Definitief einde tijdperk Oekrainequote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe gaat DE Oekraine dit nog omdraaien?
Zie post 60quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:01 schreef 297534 het volgende:
Ik heb er geen verstand van maar zou Oekraïne niet gaan proberen om wat plaatsen in Rusland te bombarderen of er raketten heen te sturen? Of hebben ze dat materiaal überhaupt niet? Dat zal de situatie er uiteraard niet beter van maken, maar toch.
Simpele proleten als onlogisch. Die gaan hier hard op.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dit is propaganda bedoeld voor heel simpele mensen.
Dat was het sowieso al. Niemand had ooit verwacht dat Oekraïne een invasie permanent zou kunnen afslaan, maar wat ze wel kunnen doen (het enige dat helpt) is om de prijs zo hoog mogelijk te maken om een bezetting op de lange termijn onmogelijk te maken.quote:
Denazificatie van Oekraïne door hun Joodse president te executeren.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Poetin zou zo gek zijn hem op video te executeren, hopelijk is hij op tijd weg..
Dit wordt sowieso de komende jaren een enorm wespennest.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:03 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat was het sowieso al. Niemand had ooit verwacht dat Oekraïne een invasie permanent zou kunnen afslaan, maar wat ze wel kunnen doen (het enige dat helpt) is om de prijs zo hoog mogelijk te maken om een bezetting op de lange termijn onmogelijk te maken.
Niet de NAVO, maar Amerika wil dat. Om Rusland knel te zetten.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
Maar waarom zou de NAVO specifiek raketten in Oekraïne willen zetten?
Ik word hier niet echt warm van.quote:
Ik vind dat je het erg negatief brengt. Er is nog weinig Oekraïens grondgebied veroverd door de Russen en de Oekraïense regering kan gewoon in een andere stad gaan zitten.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:03 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat was het sowieso al. Niemand had ooit verwacht dat Oekraïne een invasie permanent zou kunnen afslaan, maar wat ze wel kunnen doen (het enige dat helpt) is om de prijs zo hoog mogelijk te maken om een bezetting op de lange termijn onmogelijk te maken.
We gaan het AI tijdperk in en de mogelijkheden die daaruit voortvloeien maken dergelijke overwegingen volledig nutteloos, zijn ze feitelijk al en dat maakt herr Putin gek.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:55 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Of voorkomen dat er in de Oekraïne NAVO basissen komen te staan?
Toen Rusland raketten in Cuba wilde zetten wilde Amerika een oorlog beginnen en als de NAVO raketten in de Oekraïne wilt zetten moet Rusland het maar goed vinden?
quote:Putins zwanghafter Irrglaube
Putins Kriegserklärung sagt - wie schon die Reden der vergangenen Tage - viel über ihn aus; über seine fast wahnhaften Verschwörungstheorien, seine notorischen Umzingelungsängste, seinen zynischen Umgang mit der Geschichte, die tiefe Verachtung für die Kultur der Ukrainer und vor allem seine manische Angst vor einem Volk, das vor allem seine Unabhängigkeit wollte und weiter will. Nichts wäre dem früheren KGB-Agenten fremder.
Ja ik vrees dat totdat Poetin het loodje legt of gevangen zit, dit niet meer kalmeert.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit wordt sowieso de komende jaren een enorm wespennest.
Maakt Poetin niet meer uit hoor, die is full on Third Reichquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:04 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Denazificatie van Oekraïne door hun Joodse president te executeren.
Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen.quote:
Dat wordt gezegd, maar je kunt die detector waardes niet als bewijs daarvoor gebruiken. Die krengen zijn zo gevoelig.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er zijn daar opslagen van kernafval geraakt, vandaar de verhoogde waardes.
Dan moeten we dus eerst weer Oekraïne van Rusland terug pakken. Want daar moest een deel van dat schild komen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:03 schreef Aurelius het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die plannen voor een raketschild? Kunnen die uit de ijskast?
En ze kunnen zich altijd terug vechten. Zeker als ze zich in grote hoeveelheden ergens anders bevinden. Waar ik wel erg benieuwd naar ben is de grote hoeveelheid burgers met geweren. Dat kan een zware klus worden voor de Russen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind dat je het erg negatief brengt. Er is nog weinig Oekraïens grondgebied veroverd door de Russen en de Oekraïense regering kan gewoon in een andere stad gaan zitten.
Nee, je moet enkel weten wat je er van kan verwachten. Aangezien elke grootmacht er een veto heeft is het een uitermate zwak besluitvormingsorgaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:04 schreef Netsplitter het volgende:
Tijd om de VN veiligheidsraad te ontbinden. Deze heeft toch geen nut. Is bij deze definitief bewezen.
En hoe vol Kyiv zit met mannetjes met Javelins.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:06 schreef Anton91 het volgende:
[..]
En ze kunnen zich altijd terug vechten. Zeker als ze zich in grote hoeveelheden ergens anders bevinden. Waar ik wel erg benieuwd naar ben is de grote hoeveelheid burgers met geweren. Dat kan een zware klus worden voor de Russen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |