Foto van het front op 24 februariquote:Slangeneiland: Russian Warship: Go Fuck Yourself
Alle dertien militairen op Oekraens eiland in Zwarte Zee gedood
Alle dertien militairen die dienst hadden op het Oekraense eiland Zmiinyi in de Zwarte Zee zijn door Russische troepen om het leven gebracht. De Oekraense president Volodimir Zelenski zei dat in de nacht van donderdag op vrijdag in een een toespraak tot zijn volk.
Het onherbergzame rotseiland in het westen van de Zwarte Zee, dat ook wel Slangeneiland wordt genoemd, behoort tot Oekrane. De dertien militairen zijn volgens Zelenski een "heldhaftige" dood gestorven en zij krijgen postuum een onderscheiding als "held van Oekrane". Na waarschuwingen van het oorlogsschip dat de dertien zich moesten overgeven vertelden ze de commandant van het schip : Go Fuck Yourself
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:30 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Paar jaar geleden bij Russische kennissen op de Russische tv gezien hoe Poetin omgaat met corrupte burgemeesters. Live invallen, vervolgens nog steeds op film naar Poetin gebracht om aan n heel klein tafeltje gezet te worden met hem om het eigen ontslagbesluit te tekenen. Ze bleven er bijna ter plekke in
Die man heeft geen noemenswaardige tegenstand meer joh.
Telegraaf bracht het, alsof het weer zou ingevoerd worden (tot je het artikel ging lezenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee natuurlijk gaat de dienstplicht er niet komen. Daar hebben we de middelen, infra, geld, materiaal, personeel en weet ik het al lang niet meer voor.
Of men moet vanaf volgende week beginnen met ons defensiebudget te vertienvoudigen en als een idioot gaan bouwen, kopen en werven.
Voor hem is er nu geen weg terug meer zonder gigantisch gezichtsverlies.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij gaat niet snel opgeven nee, ik denk zelfs dat hij nooit gaat opgeven.
Je moet niet buigen voor de tiranquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daarom is het voor de EU beter dat Oekrane snel capituleert. Voordat de navo toch moet meevechten en die gek raketten gaat afvuren.
Dat is in het belang van de EU en Navo.
Oekrane is al verloren voor nu, dus die zelenski miet gaan voor zo min mogelijk slachtoffers.
Dat zij mijn pa van de week. "ik moet er toch niet aan denken dat mijn kleinkinderen opgeroepen worden en naar het front moeten".quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee natuurlijk gaat de dienstplicht er niet komen. Daar hebben we de middelen, infra, geld, materiaal, personeel en weet ik het al lang niet meer voor.
Of men moet vanaf volgende week beginnen met ons defensiebudget te vertienvoudigen en als een idioot gaan bouwen, kopen en werven.
Als wij zekerheid zouden hebben dat Poetin daarna zou stoppen zou ik zeggen "je hebt gelijk", maar die zekerheid heb je niet. Not even close ...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daarom is het voor de EU beter dat Oekrane snel capituleert. Voordat de navo toch moet meevechten en die gek raketten gaat afvuren.
Oekrane is al verloren voor nu, dus die zelenski miet gaan voor zo min mogelijk slachtoffers.
Vulvaquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hoe moeten we Vladimir afkorten dan? Vla?
En dan zit het Kremlin opgescheept met een stuk land groter dan Frankrijk met 43 miljoen inwoners die allemaal het liefst Putin een kogel door zn kop zouden jassen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat maakt het ook eng, hij moet en zal winst willen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voor hem is er nu geen weg terug meer zonder gigantisch gezichtsverlies.
Nou niet overdrijven he.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:30 schreef RAVW het volgende:
die kijken gewoon via drones en zo
zie kunnen zo wat zien wat jij op je boord heb liggen als avond eten .. dus maak je maar geen zorgen dat die niet weten waar ze het over hebben
Vervolgens valt hij ook Finland binnen en dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volkslied van oekraiene wel heel toepasselijk nuquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:34 schreef Confetti het volgende:
Nog is Oekranes glorie niet vergaan, noch zijn vrijheid,
Nog zal het lot ons, jonge broeders, toelachen.
Verdwijnen zullen onze vijanden als dauw in de zon,
en ook wij, broeders, zullen heersen in ons eigen land.
Refrein (2x):
Onze ziel en ons lichaam zullen wij geven voor onze vrijheid.
En wij zullen tonen dat wij, broeders, van het geslacht der Kozakken zijn.
Als je een drammende kleuter geeft wat hij wilt dan wilt hij daarna meerquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is tegen mijn principes in, maar misschien moeten we hem dat maar gewoon gaan geven ook, voordat dit helemaal uit de hand loopt.
Sterker nog, als het hem makkelijk gemaakt wordt om Oekraine in te nemen en te behouden dan zal hij dat zien als aanmoediging om meer van de ex-Sovjetunie binnen te vallen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als wij zekerheid zouden hebben dat Poetin daarna zou stoppen zou ik zeggen "je hebt gelijk", maar die zekerheid heb je niet. Not even close ...
Ow nice.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |