Die heeft een fielddayquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:56 schreef Tengano het volgende:
Volgens mij is @:Achja ook druk druk
Waardeloos dat ze in 1939 hitler niet gewoon zijn gang hebben laten gaan hè?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:54 schreef Discombobulate het volgende:
Die Franse defensieminister met z'n "You have to know that NATO is also a nucleair alliance!"
Alsjeblieft hou op met dat havik gelul. Oekraine riskeren voor dood en verder op de hele wereld. Nee, dit is tussen Rusland en Oekraïne. En Oekraïne moet het zelf doen. Het had voorkomen kunnen worden als er naar Poetin geluisterd zou zijn.
Hoezo dat? Op wat voor manier?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:54 schreef Discombobulate het volgende:
Die Franse defensieminister met z'n "You have to know that NATO is also a nucleair alliance!"
Alsjeblieft hou op met dat havik gelul. Oekraine riskeren voor dood en verder op de hele wereld. Nee, dit is tussen Rusland en Oekraïne. En Oekraïne moet het zelf doen. Het had voorkomen kunnen worden als er naar Poetin geluisterd zou zijn.
Dat is geen nieuws.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:56 schreef -river- het volgende:
Begreep ik nu goed dat Wit-Rusland bezig is met Rusland te steunen?
n=2 dan, 3 met Etto erbij.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:53 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Hier ook. 15%hebben ze in Rotterdam zuid een enquête gedaan ofzo
Dit maakt me sowieso veel bedroefder dan 9/11.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:50 schreef hollandia02 het volgende:
Soms lees ik hier en denk ik nou wat leuk om hierover te praten.
Dan hoor en zie ik weer zo'n filmpje van Lookner met geweersschoten en huilende kinderen en dan merk ik: Het is gewoon oorlog
Merk ook aan mijzelf dat ik dit mij veel meer aantrek dan Syrie en Afghanistan bijvoorbeeld
Dat land is een vazalstaat in alles.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:56 schreef -river- het volgende:
Dit zijn waardeloze onderzoeken tot je zelf als land in zo'n situatie komt inderdaad. Het is allemaal ver van ons bed dus dan is dit het gevoel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:55 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dat verandert ook vast wel zodra de NAVO betrokken is bij een oorlog. Zo dacht ik een paar weken geleden ook nog, maar als ik de kans krijg zoals in Oekraïne om een wapen op te halen of te vechten sta ik in de rij.
dat land hadden we een tijdje geleden al moeten innemenquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:56 schreef -river- het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:54 schreef Discombobulate het volgende:
En dan had Rotterdam een mooi centrum.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:56 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Pff wat een gelul. Echt. De 2e wereldoorlog had ook voorkomen kunnen worden als we naar Hitler hadden geluisterd.
Heb je geslapen de laatste weken?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:56 schreef -river- het volgende:
Exact.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:57 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dit maakt me sowieso veel bedroefder dan 9/11.
Toen had ik oudere collega's die vreesden voor WO3.
Maar dit vind ik veel bedreigender. En beangstigender. Een grootscheepse militaire inval door een dictator die het gewoon voor radio en tv aankondigt, en even toevoegt dat iedereen die meent zich te moeten verzetten zal worden weggevaagd, want 'we hebben wapens zat'.
Die Bin Laden zat in een hol in Aghanistan zich te ergeren aan de stank uit z'n eigen reet, met een overjarige kalashnikov in z'n hand.
Zijn we het toch eens oneens over een onderwerp. Vaderland is voor mij niet meer dan de toevalligheid waar ik ben geboren. Ik ga niet mijn leven geven omdat individuen gaan beslissen dat we allemaal ons leven moeten gaan opofferen om wat denkbeeldige lijntjes.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... Omdat de oude Latijnse benaming voor de Lage Landen, inclusief Nederland en België, Belgica was.
Ik neem vaderlandsliefde nogal serieus.
Verder nog iets?
Naar Putin luisteren? Chef Sovjet gaat maar lekker z’n eigen land naar de tandjes helpen, maar van soevereine landen blijf je weg.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:54 schreef Discombobulate het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dan had Rotterdam een mooi centrum.
Wel gek dat ze die 2 nieuwe republieken nog niet hebben erkend.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:57 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dat land is een vazalstaat in alles.
Ik heb het over een aanval op Nederland. Niet over militair willen zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zijn we het toch eens oneens over een onderwerp. Vaderland is voor mij niet meer dan de toevalligheid waar ik ben geboren. Ik ga niet mijn leven geven omdat individuen gaan beslissen dat we allemaal ons leven moeten gaan opofferen om wat denkbeeldige lijntjes.
Begrijp me niet verkeerd, ik houd ook van Nederland, maar ben gewoon fokking bang voor een oorlog. Met 41 jaren op de teller heb ik het geluk gehad nooit opgeroepen te zijn, heb echt helemaal niets met militaire cultuur. Ik zal niet de slagvelden betreden, maar meer op andere manieren helpen.
Hebben we een tijdje geleden al gedaan? Vergeten?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:58 schreef -river- het volgende:
[..]
Dan moeten we dat land ook straffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |