Ik lees nu op Reddit dat Mazepin misschien ook helemaal uit de Formule 1 gaat, ondanks dat het team het wel zonder die Russische sponsor zou kunnen doen. Damn zeg.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:12 schreef GeorgeM het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)het-russische-sotsji
FinlandGodenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:15 schreef Momo het volgende:
Naast Nederland, zijn ook de Nordic landen en Letland tegen deelname Rusland. Finland zou hun deelnemers zelfs terug trekken als Rusland wel mag meedoen.
Neee Deef, dat verleer je toch niet?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:14 schreef Dave het volgende:
Maar goed dat jij de laatste post had Sjors, ik ben het inmiddels een beetje verleerd merk ik.
Ik snap je punt hoor maar het gaat niet om de fans nu. Het gaat om het boycotten van een land dat op dit moment hele domme dingen doet. En daarnaast; zou jij als Rus op dit moment in Turijn een liedje willen zingen terwijl je weet dat heel Europa tegen je land is (nog meer dan voorheen) ?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:16 schreef skysherrif het volgende:
Vind het zelf een wat onzinnige maatregel.
Correct me if im wrong, maar lijkt me dat russische esf kijkers niet putins achterban zijn. Die zitten ook juist nu in zwaar weer
En die straf je hiermee dan vooral
Denk dat dit soort internationale podia juist wel Putin's ego strelen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:16 schreef skysherrif het volgende:
Correct me if im wrong, maar lijkt me dat russische esf kijkers niet putins achterban zijn. Die zitten ook juist nu in zwaar weer
Nee, bedoelde juist dat ik er niet op zat te letten, en als het de 301e was geweest, waarschijnlijk niet had opgemerkt dat het de laatste was.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:17 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Neee Deef, dat verleer je toch niet?![]()
Was ik je te snel af met de lapo?
Rusland zou zo een peace ballad sturen, dat deden ze eerder ook. Dus nee, tijd om ze te bannen. Helemaal omdat we al weten dat Putin-fan Kirkorov achter de inzending zit.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:16 schreef skysherrif het volgende:
Ah zoquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, bedoelde juist dat ik er niet op zat te letten, en als het de 301e was geweest, waarschijnlijk niet had opgemerkt dat het de laatste was.
Ja dat zou normaal worden wegwerkt met techniek. Er is nu geen plek voor Russische propaganda terwijl Puin heeft geroepen heel oud Sovjet terug te willen pakken. Waarschijnlijk krijg je nu toch alleen een Putin puppet op het podium. Kirkorov schrijft het nummer dit jaar.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:18 schreef Dave het volgende:
[..]
Denk dat dit soort internationale podia juist wel Putin's ego strelen.
Als Rusland wel mag deelnemen, mogen ze de fluit-en-boe-geroep-onderdrukkers wel vast invliegen denk ik.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:12 schreef GeorgeM het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)het-russische-sotsji
Oei Bodo voor AZ, die hebben Roma nog ingemaakt. Beste vriendin van me hier lokaal is trouwens een Bodo-fan dus dat kan interessant worden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:21 schreef BillDauterive het volgende:
Loting ECL is net geweest. Feyenoord en PSV loten gunstig, AZ en Vitesse hebben zwaar geloot.
Aan Mazespin missen we niksquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik lees nu op Reddit dat Mazepin misschien ook helemaal uit de Formule 1 gaat, ondanks dat het team het wel zonder die Russische sponsor zou kunnen doen. Damn zeg.
(Niet dat we 'm gaan missen, maar dan zie je wel meteen wat effecten)
Ik vind eigenlijk dat de eerste drie sowieso door zouden moeten kunnen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:21 schreef BillDauterive het volgende:
Loting ECL is net geweest. Feyenoord en PSV loten gunstig, AZ en Vitesse hebben zwaar geloot.
Maar wie moet er dan spinnenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik lees nu op Reddit dat Mazepin misschien ook helemaal uit de Formule 1 gaat, ondanks dat het team het wel zonder die Russische sponsor zou kunnen doen. Damn zeg.
(Niet dat we 'm gaan missen, maar dan zie je wel meteen wat effecten)
Ja, dat vind ik ook wel een eng idee. Heb een collega in Litouwen, maar die bleef erg op de vlakte toen ik vroeg hoe hij zich er bij voelde. Misschien omdat ie er nog niet aan wil denken of zo.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Er is nu geen plek voor Russische propaganda terwijl Puin heeft geroepen heel oud Sovjet terug te willen pakken.
Dat wordt vechtenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei Bodo voor AZ, die hebben Roma nog ingemaakt. Beste vriendin van me hier lokaal is trouwens een Bodo-fan dus dat kan interessant worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |