quote:De nationale ploeg van Polen is niet van plan om het volgende maand in de play-offs voor een WK-ticket op te nemen tegen Rusland. Dat laat bondsvoorzitter Cezary Kulesza weten op Twitter.
Polen zal volgens de planning op 24 maart in Moskou aantreden tegen Rusland, dat het bij een overwinning mag opnemen tegen de winnaar van het duel tussen Zweden en Tsjechi. Ook dit zou voor de Russen een thuiswedstrijd worden. Polen, Zweden en Tsjechi lieten eerder deze week in een gezamenlijk statement al weten dat zij niet naar Moskou willen afreizen.
Goedemorgen Klaas.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ twitter ]
Alle Russische sporters uitsluiten lijkt me logische
Maar al die sporbonden schijten in hun broek om die russen maar uit te sluiten
Goedemiddag MAxi-musquote:
Niet veel....quote:
Lekker voor het milieu...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Niet veel....
Even naar de Mediamarkt ....wasmachine maakte vreemd geluid....dan ben ik er gelijk klaar mee
Daar heb ik nog vlakbij gewoond, het komt nu wel erg dichtbij.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:04 schreef Oriente het volgende:
@:GGMM Ik sta op Amersfoort CS dus ik zwaai even naar je.
Kostte mij 65 euro. Nu Engels voetbalquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Niet veel....
Even naar de Mediamarkt ....wasmachine maakte vreemd geluid....dan ben ik er gelijk klaar mee
Fan van CS Amersfoort ?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar heb ik nog vlakbij gewoond, het komt nu wel erg dichtbij.
Ja en ik ben nu in Twente dus het komt NOG dichterbij!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar heb ik nog vlakbij gewoond, het komt nu wel erg dichtbij.
Altijd wat te doen.quote:
Kom je nog door Borne?quote:
Ach so.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee ging via Deventer - Holten - Rijssen - Wierden
Dat is lekker zegquote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:09 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu een saucijzenbroodje met caramel vanille thee
Alcohol en iets bestellen later indien nodig.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond en een bord tomatensoep
Russenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond en een bord tomatensoep
Erg mooi.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:56 schreef 3rr0r het volgende:
@:PietjePuk2000 krijgt er van langs
Complotwappie in NWS / Oorlog Rusland vs Oekrane #101 Ik haat Putin
Dat valt toch wel mee? Ik heb talloze medestanders.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:56 schreef 3rr0r het volgende:
@:PietjePuk2000 krijgt er van langs
Complotwappie in NWS / Oorlog Rusland vs Oekrane #101 Ik haat Putin
Ik vond 'm wel leuk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:01 schreef 3rr0r het volgende:
@:R-woud93 zet een like op domme cartoon gemaakt door een achterlijke debiel.
Peppert in NWS / Oorlog Rusland vs Oekrane #101 Ik haat Putin
Op de VS kan je kritisch zijn maar die hadden nog een reden, kwaadaardige dictator afzetten, terroristen pakken/landen die ze huisvesten, olie regelenquote:
Ik zeg nergens dat ik het eens ben met de inhoud van dit plaatje, het slaat inderdaad nergens op nee.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Op de VS kan je kritisch zijn maar die hadden nog een reden, kwaadaardige dictator afzetten, terroristen pakken/landen die ze huisvesten, olie regelen. Wat heeft Oekraine Rusland misdaan?
Ik probeer juist dat topic te ontlasten door geen dingen te plaatsen waar anderen niet echt op zitten te wachten. Dan wordt het slowchatachtig daar.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:07 schreef R-woud93 het volgende:
Zou leuk zijn als user @:3rr0r zelf een mening gaat geven in het NSW topic in plaats van hier in de SC gaat zitten afgeven op anderen die wel de moeite doen om mee te doen aan de discussie.
Super creatief gevonden of zo.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik het eens ben met de inhoud van dit plaatje, het slaat inderdaad nergens op nee.
Maar vond 'm ergens wel leuk gevonden, ik zie daar gewoon humor in
Waarom dat Duitse woord erin?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Super creatief gevonden.
Al word ik wel ietwat geprikkeld van de hetze tegen alles was Russisch is.
Arme Ambramovic en zelfs dan vinden mensen dat hij maar lekker dood moet gaan.
De meeste Russen kunnen hier vrij weinig aan doen ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Super creatief gevonden of zo.
Al word ik wel ietwat geprikkeld van de hetze tegen alles was Russisch is.
Arme Ambramovic en zelfs dan vinden mensen dat hij maar lekker dood moet gaan.
#harvardpost.
alles wasquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben niet helder genoeg meer om dit te snappen.
Verdiep je er eens in zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat heeft Oekraine Rusland misdaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |