Zag gisteren wel iets over een Russische ambassadeur in Dublin, die zal hem ook even gekepen hebben.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:19 schreef kanovinnie het volgende:
Zijn er demonstraties bij de Russische ambassade in Den Haag geweest?
Kunnen die boeren daar niet even een trekker naar binnen rijden?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:19 schreef kanovinnie het volgende:
Zijn er demonstraties bij de Russische ambassade in Den Haag geweest?
Je moet toch iets doen voor Oekrainë toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:19 schreef Idisrom het volgende:
Ik hoop niet dat op basis van dit soort sentiment een zangfestival wordt beslist.
https://www.nu.nl/songfes(...)-als-kanshebber.html
Ik meende dat het songfestival sowieso niet zo serieus te nemen was.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:19 schreef Idisrom het volgende:
Ik hoop niet dat op basis van dit soort sentiment een zangfestival wordt beslist.
Dit boeit echt niemandquote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:19 schreef Idisrom het volgende:
En als ze niet gevangen was gezet had ze ook nog kans dat ze achter Leopold III aan was gegaanquote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:19 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als Wilhelmina destijds op locatie was gebleven, was ze (inclusief kabinet) zonder meer gevangengezet. Haar woedende 10 mei-toespraak op de radio zou haar niet bepaald 'in dank' zijn afgenomen. De enige die (heel stiekem) misschien toch verheugd kan zijn geweest was verzetsheld Bernhard. Die was ten tijde van zijn verloving en huwelijk met Juul nog gewoon betalend lid van de NSDAP. Maar goed, Bernhard had nauwelijks principes en wilde met alle spektakel wel graag meedoen, dus de switch was later gemakkelijk gemaakt.
Zou het wat uitmaken?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:19 schreef Idisrom het volgende:
Nouja de Britten hoeven niet bang meer te zijn onderaan te eindigen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:19 schreef Idisrom het volgende:
Weigeren troepen te leveren aan Rusland.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:23 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik wil het ook weten.
Wat is er met Kazachstan?
Een zeer tragisch verhaal.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En als ze niet gevangen was gezet had ze ook nog kans dat ze achter Leopold III aan was gegaan
Kazachstans heeft het verzoek van Rusland om troepen te leveren afgewezen. Opmerkelijk omdat ze één van de trouwste bondgenoten zijn en Rusland eerder dit jaar wel troepen naar Kazachstan stuurde. Ook zegt Kazachstan de twee staatjes niet te herkennen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:23 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik wil het ook weten.
Hebben geen zin een hoop soldaten de dood in de sturen voor een zinloze oorlogquote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:23 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik wil het ook weten.
Die Russen hebben nog maar het topje van de ijsberg laten zien.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:25 schreef Aurelius het volgende:
Wat een afgang voor het Russische leger.
Moeten we ons echt nog druk maken om een aanval in andere landen als de Baltische Staten? Ze slaan momenteel nog geen deuk in een pakje boter.
Ziet het nog wel gebeuren dat ze uiteindelijk moeten afdruipen.
Het kan ook zo zijn, dat Rusland nog probeert de burgerbevolking zoveel mogelijk te ontzien, en dan duurt het gewoon een stuk langer.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Rusland verliest totaal het momentum nu, wat goed is natuurlijk.
Zullen wel gedacht hebben er nu al wel ff te zijn, maar men houdt daar knap stand zoals het lijkt.
Volgens mij naderen ze juist Kiev vanuit meerdere richtingen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Rusland verliest totaal het momentum nu, wat goed is natuurlijk.
Zullen wel gedacht hebben er nu al wel ff te zijn, maar men houdt daar knap stand zoals het lijkt.
Vraag me af of er nog continue aanwas is van militairen, tanks, helicopters etcquote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:27 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die Russen hebben nog maar het topje van de ijsberg laten zien.
Heb eerder het idee dat dit het beste is wat ze te bieden hebben. Gebrek aan motivatie zal ook wel een rol spelen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:27 schreef PzKpfw het volgende:
Die Russen hebben nog maar het topje van de ijsberg laten zien.
Het feit dat Kazachstan om hulp gevraagd is vertelt mij toch ook wat anders.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Volgens mij naderen ze juist Kiev vanuit meerdere richtingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |