Dat is Slowakije. Daar hoor je echt nooit iets spannends over.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:12 schreef KingRoland het volgende:
Litouwen is een land waarbij je toch denkt van 'oh ja, dat bestaat ook nog'
Zijn ambitie is vooral het in ere herstellen van de Sovjet-Unie. Dat was ook voor dit hele conflict al geen geheim.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:17 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Echt wat gelul. Poetin heeft verloren, zijn rijk is verrot. niemand hoeft te schikken, maar laat anderen dan ook met rust. Dat doet hij niet. zijn ambities zijn het westen kapot te maken. Dus hard reageren, en alle nsb-ers hier in Nederland aanpakken. Weer is nationalistisch rechts de verraders.
Die burger heeft er mee te maken, het is zíj́n regering.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:19 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Dat is de enige manier om Poetin te dwingen om het anders te doen.
Het is heel lullig en die burger heeft er niks mee te maken, maar de kinderen die nu beschoten worden en zich thuis niet meer veilig voelen hebben er net zo goed niks mee te maken.
Beetje domme sancties gaat echt niks veranderen. Militair ingrijpen is niet gewenst, dus dan is dit de oplossing.
Die kwamen toch een keer heel ver tijdens het WK van... 2010?quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is Slowakije. Daar hoor je echt nooit iets spannends over.
Idd straks gaat hij er als een doorgedraaide kamikazepiloot uit.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat maakt hem ook meteen behoorlijk onvoorspelbaar. Ook niet echt een fijn iets.
Zeg maar de wereld want zonder het hele westen en Rusland gaat de rest terug naar de steentijd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:21 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Ukraine is nu geen lid maar partner van de NATO maar is dat nu het enige argument om Ukraine niet militair te steunen? Ik bedoel, wat wil Putin eraan doen als er Europese militairen mee gaan vechten aan de zijde van Ukraine? Een kernaanval lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk gezien dat ook zal worden beantwoord met een kernaanval en dus de val van zeg maar het westen én Rusland.
Val van de Sovjet-Unie, volgens mij volgde dat net wat later, begin jaren 90, toch?quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Val van de muur was in '89. Maar goed...
Maar Putin wordt toch helemaal niet gedwongen om wat dan ook te doen als een willekeurige Pjotr het niet leuk vindt? Hooguit kan het hem pas wat schelen als de miljardairs getroffen worden en zich tegen hem gaan keren.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:19 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Dat is de enige manier om Poetin te dwingen om het anders te doen.
Het is heel lullig en die burger heeft er niks mee te maken, maar de kinderen die nu beschoten worden en zich thuis niet meer veilig voelen hebben er net zo goed niks mee te maken.
Beetje domme sancties gaat echt niks veranderen. Militair ingrijpen is niet gewenst, dus dan is dit de oplossing.
Da's een beetje de terroristenmentaliteit hè. Als die ergens 'n willekeurige westerling kunnen pakken...quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In welke zin? Een willekeurige Rus die lekker op vakantie is in Amsterdam, die moet hier consequenties van ondervinden op persoonlijk niveau?
Op 8 december 1991 kwamen de leiders vanquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:22 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Val van de Sovjet-Unie, volgens mij volgde dat net wat later, begin jaren 90, toch?
Geen idee wanneer de exacte ontbindingsdatum was
BITCOIN TO THE MOOOOOOOOOOOOOOONquote:
Toen Jeltsin nog kon lachen met Clinton, zeg maar de twee trumps van de jaren 90.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:22 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Val van de Sovjet-Unie, volgens mij volgde dat net wat later, begin jaren 90, toch?
Wel verdacht dat BTC opeens omhoog schietquote:
Tja ik ben bereid om Oekraïne op te offeren om economische schade te voorkomen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:57 schreef phpmystyle het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze niet uit de swift zijn gezet al. Ik ben onderhand best bereid economische pijn te lijden om de Russen het onmogelijk te maken.
Poetin is aan de macht gekomen omdat de VS en consorten Jeltsin aanspoorde het volk aan de bedelstaf te laten hangen door Rusland leeg te plunderen. Je weet wel die rijke Russen die gevlucht zijn naar het westen met het vermogen van de Russische burger. Geen kadaster en duizenden Russen werden van hun bezittingen ontdaan. Tja toen kwam Poetin en bracht structuur.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:17 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Serieus? De val van de Sovjet-Unie begin jaren 90 heeft er voor gezorgd dat het grootste deel van Oost Europa vrij, onafhankelijk, democratisch en welvarender is geworden. Dat Duitse families die generaties lang van elkaar gescheiden waren elkaar weer in de armen konden sluiten. Hoe kun je dat de grootste oorzaak van ellende noemen?
Echt, de grootste onzin komt hier voorbij![]()
Dat Poetin in het verleden is blijven hangen, dat is de grootste oorzaak van de ellende.
Veel verder dan Oekraïne gaat hem niet worden. Hij zit al tegen de grens met de navo en een land met bijna 50 miljoen inwoners bezetten kost hem elke dag vele miljoenen. Dat land heeft een BNP even groot als de Benelux.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat maakt hem ook meteen behoorlijk onvoorspelbaar. Ook niet echt een fijn iets.
Ik weet wel dat de oude USSR-leden aan de OS92 meededen onder de naam Gemenebest van Onafhankelijke Staten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:22 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Je krijgt vanzelf een sneeuwbal effect.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar Putin wordt toch helemaal niet gedwongen om wat dan ook te doen als een willekeurige Pjotr het niet leuk vindt? Hooguit kan het hem pas wat schelen als de miljardairs getroffen worden en zich tegen hem gaan keren.
edgy hoorquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:23 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Tja ik ben bereid om Oekraïne op te offeren om economische schade te voorkomen.
Maar goed ik wou ook kwetsbaren en bejaarde voor de bus gooien met corona.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |