Definitief einde tijdperk Oekrainequote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe gaat DE Oekraine dit nog omdraaien?
Zie post 60quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:01 schreef 297534 het volgende:
Ik heb er geen verstand van maar zou Oekraïne niet gaan proberen om wat plaatsen in Rusland te bombarderen of er raketten heen te sturen? Of hebben ze dat materiaal überhaupt niet? Dat zal de situatie er uiteraard niet beter van maken, maar toch.
Simpele proleten als onlogisch. Die gaan hier hard op.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dit is propaganda bedoeld voor heel simpele mensen.
Dat was het sowieso al. Niemand had ooit verwacht dat Oekraïne een invasie permanent zou kunnen afslaan, maar wat ze wel kunnen doen (het enige dat helpt) is om de prijs zo hoog mogelijk te maken om een bezetting op de lange termijn onmogelijk te maken.quote:
Denazificatie van Oekraïne door hun Joodse president te executeren.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Poetin zou zo gek zijn hem op video te executeren, hopelijk is hij op tijd weg..
Dit wordt sowieso de komende jaren een enorm wespennest.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:03 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat was het sowieso al. Niemand had ooit verwacht dat Oekraïne een invasie permanent zou kunnen afslaan, maar wat ze wel kunnen doen (het enige dat helpt) is om de prijs zo hoog mogelijk te maken om een bezetting op de lange termijn onmogelijk te maken.
Niet de NAVO, maar Amerika wil dat. Om Rusland knel te zetten.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
Maar waarom zou de NAVO specifiek raketten in Oekraïne willen zetten?
Ik word hier niet echt warm van.quote: