abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203822017
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 21:08 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Ik denk dat wat onder redelijk verstaan mag worden nogal contested is. Begrijpen wij de geopolitieke realiteit afdoende?
Echt wat een gelul. Wat is de geopolitieke realiteit?

Het westen moet keihard reageren, om erger te voorkomen. Desnoods rusland van de kaart bombarderen. Oh en China, is gewoon Russische propaganda. China heeft zich nog nooit bemoeit met buiten zijn Chinese invloed sfeer ( ja die heeft wel een invloed sfeer als grootmacht), en gaan dat zeker niet doen voor Poetin.
pi_203822021
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 21:11 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Litouwen nu
Hier in de stad (Italië) zag ik net ook demonstraties met Oekraïnse vlaggen.
pi_203822036
Was net een explosie te zien in de lucht op de kiev stream, met 1 a 2 minuten later 2 knallen
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  Miss 200.000.000! donderdag 24 februari 2022 @ 21:13:52 #79
367000 roos94
pi_203822037
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2022 21:12 schreef KingRoland het volgende:
Litouwen is een land waarbij je toch denkt van 'oh ja, dat bestaat ook nog'
Ken ik van Polly met haar lepeltjes.

Alleen 90s kids weten.
  donderdag 24 februari 2022 @ 21:13:56 #80
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_203822042
Wat gerommel in de verte te horen op deze stream:
pi_203822045
Misschien wel een goede aanleiding om als samenleving weer wat dichter naar elkaar te groeien, als er een gemeenschappelijke vijand is
pi_203822047
Nederland een van de landen waar vrijwel alle migrantengroepen negatief tegen Rusland en China (ccp)staan
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_203822055
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 21:07 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
ROFL? Dat is wel heel erg 2000-2010. Ik dacht dat boomers dat nooit zeiden.

Maar probeer het toch niet steeds weer, ik heb je nu al honderdduizend keer gezegd dat ik niet meer op je posts ga reageren dus probeer het ook niet. Blijkbaar moet ik je er om de zo veel tijd weer even aan herinneren.

Wbt je vraag, Rusland is Oekraïne binnengevallen.
Ik reageer op wie ik wil.

En het presteren het over rationaliteit te hebben terwijl je op onnavolgbare wijze jezelf schitterend tegenspreekt, eigenschappen aan tegenstanders toedicht die dus een op een toe te passen zijn op de Russen, maakt het gewoon allemaal wat koddig. En dat allemaal omdat er een of ander narratief overeind gehouden moet worden waarbij het Westen kut is.

Dat je nog steeds denkt dat ik boomer ben, neem ik voor lief.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203822056
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 21:13 schreef Korenfok het volgende:
Het westen moet keihard reageren, om erger te voorkomen. Desnoods rusland van de kaart bombarderen. Oh en China, is gewoon Russische propaganda. China heeft zich nog nooit bemoeit met buiten zijn Chinese invloed sfeer ( ja die heeft wel een invloed sfeer als grootmacht), en gaan dat zeker niet doen voor Poetin.
Dat we te maken hebben met een land dat zich niet volledig wilt schikken aan de westerse wereldorde en óók (!) eigen ambities heeft - ambities die verder reiken dan het bestaan onder Amerika haar wil.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  donderdag 24 februari 2022 @ 21:14:41 #85
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_203822061
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 21:12 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Dat is een terecht principieel punt maar het heeft niets met de geopolitieke realiteit te maken waarin machtsverhoudingen centraal staan.
De geopolitieke realiteit is dat Rusland een pauperland in verval is dat een beetje tegenspartelt terwijl het verzuipt in de eigen incompetentie.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_203822072
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 21:14 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Dat we te maken hebben met een land dat zich niet volledig wilt schikken aan de westerse wereldorde en óók (!) eigen ambities heeft - ambities die verder reiken dan het bestaan onder Amerika haar wil.
De 'Westerse wereld-orde'... is dat net zoiets als die New World Order van Soros?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203822077
https://www.reuters.com/w(...)invasion-2022-02-24/
ukraine-says-57-people-killed-first-day-russian-invasion-
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
pi_203822084
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 21:13 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Echt wat een gelul. Wat is de geopolitieke realiteit?

Het westen moet keihard reageren, om erger te voorkomen. Desnoods rusland van de kaart bombarderen.
Het is geen Rambofilm hè? De tering…
Dit, dus.
pi_203822085
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 21:11 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Redelijk is dat elk voormalig sovjet-land zijn eigen toekomst onafhankelijk zou moeten kunnen bepalen.

In Poetins wereld hadden de voormalige Sovjet-staten nooit onafhankelijk moeten worden en was het uiteenvallen van de Sovjet-Unie een grote historische vergissing.
Want Rusland is niet groot genoeg.
Ik snap hem dat hij daar geen raketten wil of dat ze bij de EU~Navo komen maar ordinair lsndjepik terwijl die mensen dat niet willen gaat nergens over.
Je kan het innemenmaar je hiudt het niet vast.
pi_203822087
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 21:14 schreef Raw85 het volgende:
Misschien wel een goede aanleiding om als samenleving weer wat dichter naar elkaar te groeien, als er een gemeenschappelijke vijand is
Komt wel goed uit na 2 jaar maatregelenellende. Sowieso ook nèt op tijd de stilgezet.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_203822090
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 21:15 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Is wel weer actueel :)
pi_203822093
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 21:15 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Rambo _O_

RTL7goden
graag op anoniem
pi_203822095
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 21:14 schreef -XOR- het volgende:

[..]
De geopolitieke realiteit is dat Rusland een pauperland in verval is dat een beetje tegenspartelt terwijl het verzuipt in de eigen incompetentie.
Je zegt vrijwel hetzelfde.
pi_203822100
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2022 21:15 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Want Rusland is niet groot genoeg.
Ik snap hem dat hij daar geen raketten wil of dat ze bij de EU~Navo komen maar ordinair lsndjepik terwijl die mensen dat niet willen gaat nergens over.
Je kan het innemenmaar je hiudt het niet vast.
Rusland heeft weinig inwoners. Is niet perse territorium.

Het liefste geven ze het verre oosten weg.

Doen ze nu ook, aan de natuur.
pi_203822101
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 21:16 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Komt wel goed uit na 2 jaar maatregelenellende. Sowieso ook nèt op tijd de stilgezet.
Wel echt zo. Het is nog geen 25-2 of we zitten al met het volgende gezeik.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 februari 2022 @ 21:17:05 #96
284411 crew  heywoodu
pi_203822104
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 20:56 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Naar mijn mening moet je alles wat Russisch is boycotten of invorderen. Genoeg is genoeg.
In welke zin? Een willekeurige Rus die lekker op vakantie is in Amsterdam, die moet hier consequenties van ondervinden op persoonlijk niveau?
  donderdag 24 februari 2022 @ 21:17:12 #97
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203822105
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 21:14 schreef hollandia02 het volgende:
Nederland een van de landen waar vrijwel alle migrantengroepen negatief tegen Rusland en China (ccp)staan
Die staan tegenover alles negatief :')
pi_203822106
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2022 21:11 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Klopt. De avances tussen deze landen komt feitelijk door het feit dat Poetin Loekashenko support omdat hij anders allang afgezet zou zijn.
Goed trouwens dat je je titel (onder je naam) hebt verandert :7
pi_203822108
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 21:12 schreef Cherni het volgende:

[..]
De jaren 90 zijn de grootste oorzaak van de ellende waar we nu mee te maken hebben. De generatie die in de jaren 90 de touwtjes in handen hadden moeten zich schamen.
Serieus? De val van de Sovjet-Unie begin jaren 90 heeft er voor gezorgd dat het grootste deel van Oost Europa vrij, onafhankelijk, democratisch en welvarender is geworden. Dat Duitse families die generaties lang van elkaar gescheiden waren elkaar weer in de armen konden sluiten. Hoe kun je dat de grootste oorzaak van ellende noemen?

Echt, de grootste onzin komt hier voorbij :N

Dat Poetin in het verleden is blijven hangen, dat is de grootste oorzaak van de ellende.
pi_203822111
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2022 21:16 schreef Ali_boo het volgende:
Waarom verdwijnen er zoveel post ineens _O-
Streng, maar rechtvaardig.
graag op anoniem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')