quote:De nationale ploeg van Polen is niet van plan om het volgende maand in de play-offs voor een WK-ticket op te nemen tegen Rusland. Dat laat bondsvoorzitter Cezary Kulesza weten op Twitter.
Polen zal volgens de planning op 24 maart in Moskou aantreden tegen Rusland, dat het bij een overwinning mag opnemen tegen de winnaar van het duel tussen Zweden en Tsjechi. Ook dit zou voor de Russen een thuiswedstrijd worden. Polen, Zweden en Tsjechi lieten eerder deze week in een gezamenlijk statement al weten dat zij niet naar Moskou willen afreizen.
Goedemorgen Klaas.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ twitter ]
Alle Russische sporters uitsluiten lijkt me logische
Maar al die sporbonden schijten in hun broek om die russen maar uit te sluiten
Goedemiddag MAxi-musquote:
Niet veel....quote:
Lekker voor het milieu...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Niet veel....
Even naar de Mediamarkt ....wasmachine maakte vreemd geluid....dan ben ik er gelijk klaar mee
Daar heb ik nog vlakbij gewoond, het komt nu wel erg dichtbij.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:04 schreef Oriente het volgende:
@:GGMM Ik sta op Amersfoort CS dus ik zwaai even naar je.
Kostte mij 65 euro. Nu Engels voetbalquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Niet veel....
Even naar de Mediamarkt ....wasmachine maakte vreemd geluid....dan ben ik er gelijk klaar mee
Fan van CS Amersfoort ?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar heb ik nog vlakbij gewoond, het komt nu wel erg dichtbij.
Ja en ik ben nu in Twente dus het komt NOG dichterbij!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar heb ik nog vlakbij gewoond, het komt nu wel erg dichtbij.
Altijd wat te doen.quote:
Kom je nog door Borne?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |