Die neemt het volk en zichzelf mee het graf in vermoed ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hopelijk zijn de Russen zelf hem ook zodanig beu dat ze een handje meehelpen om hem te wippen. Mag ie daarna zijn miserabele leven slijten in de gevangenis.
Onzin natuurlijk. De Rus heeft ook gewoon internet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:35 schreef devlinmr het volgende:
[..]
De Rus krijgt die cijfers niet te horen en heeft niks in te brengen
wat staat er precies?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
De woke gemeenschap in Duitsland heeft ook andere zorgen aan het hoofd. Echt heel belangrijk hoor.
[ twitter ]
Sure... wat jij wilquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. De Rus heeft ook gewoon internet.
Als je aan de goede zijde van de geschiedenis wilt komen, dan is het altijd wijselijk om rechts nationalistische partijen die alleenheersers adoreren te vermijden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:36 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Thierry vindt het allemaal geweldig wat Poetin doet. Net als de rest van de rechtse kliek
Dat is natuurlijk fantasie denken, indien nodig zal men gewoon met scherp schieten om het volk af te schrikken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hopelijk zijn de Russen zelf hem ook zodanig beu dat ze een handje meehelpen om hem te wippen. Mag ie daarna zijn miserabele leven slijten in de gevangenis.
Geen zorgen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:36 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Die is wel bijna 100 ondertussen. Ik weet niet of hij dan nog zo scherp is. De vraag is ook of hij dan een vliegtuigtrap kan afkomen.
Dat de term "broedervolk" niet meer van deze tijd is want er wonen ook vrouwen in Oekraine en Ruslandquote:
Dat uiterlijk spreekt ook boekdelen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
De woke gemeenschap in Duitsland heeft ook andere zorgen aan het hoofd. Echt heel belangrijk hoor.
[ twitter ]
Ga nou eens eerst iets lezen over de hele kwestie, want er komt echt geen zinnig woord uit dat toetsenbord van jou. De tering wat een volk hier toch af en toequote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. De Rus heeft ook gewoon internet.
die zijn in oorlog met?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar wel lekker in Saoedi-Arabië racen, uiteraard.
Yemen.quote:
Ik zou niet te veel hopen op een betere behandeling als je Nederlands dienstplichtig soldaat. Als je soldaat bent, geeft je commandant je alleen nog maar de keuze om wel of niet te lopen en wel of niet te schieten, en zelfs wel of niet te poepen. Zelfs in vredestijd. En als je niet schiet wanneer hij het zegt, dan volgen er consequenties. Dienstplicht is een soort TBS, je staat ter beschikking van het leger. Dat je geen keuze had om soldaat te worden, doet er niet toe.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, dat zal vast wel kloppen.
Als iets Rusland kenmerkt, is het dat ze bijzonder weinig respect hebben voor het leven van dienstplichtigen. Is door de geschiedenis heen altijd gebruikt als kanonnenvoer.
Yemen?quote:
Wat ik met deze frustratie moet, weet ik niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ga nou eens eerst iets lezen over de hele kwestie, want er komt echt geen zinnig woord uit dat toetsenbord van jou. De tering wat een volk hier toch af en toe
We zijn toch geen maffia!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:06 schreef theunderdog het volgende:
Als wij in Rusland zijn positie stonden en Mark Rutten had zijn dochter in Rusland wonen, dan was de dochter van Mark Rutte allang opgepakt. Inclusief dreigementen : 'wil je je dochter heelhuids terugzien? enz'...
Toch is dat wel allemaal tot op bepaalde hoogte. Ieder regime heeft z’n kantelaantal als het gaat om inwoners die het niet meer trekken en de straat op gaan. Helaas voor de jonge Russische generatie zijn hun ouders nog té erg op de hand van de oude Sovjets zoals Putin.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:39 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk fantasie denken, indien nodig zal men gewoon met scherp schieten om het volk af te schrikken.
Dat stel ik nietquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat ik met deze frustratie moet, weet ik niet.
Degene waar ik op reageer stelt dat 450 doden niets uitmaken, de Rus niet van deze cijfers weet. Wat onzin is. Recent waren er relatief grote demonstraties tegen de oorlog in Rusland.
Zelfs in een crisis stoppen ze niet. Houd maar op. Dit wordt niets meer.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[ twitter ]
Ah, gewijzigde omstandigheden dus. Logisch dat je je termen dan aanpast.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:39 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dat de term "broedervolk" niet meer van deze tijd is want er wonen ook vrouwen in Oekraine en Rusland
Gevangenis? Dat soort dingen werken een beetje anders in Rusland.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hebben wij het omgekeerde nog niet gedaan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:43 schreef Frutsel het volgende:
Rusland sluit luchtruim voor alle Britse vliegtuigen?
Omdat Aeroflot niet meer welkom is in de UK?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:43 schreef Frutsel het volgende:
Rusland sluit luchtruim voor alle Britse vliegtuigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |