Het was nog niet bekend wie voor Rusland zou gaan dit jaar (deadline nummers is 15 maart), maar wel dat Kirkorov het nummer zou schrijven. Letterlijk een schoothond van Poetin. Juist veel oud deelnemers hebben zich wel uitgesproken tegen de inval gelukkig.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:38 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het grote dilemma van organisaties die zich a-politiek opstellen en zich daarmee juist een politieke keuze (mogelijk) maken. Verder wel goed om ook op sociaal-culturele (en sport) vlakken, Rusland als agressor te isoleren.
Individuen die toch hun singeding willen doen, kunnen dat wmb op persoonlijke titel doen.
Rusland heeft al eerder gewaarschuwd dat als die landen NAVO leden worden, ze ook het doelwit voor Russische nukes worden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De vraag is meer: gelooft Poetin zichzelf serieus?
Het antwoord daarop is veel belangrijker, en, ondanks (of juist dankzij) het feit dat nu is aangetoond dat-ie volkomen getikt is, nog steeds enorm beangstigend.
Toch laten die Russen zich maar wat graag onderdrukken, Tsaren, Communisten, Putin...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou, die Russen die in WOII vochten waren echt niet allemaal slecht hoor. Allemaal jonge gasten die geen keus hadden.
In hoeverre is hij een uitvoerder van de agenda van een grotere groep of echt een autocraat? Ik nam aan dat hij inmiddels vooral naar zichzelf luistert?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De groep om hem heen zal wel toch nog wel enig verstand hebben?
Inderdaad, maar over het algemeen is een Rus kwaadaardiger dan bijvoorbeeld een Zweed. Dat zit in de cultuur daar, die bloeddorstigheid en haat.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:40 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Dat is zo voor vrijwel elk leger. Ook niet elke Duitser aan het front was een nazi
Ze maken wel steeds dezelfde fout idd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Toch laten die Russen zich maar wat graag onderdrukken, Tsaren, Communisten, Putin...
Lavrov?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De groep om hem heen zal wel toch nog wel enig verstand hebben?
Kunnen ze extra Russische raketten van aanschaffenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:39 schreef Alpha0 het volgende:
Wtf Iran van paria naar bondgenoot omdat ze ons van gas gaan voorzien ?
Vreemde neiging idd. Ze hebben weliswaar zeer weinig ervaring met andere staatsvormen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Toch laten die Russen zich maar wat graag onderdrukken, Tsaren, Communisten, Putin...
Al eeuwenlang dol op De Sterke Man.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vreemde neiging idd. Ze hebben weliswaar zeer weinig ervaring met andere staatsvormen.
Dat vind ik enigszins racistische praat.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:42 schreef Confetti het volgende:
[..]
Inderdaad, maar over het algemeen is een Rus kwaadaardiger dan bijvoorbeeld een Zweed. Dat zit in de cultuur daar, die bloeddorstigheid en haat.
Ja de Fulda gap. De doorstoot naar Frankfurt en de Rijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, net als vroeger de Noord-Duitse Laagvlakte en de Fulda Gap.
Ik heb meer het idee dat ze langs de politiek heen leven.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ook is er een groot verschil tussen een Moskou Rus en een Rus ergens in het westen richting China.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat vind ik enigszins racistische praat.
Wel vind ik het een volk wat een beetje moeilijk te peilen is. Ze uiten zich niet zo, zijn wat op zichzelf…
En veel mannen hebben een drankprobleem.
Het leven is daar vaak ook wel wat uitzichtlozer. En de vodka goedkoper.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat vind ik enigszins racistische praat.
Wel vind ik het een volk wat een beetje moeilijk te peilen is. Ze uiten zich niet zo, zijn wat op zichzelf…
En veel mannen hebben een drankprobleem.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:44 schreef Jed1Gam het volgende:
Putin helemaal van het padje, lijkt wel de laatste dagen van Adolf.
Exact, dan ga je vanzelf wel zuipen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het leven is daar vaak ook wel wat uitzichtlozer. En de vodka goedkoper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |