quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:35 schreef aloa het volgende:
En uiteindelijk is het toch weer Rusland waar we tegen vechten.
Ja, daarom is het ook tegen mijn principes in.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:36 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Als je een drammende kleuter geeft wat hij wilt dan wilt hij daarna meer
Hehheh, als dit waar is..quote:
Doen die ook eens wat zinnigs. Het is jammer dat het Russische leger zo verouderd is, anders konden ze dat hacken. Die bellen nog in met een 14.4 modem.quote:
Nee maar dat geeft ruimte om een ontzettende groepenmacht om de grenzen te zetten, met de vs en luchtmacht basissen om de hele grens.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als wij zekerheid zouden hebben dat Poetin daarna zou stoppen zou ik zeggen "je hebt gelijk", maar die zekerheid heb je niet. Not even close ...
Zo werkt dat wel ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:36 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Als je een drammende kleuter geeft wat hij wilt dan wilt hij daarna meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele van die wachtwoorden![]()
De Oekrainse troepen lijken nog steeds gecoordineerd en gemotiveerd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:36 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Falende Russen
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:37 schreef Scrummie het volgende:
Van Anonymous dus, lijstje e-mail adressen met wachtwoorden:Rape123123SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele van die wachtwoorden
![]()
Wat ze natuurlijk direct gaan opdelen in meerdere onafhankelijke republieken die allemaal onder leiding komen van Moskou.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:35 schreef TLC het volgende:
[..]
En dan zit het Kremlin opgescheept met een stuk land groter dan Frankrijk met 43 miljoen inwoners die allemaal het liefst Putin een kogel door zn kop zouden jassen.
Hij stopt niet bij Oekraïne, die gaat all-in.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat maakt het ook eng, hij moet en zal winst willen.
Het is tegen mijn principes in, maar misschien moeten we hem dat maar gewoon gaan geven ook, voordat dit helemaal uit de hand loopt.
Dat valt dus ook niet te jammen, dit itt het hele NATO arsenaal wat na de eerste de beste EMP of EW actie stil komt te staan...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Doen die ook eens wat zinnigs. Het is jammer dat het Russische leger zo verouderd is, anders konden ze dat hacken. Die bellen nog in met een 14.4 modem.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:37 schreef Scrummie het volgende:
Van Anonymous dus, lijstje e-mail adressen met wachtwoorden:qwerty genotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele van die wachtwoorden![]()
Zijn die plannen ergens online te vinden?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan zal het vast niet helpen als ik zeg dat Nederland een prime target was tijdens de Koude Oorlog in de invasieplannen. Nukes op Rotterdam vanwege de haven en zo.
Die zijn al drie dagen bezig.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op een berichtje van die gasten.
Gaat de rest van de wereld die republieken erkennen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat ze natuurlijk direct gaan opdelen in meerdere onafhankelijke republieken die allemaal onder leiding komen van Moskou.
En dat gaan wij niet stoppen zonder een kernoorlog.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij stopt niet bij Oekraïne, die gaat all-in.
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij stopt niet bij Oekraïne, die gaat all-in.
Naast het je tegenstander ontmenselijken, is dit een probaat middel om het verzet te breken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:19 schreef Momo het volgende:
Steve hoort nu live dat Rusland dreigt ook alle families van Oekrainse soldaten te vermoorden, eventueel na de "overname"
Vast wel iets over te vinden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:39 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Zijn die plannen ergens online te vinden?
Seven days to the River Rhinequote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:39 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Zijn die plannen ergens online te vinden?
Denk hetzelfde ja. Gewoon Oekraïne zich laten overgeven, en dan na de dood van Putin weer onafhankelijk maken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat maakt het ook eng, hij moet en zal winst willen.
Het is tegen mijn principes in, maar misschien moeten we hem dat maar gewoon gaan geven ook, voordat dit helemaal uit de hand loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |