Hoe praat hij dat eigenlijk goed voor z'n volk? Wordt in Finland en Zweden ook massaal genocide gepleegd?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:26 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Tsja, de belachelijk agressieve uitlatingen richting Finland en Zweden helpen niet.
Langzaam dringt het in Berlijn door: Vladimir is volkomen krankjorum.
Die tekenen wel bij het kruisjequote:
Alweer een Zuivering, net als zijn grote idool.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet direct denk ik. Ik vermoed dat Poetin ook niet heel vriendelijk is tegen generaals die hun doelen niet halen.
https://thehill.com/polic(...)d-near-border-reportquote:Ukrainian forces target Russian airfield near border: report
Ukrainian forces have targeted a Russian airfield near the border, local reports and geolocated social media video and images show.
The images and videos show a missile striking a Russian military airfield near the border of Ukraine, but it is unclear who is responsible for the incident, CNN reported.
A source in the law enforcement agencies near the airbase told local outlet Komsomolskaya Pravda it was a Ukrainian Tochka-U missile that hit the facility.
The attack on the airfield in Millerovo, Russia, was done by Ukrainian armed formations, according to CNN, which cited local outlet Rostov Gazeta.
Videos show several fires on the runway in the facility that is 10 miles from Ukraine’s border, CNN noted.
Op tafel maar moet eenheid zijn hoorde ik vanmiddag.quote:
Voor de camera zijn ze voor verstrekkende sancties en dringen de daar op aan. In de officiële overleggen not so muchquote:
Zijn gewoon allemaal nazi's.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:28 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hoe praat hij dat eigenlijk goed voor z'n volk? Wordt in Finland en Zweden ook massaal genocide gepleegd?
Je moet je eerst aanmelden bij EBU, door alle eisen komen, het ESF een keer uitzenden en dan kun je eventueel meedoen. Kazachstan probeert ook a 3 jaar mee te doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:28 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kunnen de twee door Rusland erkende gebieden niet een eigen tv-station aanmelden bij de EBU en mee laten doen?
Staan wel meer mooie reacties daarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Eenheid binnen de EU?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:28 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Op tafel maar moet eenheid zijn hoorde ik vanmiddag.
En drugsgebruikers.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:10 schreef einzeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die dit kan bevestigen?
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:29 schreef polderturk het volgende:
[..]
Eenheid binnen de EU?
Dus als alle andere landen voor zijn, dan gaat Nederland ook akkoord?
LOL ze gaan nu zelf in rusland aanvallen :-)quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:28 schreef crystal_meth het volgende:
Klopt dit?
[..]
https://thehill.com/polic(...)d-near-border-report
Is al 10x hier langs geweestquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:28 schreef crystal_meth het volgende:
Klopt dit?
[..]
https://thehill.com/polic(...)d-near-border-report
Ik weet het oprecht niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:28 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hoe praat hij dat eigenlijk goed voor z'n volk? Wordt in Finland en Zweden ook massaal genocide gepleegd?
Neem er nog eentjequote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:31 schreef groenen het volgende:
Lol, Rusland wordt op de grond in de gehakt zo te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |