quote:De nationale ploeg van Polen is niet van plan om het volgende maand in de play-offs voor een WK-ticket op te nemen tegen Rusland. Dat laat bondsvoorzitter Cezary Kulesza weten op Twitter.
Polen zal volgens de planning op 24 maart in Moskou aantreden tegen Rusland, dat het bij een overwinning mag opnemen tegen de winnaar van het duel tussen Zweden en Tsjechi. Ook dit zou voor de Russen een thuiswedstrijd worden. Polen, Zweden en Tsjechi lieten eerder deze week in een gezamenlijk statement al weten dat zij niet naar Moskou willen afreizen.
Goedemorgen Klaas.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ twitter ]
Alle Russische sporters uitsluiten lijkt me logische
Maar al die sporbonden schijten in hun broek om die russen maar uit te sluiten
Goedemiddag MAxi-musquote:
Niet veel....quote:
Lekker voor het milieu...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Niet veel....
Even naar de Mediamarkt ....wasmachine maakte vreemd geluid....dan ben ik er gelijk klaar mee
Daar heb ik nog vlakbij gewoond, het komt nu wel erg dichtbij.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:04 schreef Oriente het volgende:
@:GGMM Ik sta op Amersfoort CS dus ik zwaai even naar je.
Kostte mij 65 euro. Nu Engels voetbalquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Niet veel....
Even naar de Mediamarkt ....wasmachine maakte vreemd geluid....dan ben ik er gelijk klaar mee
Fan van CS Amersfoort ?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar heb ik nog vlakbij gewoond, het komt nu wel erg dichtbij.
Ja en ik ben nu in Twente dus het komt NOG dichterbij!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar heb ik nog vlakbij gewoond, het komt nu wel erg dichtbij.
Altijd wat te doen.quote:
Kom je nog door Borne?quote:
Ach so.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee ging via Deventer - Holten - Rijssen - Wierden
Dat is lekker zegquote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:09 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu een saucijzenbroodje met caramel vanille thee
Alcohol en iets bestellen later indien nodig.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond en een bord tomatensoep
Russenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond en een bord tomatensoep
Erg mooi.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:56 schreef 3rr0r het volgende:
@:PietjePuk2000 krijgt er van langs
Complotwappie in NWS / Oorlog Rusland vs Oekrane #101 Ik haat Putin
Dat valt toch wel mee? Ik heb talloze medestanders.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:56 schreef 3rr0r het volgende:
@:PietjePuk2000 krijgt er van langs
Complotwappie in NWS / Oorlog Rusland vs Oekrane #101 Ik haat Putin
Ik vond 'm wel leuk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:01 schreef 3rr0r het volgende:
@:R-woud93 zet een like op domme cartoon gemaakt door een achterlijke debiel.
Peppert in NWS / Oorlog Rusland vs Oekrane #101 Ik haat Putin
Op de VS kan je kritisch zijn maar die hadden nog een reden, kwaadaardige dictator afzetten, terroristen pakken/landen die ze huisvesten, olie regelenquote:
Ik zeg nergens dat ik het eens ben met de inhoud van dit plaatje, het slaat inderdaad nergens op nee.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Op de VS kan je kritisch zijn maar die hadden nog een reden, kwaadaardige dictator afzetten, terroristen pakken/landen die ze huisvesten, olie regelen. Wat heeft Oekraine Rusland misdaan?
Ik probeer juist dat topic te ontlasten door geen dingen te plaatsen waar anderen niet echt op zitten te wachten. Dan wordt het slowchatachtig daar.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:07 schreef R-woud93 het volgende:
Zou leuk zijn als user @:3rr0r zelf een mening gaat geven in het NSW topic in plaats van hier in de SC gaat zitten afgeven op anderen die wel de moeite doen om mee te doen aan de discussie.
Super creatief gevonden of zo.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik het eens ben met de inhoud van dit plaatje, het slaat inderdaad nergens op nee.
Maar vond 'm ergens wel leuk gevonden, ik zie daar gewoon humor in
Waarom dat Duitse woord erin?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Super creatief gevonden.
Al word ik wel ietwat geprikkeld van de hetze tegen alles was Russisch is.
Arme Ambramovic en zelfs dan vinden mensen dat hij maar lekker dood moet gaan.
De meeste Russen kunnen hier vrij weinig aan doen ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Super creatief gevonden of zo.
Al word ik wel ietwat geprikkeld van de hetze tegen alles was Russisch is.
Arme Ambramovic en zelfs dan vinden mensen dat hij maar lekker dood moet gaan.
#harvardpost.
alles wasquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben niet helder genoeg meer om dit te snappen.
Verdiep je er eens in zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat heeft Oekraine Rusland misdaan?
Ben druk met verdiepen in je moeder dus nu niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Verdiep je er eens in zou ik zeggen.
Matige cumbek ditquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ben druk met verdiepen in je moeder dus nu niet.
Nee hoor, ik kan wel lachen om het feit dat je jezelf voor de zoveelste keer klem lult zonder enige paraatheid van kennis.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mad, omdat ik je heb gewezen op het liken van een achterlijke cartoon.
De dikke duim van R-woud allenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan wel lachen om het feit dat je jezelf voor de zoveelste keer klem lult zonder enige paraatheid van kennis.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De dikke duim van R-woud allen
[ afbeelding ]
quote:
Uitstekende review ouwe reus. Lekker kort en bondig.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:35 schreef GGMM het volgende:
Justified
8/10
@:maxi-mus @:kingroland @:lenny_leonard @:caland @:scrummie check deze review die ik heb geschreven
Alle seizoenen gebinged?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:35 schreef GGMM het volgende:
Justified
8/10
@:maxi-mus @:kingroland @:lenny_leonard @:caland @:scrummie check deze review die ik heb geschreven
Verschillende mensen, verschillende meningen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En je verklaring waarom je Dexter steeds 7 en 8 gaf en @:Tarado met eindcijfer 5 kwam?
Maar nu verwacht je inhoud van een doremifasoluser.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:07 schreef R-woud93 het volgende:
Zou leuk zijn als user @:3rr0r zelf een mening gaat geven in het NSW topic in plaats van hier in de SC gaat zitten afgeven op anderen die wel de moeite doen om mee te doen aan de discussie.
Kort nachtje gehad. Zo voetballen en daarna de kantine in.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je, user @:maxi-mus ?
Plannen voor vandaag?
Ik denk dat Dexter SE04 wel een 8 was misschien zelfs wel een 9, dat niveau hebben ze nooit meer gehaald, dit nieuwe seizoen had zoveel beter gekund maar hing van los zand aan elkaar vandaar de 5quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En je verklaring waarom je Dexter steeds 7 en 8 gaf en @:Tarado met eindcijfer 5 kwam?
quote:Op zondag 27 februari 2022 09:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar nu verwacht je inhoud van een doremifasoluser.
3rr0rgodquote:Op zondag 27 februari 2022 12:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Bescheidenheid en wat meer respect richting een ander zou je sieren, maar je bent gewoon een niet al te slimme sukkel uit Friesland die denkt dat hij wat voorstelt.
Koekoekquote:Op zondag 27 februari 2022 12:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Bescheidenheid en wat meer respect richting een ander zou je sieren, maar je bent gewoon een niet al te slimme sukkel uit Friesland die denkt dat hij wat voorstelt.
Berlijn en de Dam ookquote:Op zondag 27 februari 2022 15:10 schreef Oriente het volgende:
Christus wat een tyfusdrukte op station Den Bosch
Een nuke zou een hoop drukte schelenquote:Op zondag 27 februari 2022 15:10 schreef Oriente het volgende:
Net heerlijke loempia op en ban zit er op.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Had je even nodig hequote:Op zondag 27 februari 2022 17:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net heerlijke loempia op en ban zit er op.
Nerdle lijkt erg makkelijkquote:Op zondag 27 februari 2022 12:28 schreef GGMM het volgende:
Woordle 253 5/6
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛🟨🟨🟩⬛
⬛🟩🟨🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 49 5/6
⬛🟨⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
⬛🟨⬛🟨🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 39 3/6
🟪⬛⬛⬛⬛🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟪⬛🟩🟪⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
FF tot tien tellen iddquote:
nerdlegame 39 4/6quote:Op zondag 27 februari 2022 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, hadden ze beter 4 pogingen van kunnen maken
Ik ben trots op jequote:Op zondag 27 februari 2022 19:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
nerdlegame 39 4/6
⬛⬛⬛⬛🟩🟩⬛⬛
🟩🟪🟩🟪🟩🟩🟪⬛
🟩⬛🟩🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Kom ik even mooi weg
Wat zit jij biizar veel in de trein.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:10 schreef Oriente het volgende:
Exact 2x in 2 maanden.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat zit jij biizar veel in de trein.
Hoi Niekquote:Op zondag 27 februari 2022 23:25 schreef KingRoland het volgende:
net helemaal geschoren boys beneden @:mortaxx
Deze speel ik door naar @Cocoquote:Op zondag 27 februari 2022 23:25 schreef KingRoland het volgende:
net helemaal geschoren boys beneden @:mortaxx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op maandag 28 februari 2022 01:29 schreef Caland het volgende:
Dus ik heb gisternacht na de club zo’n Servisch wijf mee naar de hotelkamer getrokken. Die uiteindelijk nogal aanhankelijk werd, zie foto die ik heb geschoten. Uiteindelijk een leuke nacht mee gehad.
Dus ik met pijn en moeite vanaf gekomen in de ochtend, samen ontbijtje gepakt. Heeft me nog zitten appen daarna. Lekker genegeerd, dacht nog nou prima 0 euro betaald, seks was top. Pak ik nu mijn koffer in heeft ze mijn airpods gejat.Well played, ik hou zo van oost europa.
LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Littlerabbit @Erasmus @johannes_vermeer @Taglianograag op anoniem
Meer van het Russisch roulette denk ik.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:29 schreef RamboDirk het volgende:
zouden deze mannen woordle of nerdle spelen?
Dus ik heb gisternacht na de club zo’n Servisch wijf mee naar de hotelkamer getrokken. Die uiteindelijk nogal aanhankelijk werd, zie foto die ik heb geschoten. Uiteindelijk een leuke nacht mee gehad.
Dus ik met pijn en moeite vanaf gekomen in de ochtend, samen ontbijtje gepakt. Heeft me nog zitten appen daarna. Lekker genegeerd, dacht nog nou prima 0 euro betaald, seks was top. Pak ik nu mijn koffer in heeft ze mijn airpods gejat.Well played, ik hou zo van oost europa.
@RamboDirk is dit een vrouw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima bubblebuttje 8/10. Hoop wel dat @Caland een hoesje heeft gebruikt. Anders kan hij zijn piemel gaan afschrijven over enkele weken.quote:Op maandag 28 februari 2022 10:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:rambodirk is dit een vrouw?
Ik heb ooit een Roemeense blonde genaaid. Ze had hem er al om zitten voordat ie stijf was. Toen ze 's ochtends weg ging wel even m'n broek gecheckt of men portemon er nog inzat.quote:Op maandag 28 februari 2022 10:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Prima bubblebuttje 8/10. Hoop wel dat @:Caland een hoesje heeft gebruikt. Anders kan hij zijn piemel gaan afschrijven over enkele weken.
Prima anekdote.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slet genaaid, airpods wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice. Seksen op kosten van de reisverzekering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit je favoriete filmpje of zo?quote:Op maandag 28 februari 2022 07:29 schreef RamboDirk het volgende:
zouden deze mannen woordle of nerdle spelen?
Ah wat toevalligquote:Op maandag 28 februari 2022 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, dat viel mij ook al op
(Zie ook mijn bericht van 12:45)
Ik heb de FINAL TRAILER van Morbius in het Morbius topic geplaatstquote:
Geen idee wat Morbius is. Link?quote:Op maandag 28 februari 2022 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb de FINAL TRAILER van Morbius in het Morbius topic geplaatst
Zou het wel leuk vinden als je even reageert
Lijkt alsof je er Morbius op tegen bentquote:
Ga terug naar KLBquote:Op maandag 28 februari 2022 15:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lijkt alsof je er Morbius op op tegen bent
@JR-Style-93 wat vond jij van Marvel? ook kut geloof ik toch of waren er nog uitzonderingenquote:
Dag vriendquote:
Hopelijk hoeft hij niet te vechten tegen een hele grote zeester. Want dat was een kutfilm zeg!quote:Op maandag 28 februari 2022 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is een man die in een monster verandert een soort vampier
Dus die zal wel pislink zijn ja
Die vond ik leukquote:Op maandag 28 februari 2022 15:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hopelijk hoeft hij niet te vechten tegen een hele grote zeester. Want dat was een kutfilm zeg!
Nee zo bedoelde ik het niet hoor, wees maar niet bangquote:
Weet ik, volgens mij gaf je een 8 oid. Waarop ik hem ook ben gaan kijken en het echt heel erg kut vond.quote:
een aangezichtquote:
Begin van de eerste wereldoorlog en einde van de tweede.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, dat viel mij ook al op
(Zie ook mijn bericht van 12:45)
Alaaf akhbar!!!!!quote:Op maandag 28 februari 2022 15:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
een aangezicht
licht blauw
een bietje wit
zo mooi vandaag
Mispelgat
op z'n moois
carnaval mag schitteren
ook in deze tijden
Bommel mag trots zijn
de binnenstad straalt
ik straal ook
van kleine afstand
Herman. Alaaf.
Over drie weken. Over anderhalve week eerst nog tests. Die tests zijn erg belangrijk, vanwege het feit dat het ontwerp van de auto’s radicaal is veranderd ten opzichte van de voorgaande jaren.quote:
Zorg eerst maar dat je tijdens je fietstocht zo niet de sloot in rijdt.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vanavond ook nog een race op het circuit van Jeddah. Dat gaat erg spannend worden, een lastig circuit met de muren dicht op de baan. Ik hoop maar dat hem niet in de muur parkeer, want dan zou er een kans zijn dat ik uit de race zou liggen. Gelukkig ben ik een ervaren simcoureur.
Ik ben geen kenner. Maar dat heb ik meegekregen. Ben benieuwd.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Over een drie weken. Over anderhalve week eerst nog tests. Die tests zijn erg belangrijk, vanwege het feit dat het ontwerp van de auto’s radicaal is veranderd ten opzichte van de voorgaande jaren.
Ik zal mijn best doen.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zorg eerst maar dat je tijdens je fietstocht zo niet de sloot in rijdt.
Oh ja nu je het zegt, had ik niet beloofd om n of andere gare serie met een hert te gaan kijken ofzoquote:Op maandag 28 februari 2022 15:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet ik, volgens mij gaf je een 8 oid. Waarop ik hem ook ben gaan kijken en het echt heel erg kut vond.
Wat een fijne begroeting, dank jequote:Op maandag 28 februari 2022 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat
@:kingroland kijk onze vriend Don is er weer!
Kloptquote:Op maandag 28 februari 2022 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja nu je het zegt, had ik niet beloofd om n of andere gare serie met een hert te gaan kijken ofzo
JAAquote:Op maandag 28 februari 2022 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat
@:kingroland kijk onze vriend Don is er weer!
Enorm kut ja.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:jr-style-93 wat vond jij van Marvel? ook kut geloof ik toch of waren er nog uitzonderingen
Ik vond de FB films maar mwhah.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Enorm kut ja.
Ik kijk uit naar dit:
alleen voor de mensen die er wonenquote:Op maandag 28 februari 2022 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Osdorp eigenlijk, telt dat ook als Amsterdam?
Ik was er sowieso voor de enige reden dat ik in Amsterdam kom: crematie van een Amsterdammer. Ff checken dat die lijer echt dood was.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
alleen voor de mensen die er wonen
gecondoleerdquote:Op maandag 28 februari 2022 16:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik was er sowieso voor de enige reden dat ik in Amsterdam kom: crematie van een Amsterdammer. Ff checken dat die lijer echt dood was.
(Is niet waar, was een nichtje van me en was heel zielig)
Ah, nieuw-west. De Rotterdam-Zuid van Amsterdam.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Osdorp eigenlijk, telt dat ook als Amsterdam?
Eensquote:Op maandag 28 februari 2022 16:30 schreef GGMM het volgende:
Ik vind de afkoring OOR een beetje teveel op COR lijken. Ik ben bang dat mijn autisme dit niet kan handelen.
Vrijwel het enige rullevante topic staat niet in het subforum.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:30 schreef GGMM het volgende:
Ik vind de afkoring OOR een beetje teveel op COR lijken. Ik ben bang dat mijn autisme dit niet kan handelen.
Die is gesloten zie ik helaas, jammer want ik had wel zijn tactische analyses willen lezen.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vrijwel het enige rullevante topic staat niet in het subforum.
Al is er wel een tactiekentopic van Pietje Puk.
OOR / Een tactische/militaire analyse van het front in Oekrane #2quote:Op maandag 28 februari 2022 16:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is gesloten zie ik helaas, jammer want ik had wel zijn tactische analyses willen lezen.
Heb je ook iets van expected kernbommen ofzo?
Ik had nog niet doorgeklikt en dacht dat het over dat pretentieuze muziekblad ging.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Een subforum over een oorlog, bijzonder.
Gefeliciteerd met je aankoop.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goed nieuws. Deze jongen heeft net gebruik gemaakt van de aanbieding van Viaplay. 99 euro voor het eerste jaar, dus ik ben komend F1 seizoen voorzien van mooie beelden, en scherpe analyses, en een aantrekkelijke presentatrice
En ik kan ook Darts en Duits en Engels voetbal kijken. Dus het zou zomaar kunnen dat ik straks vaak te vinden ben in PREMIER LEAGUE.
Alleen maar leuk nieuws dus.
Waarom zou daar een subforum voor komen?quote:Op maandag 28 februari 2022 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had nog niet doorgeklikt en dacht dat het over dat pretentieuze muziekblad ging.
Geen idee, maar ik vond het een niet onlogische gedachte. Ik had de link met oorlog nog niet gelegd.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom zou daar een subforum voor komen?
Ronquote:Op maandag 28 februari 2022 17:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vond het een niet onlogische gedachte. Ik had de link met oorlog nog niet gelegd.
En dan weer kritiek leveren zeker.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Is dat een Russisch gerecht? Nooit van gehoord.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eet smakelijk & wat attent dat je dit vraagt! Wij doen lahmacun.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een Turks gerecht zie ik hier op Google. Een toepasselijk gerecht in deze tijd. Eet smakelijkquote:Op maandag 28 februari 2022 17:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Eet smakelijk & wat attent dat je dit vraagt! Wij doen lahmacun.
Jammer dat wij nu niet meer te weten komen wat jij gaat oppeuzelen omdat Drizzt kritiek had.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan weer kritiek leveren zeker.
Nee, hier trap ik niet in
Zolang het geen zuurkool is vind ik het wel best, ouwe reusquote:Op maandag 28 februari 2022 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan weer kritiek leveren zeker.
Nee, hier trap ik niet in
Soms.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is dat een Russisch gerecht? Nooit van gehoord.
Geniet ervan maat.quote:
Niet perse onlogischer dan over een oorlog toch?quote:Op maandag 28 februari 2022 17:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom zou daar een subforum voor komen?
skrei, is een kabeljauw soortquote:Op maandag 28 februari 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2022 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zolang het geen zuurkool is vind ik het wel best, ouwe reus
En nu niet met waardeloze dingen aan komen zetten he?
Nou vooruitquote:Op maandag 28 februari 2022 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer dat wij nu niet meer te weten komen wat jij gaat oppeuzelen omdat Drizzt kritiek had.
Dat is toevallig zeg, ik ook! Al heb ik er n in de vriezer gedaan en doe ik er wat aardappelen en groente bij.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Nou vooruit
Ik heb niks anders in huis dan 2 kipschnitzels
En ik ga de deur niet meer uit vandaag, dus die doe ik wel op een broodje ofzo
Dan heb je dus ook nog minimaal een broodje in huis.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Nou vooruit
Ik heb niks anders in huis dan 2 kipschnitzels
En ik ga de deur niet meer uit vandaag, dus die doe ik wel op een broodje ofzo
Ja, maar dat vind ik eigenlijk geen avondetenquote:Op maandag 28 februari 2022 17:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan heb je dus ook nog minimaal een broodje in huis.
Waarom reageer je niet op mijn review? Ik gaf je zelfs een mention.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik eigenlijk geen avondeten
Maar inderdaad Don heel scherp
We hebben nog een uur of 6 te gaan hoor, niet te vroeg juichen.quote:
Laten we het gezellig houden vanavond.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
We hebben nog een uur of 6 te gaan hoor, niet te vroeg juichen.
Waarom mention jij mij niet?quote:Op maandag 28 februari 2022 17:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Unforgiven
7,5/10
@:maxi-mus @:caland @:ggmm @:oriente @:tong80
Als @Scrummie dat wenstquote:Op maandag 28 februari 2022 18:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Laten we het gezellig houden vanavond.
In de klbsc kan dat gewoon, je kan daar het gewenste bericht plaatsen met de mentionsquote:Op maandag 28 februari 2022 18:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mods die berichten met ‘werken voor je …geld’ weghalen en daar notes voor geven@:fetx
Vandaag hard gewerkt voor mijn geld en vervolgens gesport (boksen @:caland ). Dat was een pittige maandag
Helaas is Gurney niet zwakzinnig genoeg om daar te mogen posten.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
In de klbsc kan dat gewoon, je kan daar het gewenste bericht plaatsen met de mentions
Deze uitnodiging vat ik op als een belediging.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
In de klbsc kan dat gewoon, je kan daar het gewenste bericht plaatsen met de mentions
Wat is er vanavondquote:Op maandag 28 februari 2022 18:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik betwijfel ditquote:Op maandag 28 februari 2022 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas is Gurney niet zwakzinnig genoeg om daar te mogen posten.
quote:Op maandag 28 februari 2022 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas is Gurney niet zwakzinnig genoeg om daar te mogen posten.
Verder wel eens hoorquote:Op zondag 17 januari 2021 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ajax is echt achterlijk slecht. Verschil is nu zes punten maar we kunnen daar sowieso boven eindigen.
quote:Wereldvoetbalbond FIFA en de Europese voetbalbond UEFA zijn van plan om Russische voetbalteams voorlopig uit te sluiten van internationaal voetbal. Dit melden diverse media, waaronder de BBC en het Duitse persbureau DPA.
Ben ik het mee eens, ik ben een groot fan van gezelligheid. Ik zie daarom ook niet hoe deze uiting betrekking heeft op hetgeen wat ik heb gepost.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Hallo vriend, fijn je te treffen.quote:
Rot opquote:Op maandag 28 februari 2022 18:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hallo vriend, fijn je te treffen.
Ook leuk om jou te zien. Leuk weekend gehad?quote:
Volgende vlucht weer een kans!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk voor je.quote:
Hey daar heb je onze spits weer.quote:
Gran Torino god, van het geweldige gifje. Heerlijke film. De hoofdrolspeler heeft het niet zo op Aziaten trouwens.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik neem je de volgende keer mee.
Forum admin @:ggmm haal ik eruit. Erg bijzonder dat hij de mention negeert.
De volgende wordt trouwens Gran Torino. @:maxi-mus
Ik negeerde hem omdat ik nogal pissig was dat mijn goede maat @Coco niet werd meegenomen.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik neem je de volgende keer mee.
Forum admin @:ggmm haal ik eruit. Erg bijzonder dat hij de mention negeert.
De volgende wordt trouwens Gran Torino. @:maxi-mus
quote:Op maandag 28 februari 2022 18:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Had even gehoopt dat het ging over de race simulator Gran Turismo
Maar ik lees hier op google dat het gaat om een film uit 2008, haha. Helaas
Ik spring straks in de sim. Het circuit van Jeddah staat op de planning. Straks maar even kijken hoe ik de auto ga afstellen dus.quote:
Dat zal wel lukken nu jij weg bentquote:Op maandag 28 februari 2022 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik spring straks in de sim. Het circuit van Jeddah staat op de planning. Straks maar even kijken hoe ik de auto ga afstellen dus.
Veel chatplezier hier
Dat klinkt als een enorm leuke hobby. Veel plezier daarmee!quote:Op maandag 28 februari 2022 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik spring straks in de sim. Het circuit van Jeddah staat op de planning. Straks maar even kijken hoe ik de auto ga afstellen dus.
Veel chatplezier hier
Thanks bro.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat klinkt als een enorm leuke hobby. Veel plezier daarmee!
Waar gaat de reis naartoe?quote:Op maandag 28 februari 2022 18:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik vlieg ook zo
Dit komt wel dichtbij!
Je dikke hoerenmoeder op een driewielerquote:Op maandag 28 februari 2022 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Fijn makker. Goede vlucht gehad? Nog muziek of een podcast geluisterd?
Je hebt die film nooit gezien?quote:Op maandag 28 februari 2022 18:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Had even gehoopt dat het ging over de race simulator Gran Turismo
Maar ik lees hier op google dat het gaat om een film uit 2008, haha. Helaas
Ben niet zo'n grote filmen-liefhebber. Ik ben meer van het simmen en de muziek.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je hebt die film nooit gezien?
Wat is simmenquote:Op maandag 28 februari 2022 19:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben niet zo'n grote filmen-liefhebber. Ik ben meer van het simmen en de muziek.
In de simulator zitten, dat je dus nabootst dat je aan het racen bent. Tegen andere mensen via de internetverbinding. Erg gaaf. Maar ik moet nu helaas echt gaan, race begint over 41 minuten.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Veel chatplezier hier
Je lijkt zo sprekend op Max Verstappen.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In de simulator zitten, dat je dus nabootst dat je aan het racen bent. Tegen andere mensen via de internetverbinding. Erg gaaf. Maar ik moet nu helaas echt gaan, race begint over 41 minuten.
[ afbeelding ]
Net drie topics geopend om FOK! levend te houden. Zelfs in het Buffon topic post niemand.quote:
Laat FOK! toch rustig inslapen.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net drie topics geopend om FOK! levend te houden. Zelfs in het Buffon topic post niemand.
Nu word ik verdrietig.quote:
quote:Wereldvoetbalbond FIFA en de Europese voetbalbond UEFA sluiten Russische voetbalteams voorlopig uit van internationaal voetbal. Ook verbreekt de UEFA het sponsorcontract met de Russische oliegigant Gazprom.
Door de schorsing kan het Russische mannenelftal eind maart niet meedoen aan de play-offs voor kwalificatie voor het WK 2022 in Qatar.
Net een hartaanval overleefd. Tell me.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Aan alles komt een einde beste tong80.
De gewone man kabbelt voort.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net een hartaanval overleefd. Tell me.
Naja, die heeft in ieder geval een vast tarief en neemt ook niet je spullen mee.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Je dikke hoerenmoeder op een driewieler
Altijd, ja. Bijzonder blijft dat toch.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland de Rotterdamse polletiek is een leuke rubriek.
[ twitter ]
Brave Hendrikquote:
500quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Brave Hendrik
Nog wat los kunnen peuteren?
Sow. Lekker manquote:
Sorry. Moet allemaal naar de raketten.quote:
Moest zelfs 24 euro bijbetalen, maar valt nog onder de grens. ROVERHEID PAKT ALLES.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sorry. Moet allemaal naar de raketten.
Zal jou eens een tikkie verkopenquote:
Hallo zeg. Geen warm bad hier.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zal jou eens een tikkie verkopen
Ik keur hem af.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik speel hem door naar @:scrummie
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |