abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203834962
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 18:30 schreef JohnDDD het volgende:
Ik ben wel verbaasd dat zoveel mensen zich hier zouden inzetten en de wapens zouden oppakken als de Russische tanks op de Dam zouden staan. Ik zie mezelf ook best nog wel iemand van het leven beroven in een extreme situatie. Maar dan ook echt de persoon in kwestie met wie ik een probleem heb. Niet alle andere Russen ofzo. Want dat zijn ook gewoon mensen zoals jij en ik.

Natuurlijk is het vooruitzicht om onder een dictatuur te moeten leven niet leuk, maar ik zou liever hebben dat we ons meteen overgeven, onder een dictatuur gaan leven en Russisch moeten leren dan dat we elkaar kapot nuken/bombarderen/schieten.

Het leven in Rusland of Wit-Rusland is echt zo erg nog niet hoor. Die mensen hebben daar een heel normaal leven. Ok, ze mogen niet protesteren en er is geen echte democratie, maar in het dagelijks leven zul je daar weinig van merken.

Noord-Koreaanse toestanden vind ik dan weer een ander uiterste. Dat is inderdaad geen leven. Als Kim hier met zijn tanks op de Dam zou staan, zou ik het misschien nog overwegen.
Dat komt omdat je een pussy bent.

Ga jij maar leven in ellende op je knieën.

Wij doen het werk wel weer.
pi_203834964
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 18:25 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Wat zegt hij nu dan?
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_203834965
quote:
Maar dan ook echt de persoon in kwestie met wie ik een probleem heb. Niet alle andere Russen ofzo.
Als er gewapende Russen door mijn straat rollen, dan heb ik een persoonlijk probleem met elk van hun.
En als zolderkamer Fok!ker zal ik dan waarschijnlijk als een mietje verstoppen, maar als de kans zich dan voordoet om er een te pakken, dan gaat hij eraan :Y
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  vrijdag 25 februari 2022 @ 18:32:44 #94
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_203834970
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 18:23 schreef Catatafishh het volgende:
Het lijkt er in elk geval op dat hij uit is op een wereldoorlog.

Burgerscheepvaart aanvallen? Die man moet snel uit zijn ambt gehaald worden

Nog even en hij pakt 1 van die sovjet telefoons om de atoombommen te sturen. Gelukkig hebben we dat raketschild
Ehhhh, about that...

quote:
Het klopt dat een schild in Roemenië en Polen fysiek nog niet in staat is om op zo'n korte afstand Russische raketten neer te halen. Bovendien heeft Rusland meer dan genoeg raketten in huis om een schild alsnog te verpulveren. In feite hoeft Rusland zich dus niet echt bedreigd te voelen, maar met een rakettendreiging draait alles om de symboolwerking.
pi_203834974
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 18:21 schreef Cherni het volgende:
Nou ja, net een mail van Essent. Vanwege de situatie in de Oekraïne is er onzekerheid over de stijgende gasprijs. We kunnen ons voorstellen dat U zich zorgen maakt. Maar U hoeft voorlopig niets te doen.
Alleen uw rekening betalen.
pi_203834976
De grote mobilisatie van Engeland in de Baltische Staten is een heel groot en duidelijk gebaar.
Dit, dus.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 18:33:18 #97
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_203834977
quote:
Ik ben wel verbaasd dat zoveel mensen zich hier zouden inzetten en de wapens zouden oppakken als de Russische tanks op de Dam zouden staan. Ik zie mezelf ook best nog wel iemand van het leven beroven in een extreme situatie. Maar dan ook echt de persoon in kwestie met wie ik een probleem heb. Niet alle andere Russen ofzo. Want dat zijn ook gewoon mensen zoals jij en ik.

Natuurlijk is het vooruitzicht om onder een dictatuur te moeten leven niet leuk, maar ik zou liever hebben dat we ons meteen overgeven, onder een dictatuur gaan leven en Russisch moeten leren dan dat we elkaar kapot nuken/bombarderen/schieten.

Het leven in Rusland of Wit-Rusland is echt zo erg nog niet hoor. Die mensen hebben daar een heel normaal leven. Ok, ze mogen niet protesteren en er is geen echte democratie, maar in het dagelijks leven zul je daar weinig van merken.

Noord-Koreaanse toestanden vind ik dan weer een ander uiterste. Dat is inderdaad geen leven. Als Kim hier met zijn tanks op de Dam zou staan, zou ik het misschien nog overwegen.
:') !
leuk
pi_203834979
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 18:32 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
Als er gewapende Russen door mijn straat rollen, dan heb ik een persoonlijk probleem met elk van hun.
Ik ga dan toch echt mijn eigen kont redden hoor en roep netjes Privet, kak dela?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_203834981
Geen warm bad hier voor pussys
pi_203834984
quote:

Wtf
  vrijdag 25 februari 2022 @ 18:33:59 #101
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203834986
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 18:32 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
daar hoeven ze niet eens gewapend voor te zijn of door me straat te rijden oO/
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_203834987
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 18:32 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ehhhh, about that...
[..]

Oke, dan wordt het afscheid nemen
  vrijdag 25 februari 2022 @ 18:34:07 #103
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203834988
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 18:26 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Als het moet dan moet het. Jammer alleen dat de jonge kerels hier geen vechtopleiding hebben gehad. Onze leeftijd,50+,was een van de laatste lichtingen dienstplicht. Maar de room is er nu wel af natuurlijk, opa met zijn militaire opleiding redt het niet met zijn verrotte knieën. Probleem.
1997 Laatste lichting dienstplichtigen. Dus 43 jaar en alles daarboven.
pi_203834990
quote:
maar ik zou liever hebben dat we ons meteen overgeven, onder een dictatuur gaan leven en Russisch moeten leren dan dat we elkaar kapot nuken/bombarderen/schieten
:')
pi_203834992
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 18:33 schreef Halcon het volgende:

[..]
Alleen uw rekening betalen.
:)
pi_203834995
quote:
Ik ben wel verbaasd dat zoveel mensen zich hier zouden inzetten en de wapens zouden oppakken als de Russische tanks op de Dam zouden staan.
Dat op een forum roepen en dat ook daadwerkelijk doen zijn twee heel verschillende dingen.
pi_203834997
twitter

Auw!
pi_203834999
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 18:32 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ehhhh, about that...
[..]

Maar dat is een artikel uit 2016? Is inmiddels toch wel voor elkaar of niet.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 18:35:11 #109
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203835003
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 18:26 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Als het moet dan moet het. Jammer alleen dat de jonge kerels hier geen vechtopleiding hebben gehad. Onze leeftijd,50+,was een van de laatste lichtingen dienstplicht. Maar de room is er nu wel af natuurlijk, opa met zijn militaire opleiding redt het niet met zijn verrotte knieën. Probleem.
Heb een filmpje gezien waar een groep Oekraïense soldaten door vliegtuigen aan flarden werden geschoten. Was net loslopend wild. Kansloos. Je hebt weinig aan een gevechtsopleiding als je tegenstander beter uitgerust is.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_203835007
quote:

Wat een onzin. Die mensen daar hebben geen normaal leven. Nog niet zo'n grauw, murwgeslagen volk gezien als de Wit-Russen, en nog nooit een volk gezien wat buiten de Noord Koreanen zo sterk op z'n woorden moest letten als de russen zelf.
Oh.
pi_203835009
Ik ga zelf persoonlijk ook Rusland sancties opleggen en beloof hierbij plechtig de eerstkomende twee weken geen wodka te drinken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_203835012
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 18:13 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Klinkt bijna als een opmaat naar het wel gericht aanvallen van burgerdoelen.
Ik zei het uh.. ik weet niet hoeveel topics geleden inmiddels, in ieder geval nadat bleek dat Rusland niet echt snel de boel kon overnemen, dat ze zouden overgaan op grovere bombardementen.

Zo rollen die Russen en geeft ook aan waar het werkelijk om draait.

Poetin moet hopen dat hij slaagt, anders is het game over voor hem en Belarus.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 18:36:02 #113
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203835013
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 18:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Dat komt omdat je een pussy bent.

Ga jij maar leven in ellende op je knieën.

Wij doen het werk wel weer.
Weer?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_203835014
quote:

Veel grootspraak. Stel je hebt de optie om te vluchten naar Engeland of de VS, of je blijft lekker thuis met je AK-47 op de bank zitten terwijl de tanks de straten binnenrijden en je complete wijk platgebombardeerd wordt. :7
pi_203835016
quote:

Zouden ze even een schietcursus moeten opzetten. Kan degene aanmelden wie wil.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_203835017
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 18:34 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat op een forum roepen en dat ook daadwerkelijk doen zijn twee heel verschillende dingen.
Als er een staat van beleg is en je krijgt een wapen in je hand gedrukt omdat je weet dat de Russen je moeder komen verkrachten is, ja dan ga je wel echt hoor. Die jongens in Oekraine zijn ook niet als helden geboren.

Belangrijkste in zulke situaties zijn de leiders van het land. Dat die daadkrachtig zijn.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 18:36:33 #117
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_203835018
quote:

Ja joh, er worden daar geen journalisten vermoord, politieke tegenstanders zoekgemaakt, homoseksuelen en andere minderheden vervolgd. Als je in de pas loopt (of past) is het te doen ja maar dan heb je nog steeds een behoorlijk risico om benadeeld te worden door corrupte zaken of botte pech vergeleken bij ons.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 18:36:34 #118
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203835019
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 18:34 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]

Auw!
Als de VS er niks over mag zeggen dan vraag ik me af: wie dan wel? China zelf?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_203835027
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 18:36 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Weer?
Hij zou niet de eerste pussy in Nederland zijn die vluchtte en / of niks deed, terwijl de rest de strijd wel aanging.
Hetzij als verzet, hetzij in het leger.

Nederland is een redelijk oud land hè.
pi_203835028
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 18:34 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]

Auw!
Chinese Volksrepubliek steunt Russisch imperialisme.

Goed om te weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')