Trump en Giuliani noemen Putin briljant. Fox news voert pro-Russische propaganda en wil de kijker doen geloven dat Oekraine een nazi land is.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zijn rechtse (republikeinen) op de hand van Rusland?
Ik denk dat zijn bevolking liever geen onderdeel wil worden van het Russische Rijk, dus nu keert hij zich weer richting Europa.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik las dat Orban aangaf dat hij Oekraïne zou steunen, Orban zou altijd al een trouw bondgenoot geweest zijn van Rusland.
Bron: https://www.msn.com/nl-nl(...)fIGJ?ocid=entnewsntp
450 op 200.000.. Poetin lacht erom.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar, dat kun je toch helemaal niet bewijzen? dat is het gehele punt.
Vooral omdat het in deze toch echt lijkt op een totaal irrationele actie. Rusland heeft niet het vermogen Oekraïne volledig te annexeren, er zijn al 450 doden aan Russische kant. Het komt op mij allemaal niet erg doordacht over. Eerder: 'we pakken Oekraine aan! iemand Vodka?'
Haha mooi! Verder die FIS boycotten natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:25 schreef heywoodu het volgende:
Internationale skifederatie FIS weigerde de World Cup skicross van vandaag, morgen en zondag uit Rusland te halen. Dan maar anders: 24 vrouwen, 61 mannen op de startlijst....7 vrouwen uit Rusland en 6 mannen uit Rusland zijn van start gegaan, 17 vrouwen en 55 mannen met een Did Not Start.
Ik moest eergisteren best wel lachen toen de Champions Leage finale werd besproken in het Britse Lagerhuis.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:25 schreef heywoodu het volgende:
Internationale skifederatie FIS weigerde de World Cup skicross van vandaag, morgen en zondag uit Rusland te halen. Dan maar anders: 24 vrouwen, 61 mannen op de startlijst....7 vrouwen uit Rusland en 6 mannen uit Rusland zijn van start gegaan, 17 vrouwen en 55 mannen met een Did Not Start.
Later in het weekeinde is er ook nog een World Cup aerials. Daar zijn Kazachstan en Wit-Rusland goed in (skicross hebben die niemand), dus ik vermoed dat we daar een driestrijd krijgen!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Haha mooi! Verder die FIS boycotten natuurlijk.
Gisteren even op Fox News gekeken maar die waren niet op de hand van Rusland hoor. De toon was meer: Biden heeft strategische blunders begaan waardoor die verschrikkelijke Poetin nu zijn kans ziet om toe te slaanquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:26 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Trump en Giuliani noemen Putin briljant. Fox news voert pro-Russische propaganda en wil de kijker doen geloven dat Oekraine een nazi land is.
Biden is degene die uit de weg moet
Zo kun je het zien. Want je ook kunt zeggen: 450 doden in een paar dagen. De VS had in Jan 2004 nog geen 500 doden. Een jaar na de start van de invasie in Irak.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:28 schreef devlinmr het volgende:
[..]
450 op 200.000.. Poetin lacht erom.
Als dit een beetje succesvol gaat dan zal holmaatje China Taiwan gaan annexeren. Beetje hetzelfde pact als Stalin en Hitler hadden
Maar wel lekker in Saoedi-Arabië racen, uiteraard.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:28 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik moest eergisteren best wel lachen toen de Champions Leage finale werd besproken in het Britse Lagerhuis.
Maar ondanks alles, zijn dergelijke gebaren mij toch wel wat waard. Net als de uitspraak gisteren van Sebastian Vettel. "Geen denken aan dat ik in Rusland ga racen."
Kleine kruimels.
Maar "alle kleine beetjes helpen", zei de mug, en hij pieste in de zee.
Het hangt er een beetje van af welke 'anchor (wo)man' het woord doet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:29 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Gisteren even op Fox News gekeken maar die waren niet op de hand van Rusland hoor. De toon was meer: Biden heeft strategische blunders begaan waardoor die verschrikkelijke Poetin nu zijn kans ziet om toe te slaan
De lul.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar wel lekker in Saoedi-Arabië racen, uiteraard.
Ow, dat zal vast wel kloppen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:42 schreef SOG het volgende:
[..]
zijn beelden uit 2013. Ze hebben de beschikking over de voertuigen. Zijn er ook beelden dat ze NU worden gebruikt. Knap staaltje fakenews weer :S
Een halve week geleden heb ik Henry Kissinger nog gesuggereerd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:30 schreef 297534 het volgende:
Is er nou geen enkele vriend of vertrouweling die Poetin op andere ideeën kan brengen? Ikzelf denk aan Halbe Zijlstra.
Zo zie ik het niet... Zo ziet Poetin het, die boeit het voor geen meter. Verliezen is namelijk geen optie, zelfs niet als het de levens van alle 200.000 manschappen kost.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zo kun je het zien. Want je ook kunt zeggen: 450 doden in een paar dagen. De VS had in Jan 2004 nog geen 500 doden. Een jaar na de start van de invasie in Irak.
Oja, die leeft nog. Ook een goeie!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:32 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Een halve week geleden heb ik Henry Kissinger nog gesuggereerd.
Het gaat niet om Putin. Maar om wat de Rus van die cijfers vindt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:32 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Zo zie ik het niet... Zo ziet Poetin het, die boeit het voor geen meter. Verliezen is namelijk geen optie, zelfs niet als het de levens van alle 200.000 manschappen kost.
Alles voor zijn ego
Fox heeft een nieuws en een opiniekant die loodrecht op elkaar staan. De leden aan de opiniekant verdienen meer. Tucker Carlson en Sean Hannity krijgen alle ruimte de Russische propaganda te vertolken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:29 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Gisteren even op Fox News gekeken maar die waren niet op de hand van Rusland hoor. De toon was meer: Biden heeft strategische blunders begaan waardoor die verschrikkelijke Poetin nu zijn kans ziet om toe te slaan
Maar dat doet het in dit geval wel. Poetin legitimeert zijn regime met het idee dat hij van Rusland weer een gerespecteerd wereldrijk gaat maken, als je hem dat ontzegt door Rusland zo veel mogelijk te isoleren en er een echte pariastaat van te maken trek je die bodem onder hem uit.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:28 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik moest eergisteren best wel lachen toen de Champions Leage finale werd besproken in het Britse Lagerhuis.
Maar ondanks alles, zijn dergelijke gebaren mij toch wel wat waard. Net als de uitspraak gisteren van Sebastian Vettel. "Geen denken aan dat ik in Rusland ga racen."
Kleine kruimels.
De Rus krijgt die cijfers niet te horen en heeft niks in te brengenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het gaat niet om Putin. Maar om wat de Rus van die cijfers vindt.
Hopelijk zijn de Russen zelf hem ook zodanig beu dat ze een handje meehelpen om hem te wippen. Mag ie daarna zijn miserabele leven slijten in de gevangenis.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:34 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar dat doet het in dit geval wel. Poetin legitimeert zijn regime met het idee dat hij van Rusland weer een gerespecteerd wereldrijk gaat maken, als je hem dat ontzegt door Rusland zo veel mogelijk te isoleren en er een echte pariastaat van te maken trek je die bodem onder hem uit.
Ik moet sowieso beetje lachen hoe dat werkt daar in het lagerhuisquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:28 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Kleine kruimels.
Die is wel bijna 100 ondertussen. Ik weet niet of hij dan nog zo scherp is. De vraag is ook of hij dan een vliegtuigtrap kan afkomen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:32 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Een halve week geleden heb ik Henry Kissinger nog gesuggereerd.
Thierry vindt het allemaal geweldig wat Poetin doet. Net als de rest van de rechtse kliekquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:30 schreef 297534 het volgende:
Is er nou geen enkele vriend of vertrouweling die Poetin op andere ideeën kan brengen? Ikzelf denk aan Halbe Zijlstra.
Die neemt het volk en zichzelf mee het graf in vermoed ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hopelijk zijn de Russen zelf hem ook zodanig beu dat ze een handje meehelpen om hem te wippen. Mag ie daarna zijn miserabele leven slijten in de gevangenis.
Onzin natuurlijk. De Rus heeft ook gewoon internet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:35 schreef devlinmr het volgende:
[..]
De Rus krijgt die cijfers niet te horen en heeft niks in te brengen
wat staat er precies?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
De woke gemeenschap in Duitsland heeft ook andere zorgen aan het hoofd. Echt heel belangrijk hoor.
[ twitter ]
Sure... wat jij wilquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. De Rus heeft ook gewoon internet.
Als je aan de goede zijde van de geschiedenis wilt komen, dan is het altijd wijselijk om rechts nationalistische partijen die alleenheersers adoreren te vermijden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:36 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Thierry vindt het allemaal geweldig wat Poetin doet. Net als de rest van de rechtse kliek
Dat is natuurlijk fantasie denken, indien nodig zal men gewoon met scherp schieten om het volk af te schrikken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hopelijk zijn de Russen zelf hem ook zodanig beu dat ze een handje meehelpen om hem te wippen. Mag ie daarna zijn miserabele leven slijten in de gevangenis.
Geen zorgen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:36 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Die is wel bijna 100 ondertussen. Ik weet niet of hij dan nog zo scherp is. De vraag is ook of hij dan een vliegtuigtrap kan afkomen.
Dat de term "broedervolk" niet meer van deze tijd is want er wonen ook vrouwen in Oekraine en Ruslandquote:
Dat uiterlijk spreekt ook boekdelen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
De woke gemeenschap in Duitsland heeft ook andere zorgen aan het hoofd. Echt heel belangrijk hoor.
[ twitter ]
Ga nou eens eerst iets lezen over de hele kwestie, want er komt echt geen zinnig woord uit dat toetsenbord van jou. De tering wat een volk hier toch af en toequote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. De Rus heeft ook gewoon internet.
die zijn in oorlog met?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar wel lekker in Saoedi-Arabië racen, uiteraard.
Yemen.quote:
Ik zou niet te veel hopen op een betere behandeling als je Nederlands dienstplichtig soldaat. Als je soldaat bent, geeft je commandant je alleen nog maar de keuze om wel of niet te lopen en wel of niet te schieten, en zelfs wel of niet te poepen. Zelfs in vredestijd. En als je niet schiet wanneer hij het zegt, dan volgen er consequenties. Dienstplicht is een soort TBS, je staat ter beschikking van het leger. Dat je geen keuze had om soldaat te worden, doet er niet toe.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, dat zal vast wel kloppen.
Als iets Rusland kenmerkt, is het dat ze bijzonder weinig respect hebben voor het leven van dienstplichtigen. Is door de geschiedenis heen altijd gebruikt als kanonnenvoer.
Yemen?quote:
Wat ik met deze frustratie moet, weet ik niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ga nou eens eerst iets lezen over de hele kwestie, want er komt echt geen zinnig woord uit dat toetsenbord van jou. De tering wat een volk hier toch af en toe
We zijn toch geen maffia!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:06 schreef theunderdog het volgende:
Als wij in Rusland zijn positie stonden en Mark Rutten had zijn dochter in Rusland wonen, dan was de dochter van Mark Rutte allang opgepakt. Inclusief dreigementen : 'wil je je dochter heelhuids terugzien? enz'...
Toch is dat wel allemaal tot op bepaalde hoogte. Ieder regime heeft z’n kantelaantal als het gaat om inwoners die het niet meer trekken en de straat op gaan. Helaas voor de jonge Russische generatie zijn hun ouders nog té erg op de hand van de oude Sovjets zoals Putin.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:39 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk fantasie denken, indien nodig zal men gewoon met scherp schieten om het volk af te schrikken.
Dat stel ik nietquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat ik met deze frustratie moet, weet ik niet.
Degene waar ik op reageer stelt dat 450 doden niets uitmaken, de Rus niet van deze cijfers weet. Wat onzin is. Recent waren er relatief grote demonstraties tegen de oorlog in Rusland.
Zelfs in een crisis stoppen ze niet. Houd maar op. Dit wordt niets meer.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[ twitter ]
Ah, gewijzigde omstandigheden dus. Logisch dat je je termen dan aanpast.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:39 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dat de term "broedervolk" niet meer van deze tijd is want er wonen ook vrouwen in Oekraine en Rusland
Gevangenis? Dat soort dingen werken een beetje anders in Rusland.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hebben wij het omgekeerde nog niet gedaan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:43 schreef Frutsel het volgende:
Rusland sluit luchtruim voor alle Britse vliegtuigen?
Omdat Aeroflot niet meer welkom is in de UK?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:43 schreef Frutsel het volgende:
Rusland sluit luchtruim voor alle Britse vliegtuigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |