks aan doen, hij browsed met Internet Explorer.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Polderturk, de waybackmachine van Fok
Je kunt er een naaiatelier vestigenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moeten die dan in de kruipruimte wonen?
Wel versie 7 toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kan hij niks aan doen, hij browsed met Internet Explorer.
Hier dus ook meteen weer weggehaald.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vond het ook erg pro Russisch, weggehaald.
Als het nu al zo ver zou zijn zou het eigenlijk betekenen dat ze maar één mogelijk plan hadden. Wat ik me van Poetin en wat andere ministers nog wel kan voorstellen, die zijn wel zo megalomaan dat ze er 100% zeker van waren dat ze zonder weerstand naar binnen zouden wandelen. Maar ik kan me ergens niet voorstellen dat er binnen de rest van het militaire apparaat helemaal niemand is die aan een contingency plan heeft gewerkt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:47 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat de Russen materiële problemen krijgen als het langer voortduurt, geloof ik overigens zo ook wel. Of het na 10 dagen al zover is, dat zou wel erg snel zijn. Laten we het maar hopen.
Ik heb tot berichten vanaf 7.00uur terug gezocht, maar die heb ik niet gezien. Verder gooi ik het kanaal weer weg, want dit is een propagandakanaalquote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:52 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Jij vind die brandende lijken niet heftig genoeg?
Die browser houdt er halverwege dit jaar echt mee opquote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat er van de berichten waar is moet je altijd maar afwachten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Let wel op, alle "berichten" zijn Russische propaganda.
Denk nog steeds dat het doel is om Oekraïne aan de onderhandelingstafel te krijgen in relatief korte termijn. Of dit dan de manier is, daar kun je over discussiëren uiteraard.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:54 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als het nu al zo ver zou zijn zou het eigenlijk betekenen dat ze maar één mogelijk plan hadden. Wat ik me van Poetin en wat andere ministers nog wel kan voorstellen, die zijn wel zo megalomaan dat ze er 100% zeker van waren dat ze zonder weerstand naar binnen zouden wandelen. Maar ik kan me ergens niet voorstellen dat er binnen de rest van het militaire apparaat helemaal niemand is die aan een contingency plan heeft gewerkt.
Tuurlijk is die dreiging niet reëelquote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:52 schreef GereDathan het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)en-van-iss-op-europa
Dreiging lijkt mij reëel, zitten van die vodka zuipende Rukkers in het ISS. Ik stel voor dat we die direct buiten zetten, zoek het maar lekker uit in outer space, Poetin komt ze zelf wel halen… of niet.
Interessant. Je zag dit nooit in "ons nieuws".quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Let wel op, alle "berichten" zijn Russische propaganda.
Die staan ook op Twitter, maar worden een beetje ondergesneeuwd door de ‘pro-Oekraïnes’ berichten. Valt wel op dat dezelfde beelden soms een tegenovergestelde uitleg hebbenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:55 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wat er van de berichten waar is moet je altijd maar afwachten.
Dat heb ik met al het nieuws.
Maar die beelden had ik nog niet gezien.
Voor degene die het filmpje nog niet had gezien (met die Oekräinse oma, in gesprek met een Russische soldaat):quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het enige wat ze kunnen is stoppen met het periodiek omhoog "boosten" van het ISS. Het zal dan ongecontroleerd naar beneden komen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:57 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Tuurlijk is die dreiging niet reëel. Denk je daadwerkelijk dat het de Russen lukt om ook maar met enige precisie dat ding in de atmosfeer te krijgen? Als het ze überhaupt al lukt om het uit zijn baan te halen is de kans levensgroot dat het of in de oceaan terecht komt of ergens in Rusland zelf.
Onderzeeërs opsporen inderdaad. Kennelijk angst dat Poetin gasboringen wil saboteren.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:58 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Patrouilleren tussen boorplatforms voor gas lijkt het.
Jij bent een beetje een IT-nerd, toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja eens, maar het mooie is dat ze dit dus niet kunnen filteren of uberhaupt weten dat je het hebt
Daarnaast kun je met dit soort modems "pods" opzetten waar weer andere mensen van gebruik kunnen maken.
Overigens zou je ook nog TOR Browser kunnen gebruiken, dat is ook niet te filteren en is net zo makkelijk te installeren als een standaard browser.
https://www.torproject.org/download/
Propaganda is nooit van 1 kant, als je beetje weet hoe het werkt ruik je het bijna, bijvoorbeeld het kindje dat geboren is in de Metro, de soldaten op het slangeneiland, de zonnebloemzaadjes, etc.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die staan ook op Twitter, maar worden een beetje ondergesneeuwd door de ‘pro-Oekraïnes’ berichten. Valt wel op dat dezelfde beelden soms een tegenovergestelde uitleg hebben
Hard feesten houdt in dit geval dus moorden, plunderen en verkrachten inquote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:00 schreef Peppert het volgende:
Duizenden Tsjetsjenen klaar om hard te feesten in Oekraïne. Ramzan Kadyrov komt Poetin en Lukashenko te hulp.
[ twitter ]
Die weerstand van de Oekraïne is vele malen beter dan destijds het Iraakse leger dat compleet op de vlucht sloeg. De snelweg des doods. Gigantische luchtbombardemeenten op een vluchtend leger.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja een traag tempo klopt wellicht niet. Maar de Amerikaanse coalitie had geen zin om dood te gaan en heeft dat dan ook grotendeels niet gedaan. Het grootste verschil tussen de twee is natuurlijk de enorme rijkdom van het Amerikaanse leger door twee weken lang gigantische hoeveelheden kruisraketten te schieten voordat de vliegtuigen ongenaakbaar waren en pas daarna de tanks goed naar binnen te rollen. Rusland heeft niet eens geld om zijn tankbestuurders van eten te voorzien, dus denderen ze maar naarbinnen.
Overigens is Oekraïne anderhalf keer zo groot als Irak, maar heeft het hetzelfde inwoneraantal, en had Irak 4x het leger van Oekraïne. Dus dichter bevolkt en meer "weerstand".
Maar er zijn wel verschillen tussen enerzijds de juiste dingen naar buiten brengen die echt gebeurd zijn, of flagrante leugens als waarheid brengen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Propaganda is nooit van 1 kant, als je beetje weet hoe het werkt ruik je het bijna, bijvoorbeeld het kindje dat geboren is in de Metro, de soldaten op het slangeneiland, de zonnebloemzaadjes, etc.
Volgens wat Oekraïnse soldaten gaan ze de baarden van de Tsjetsjenen afscheren en voetballen met hun hoofdquote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:00 schreef Peppert het volgende:
Duizenden Tsjetsjenen klaar om hard te feesten in Oekraïne. Ramzan Kadyrov komt Poetin en Lukashenko te hulp.
[ twitter ]
Nou ja TorBrowser is echt heel makkelijk te installeren, je hoeft alleen maar install te klikken en het werkt, ik gebruik het soms als ik iets moet doen waarvan ik echt zeker anoniem wil zijn, en nee dat is niet het versturen van Piemelplaatjesquote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij bent een beetje een IT-nerd, toch?
Heel veel mensen kunnen niet zo heel veel als het niet voor ze wordt geregeld. Zou beter zijn als ze het wel kunnen, maar ja....
Yeh, De NOGAT pijpleiding ligt daar met een doorzet van 30 mil m3 p/d.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Onderzeeërs opsporen inderdaad. Kennelijk angst dat Poetin gasboringen wil saboteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |