Ik versta er niets van, maar zijn manier van praten, rustig, duidelijk...maakt wel indruk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:25 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Zelensky nog altijd op post, wat een held.
Hij zal daar ongetwijfeld zitten voor YouTube en Instagram views. Er zit geld in hè.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zit hij daar per toeval?
Of sensatie gaan zoeken?
Mooiste is dat hij in Oekraïne bekend is geworden door een serie (hij is ook acteur) waarin hij per toeval gekozen werd tot president.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hij is toch ook gekozen omdat het een beetje een buitenstaander was. Was het niet zelfs eerst een grap oorspronkelijk, want hij was komiek.
De defensie bureaucratie is traaaaag....quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Je staat nog steeds bij de aanmeldingsbalie?
Stilte voor de storm. Ik zie de Russen nog wel woonwijken bombarderen om e.e.a. te forcerenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:39 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Het lijkt vandaag rustiger te zijn dan gister in Ukraine heb ik het idee.
Hij is in mijn ogen een geduchte concurent van Poetin als persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik versta er niets van, maar zijn manier van praten, rustig, duidelijk...maakt wel indruk.
Met deze ben ik nogal cynisch. Poetin is waarschijnlijk (een van de) rijkste mensen op aarde, en heeft deze oorlog al maanden tot jaren gepland. Dus die heeft eindeloos veel andere plekken met funds, shell companies, vastgoed via andere, etc.quote:
Dat vingertje van de VS ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
China dat een morele en belerende toon aanslaat is inderdaad erg pijnlijk.
Ja, die gezamenlijke naïviteitsclub bedoelde ikquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:42 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk alles te maken met onze regeringsleiders en niet zozeer met Brussel.
Het zijn tenslotte de regeringsleiders die beslissen in de Europese Raad.
En leren de volkeren in Europa dat vrede en veiligheid niet vanzelfsprekend is en dat er altijd wel 1 randdebiel op een relatief korte afstand een gevaar kan zijn. Dus een verenigd Europa wat flink blijft investeren in een Europese krijgsmacht.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:40 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Wat een kutzooi. Hopelijk leren die lafaards in Brussel van dit hele gebeuren en regelen ze dit soort shit eens goed.
Achter je komt Baudet nu wel heel boos aanstampen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En leren de volkeren in Europa dat vrede en veiligheid niet vanzelfsprekend is en dat er altijd wel 1 randdebiel op een relatief korte afstand een gevaar kan zijn. Dus een verenigd Europa wat flink blijft investeren in een Europese krijgsmacht.
Hij wéét dat Poetin vrijwel geen bezittingen heeft. Hij wéét dat dit Poetin niet of amper gaat raken. De man heeft 200 miljard.quote:
Poetin kan nog niet in zijn schaduw staan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hij is in mijn ogen een geduchte concurent van Poetin als persoonlijkheid.
Waarvan aktequote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:46 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hij wéét dat Poetin vrijwel geen bezittingen heeft. Hij wéét dat dit Poetin niet of amper gaat raken. De man heeft 200 miljard.
En tóch roept hij dit.
Rutte is een ontzettend nare machtspoliticus. Een man waar je op kotst.
Ja kan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:43 schreef quirina het volgende:
[..]
Hij zal daar ongetwijfeld zitten voor YouTube en Instagram views. Er zit geld in hè.
Echt? Ik dacht eind jaren 80 de laatste lichtingen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
1997 Laatste lichting dienstplichtigen. Dus 43 jaar en alles daarboven.
Welk werk heb jij dan zoals gedaan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een pussy bent.
Ga jij maar leven in ellende op je knieën.
Wij doen het werk wel weer.
Maybe. Dat zal wel als een boemerang terugkomen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Stilte voor de storm. Ik zie de Russen nog wel woonwijken bombarderen om e.e.a. te forceren
Wat een heldquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:25 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Is dat serieus?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:46 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hij wéét dat Poetin vrijwel geen bezittingen heeft. Hij wéét dat dit Poetin niet of amper gaat raken. De man heeft 200 miljard.
En tóch roept hij dit.
Weer wijze teksten.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En leren de volkeren in Europa dat vrede en veiligheid niet vanzelfsprekend is en dat er altijd wel 1 randdebiel op een relatief korte afstand een gevaar kan zijn. Dus een verenigd Europa wat flink blijft investeren in een Europese krijgsmacht.
Hij heeft er natuurlijk ook nooit problemen mee om gevaar op te zoeken. Ik zie hem er nog voor aan om dadelijk naar de frontlinie te gaan met een plastic tas vol wodka en worst. Eerst bij de Russen en daarna bij de Oekraïenersquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:43 schreef quirina het volgende:
[..]
Hij zal daar ongetwijfeld zitten voor YouTube en Instagram views. Er zit geld in hè.
Die gast heeft 20 jaar Rusland kunnen plunderen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Is dat serieus?
Heeft Poetin een vermogen van 200 miljard?
Ja. En weer dus een nutteloze actie van de Navo en Rutte maar trots doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Is dat serieus?
Misschien wel meer.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Is dat serieus?
Dat is een schatting maar idd, Poetin is waarschijnlijk rijker dan Elon Musk of Bezos, alleen zit zijn geld goed verborgen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Is dat serieus?
Diep respect voor deze man.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:25 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dat zie ik Rutte nog niet doen, door Den Haag wandelen en fietsen tijdens een invasie. legend inderdaad.quote:
dat dacht ik ook , was van de lichting 1989 daar was er al spraken van dat het wel eens een van de laatste keren kon wezen dat er dienstplicht wasquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:47 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht eind jaren 80 de laatste lichtingen.
Hij rent waarschijnlijk als eerste de grens over. Maar voelt zich verheven over iemand die bang is en beargumenteert dat met valse info.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Welk werk heb jij dan zoals gedaan?
Ik weet niet wat ik hoor joh. Dat je een beetje je zakken probeert te vullen geloof ik wel, maar 200 miljardquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die gast heeft 20 jaar Rusland kunnen plunderen.
Van wat ik begrijp een beetje de Arjan Lubach van Oekraïne. Het leven kan raar lopen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik versta er niets van, maar zijn manier van praten, rustig, duidelijk...maakt wel indruk.
Die kutmarmot met die kleine beentjes probeert ‘m bij te houden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Achter je komt Baudet nu wel heel boos aanstampen.
Mag Poetin met zijn eigen handen dan allemaal weer opbouwen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Stilte voor de storm. Ik zie de Russen nog wel woonwijken bombarderen om e.e.a. te forceren
Is er ook gewoon eentje voor de bühne.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Met deze ben ik nogal cynisch. Poetin is waarschijnlijk (een van de) rijkste mensen op aarde, en heeft deze oorlog al maanden tot jaren gepland. Dus die heeft eindeloos veel andere plekken met funds, shell companies, vastgoed via andere, etc.
Welke actie van de NAVO mag dat zijn?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:49 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja. En weer dus een nutteloze actie van de Navo en Rutte maar trots doen.
Dictator in wording.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch zullen een hoop mensen 'm nu daadkrachtig en bla bla vinden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:46 schreef Confetti het volgende:
[..]
En tóch roept hij dit.
Nou ja, ook dat vraag ik me af. We hebben natuurlijk te maken met Orban en die president in Polen, Trump in het witte huis, het kan zomaar dat dat alles bij elkaar mee gespeeld heeft en daardoor geen doorgang heeft kunnen vinden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:45 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ja, die gezamenlijke naïviteitsclub bedoelde ik
Dienstplicht is opgeschort niet opgeheven. Eind jaren 90 heb ik ook een oproep gekregen maar hoefde niet te komen vanwege de opschorting. Maar ik ben dus wel opgeroepen technische gezien.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:49 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat dacht ik ook , was van de lichting 1989 daar was er al spraken van dat het wel eens een van de laatste keren kon wezen dat er dienstplicht was
Maar daarna is er nog een tijdje het verplicht geweest , toen kreeg je inderdaad een tiidje dan een jaar of zo niemand meer op geroepen werd maar zich vrij willig kon aan melden , en later is heel de dienst plicht opgeheven
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:51 schreef slashdotter3 het volgende:
Onsmakelijk filmpjewtf laatste lijk lijkt wel een pop? Nou zie ik niet veel lijken dus geen idee hoe 't eruit zou moeten zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
In feite de grootste mafiabaas van de laatste decennia op deze aardkloot.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hoor joh. Dat je een beetje je zakken probeert te vullen geloof ik wel, maar 200 miljard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |