Eigenlijk best bizar dat het na 2 jaar (de muur) afgelopen wasquote:
Doet me een beetje denken aan de laatste dagen van die narcos-baasjes.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:19 schreef Buitendam het volgende:
Dat ie op eigen kracht z’n eigen land naar de filistijnen aan het werken is doet me dan weer wel heel veel deugd om te zien. Hierna is het wel echt klaar met die dwaas. Dit doet toch wel sterk lijken op een laatste kunstje.
“Old men started it, young men fight it, nobody wins, everybody in the middle dies, and nobody tells the truth!”quote:
Wel iemand die de macht heeft over een militaire macht die flink wat schade aan kan richten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:19 schreef Buitendam het volgende:
Dat ie op eigen kracht z’n eigen land naar de filistijnen aan het werken is doet me dan weer wel heel veel deugd om te zien. Hierna is het wel echt klaar met die dwaas. Dit doet toch wel sterk lijken op een laatste kunstje.
Denk ook niet dat 'ie de ambitie heeft om jaren de hele Oekraïne te bezetten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:24 schreef Peppert het volgende:
Poetin kijkt wat die uit kan halen met zijn huidige leger die hij jaren heeft lopen klaarstomen met een beperkt budget. Er wordt goed gevochten om Mariupol. Ik kan mij niet voorstellen dat hij in dit avontuur is gesprongen zonder bepaalde economische garanties vanuit Beijing.
Crypto gaat ineens wel dik in de plusquote:
Uh, Poetin is benoemd door Jeltsin.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:23 schreef Cherni het volgende:
[..]
Poetin is aan de macht gekomen omdat de VS en consorten Jeltsin aanspoorde het volk aan de bedelstaf te laten hangen door Rusland leeg te plunderen.
(...)
Als we in de jaren 90 de Russen hadden geholpen met het opbouwen van een westerse structuur dan had het zelfs lid van de NAVO kunnen worden. Dan was een Poetin nooit aan de macht gekomen.
Was Rusland een jaar of 12-15 ook niet even Georgië binnen gevallen, even huis gehouden en daarna weer terug getrokken?quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Veel verder dan Oekraïne gaat hem niet worden. Hij zit al tegen de grens met de navo en een land met bijna 50 miljoen inwoners bezetten kost hem elke dag vele miljoenen. Dat land heeft een BNP even groot als de Benelux.
Wat de fuck is ie aan het doen
“Bracht structuur”? De gehele top van dat land bestaat uit waanzinnige moordenaars, oplichters en maffia. Goelagjes weer in ere hersteld, kritische journalisten om zeep helpen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:23 schreef Cherni het volgende:
[..]
Poetin is aan de macht gekomen omdat de VS en consorten Jeltsin aanspoorde het volk aan de bedelstaf te laten hangen door Rusland leeg te plunderen. Je weet wel die rijke Russrn die gevlucht zijn naar het westen met het vermogen van de Russische burger. Geen kadaster en duizenden Russen werden van hun bezittingen ontdaan. Tja toen kwam Poetin en bracht structuur.
Als we in de jaren 90 de Russen hadden geholpen met het opbouwen van een westerse structuur dan had het zelfs lid van de NAVO kunnen worden. Dan was een Poetin nooit aan de macht gekomen.
die gast in amsterdam wilde niet voor niets 200 miljoen cryptos hebben , die zag het al aan komen maar helaas liep het anders voor hemquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Crypto gaat ineens wel dik in de plus
Ik denk dat Poetie uit moet kijken dat hij geen vazal wordt van Beijing in dat geval.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:24 schreef Peppert het volgende:
Poetin kijkt wat die uit kan halen met zijn huidige leger die hij jaren heeft lopen klaarstomen met een beperkt budget. Er wordt goed gevochten om Mariupol. Ik kan mij niet voorstellen dat hij in dit avontuur is gesprongen zonder bepaalde economische garanties vanuit Beijing.
Mwah valt mee, was ook plots gekelderd zoals alle beurzen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wel verdacht dat BTC opeens omhoog schiet
Destijds was China een kleine kleuter en met Rusland erbij had je de NAVO dan wel op kunnen heffenquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:23 schreef Cherni het volgende:
[..]
Poetin is aan de macht gekomen omdat de VS en consorten Jeltsin aanspoorde het volk aan de bedelstaf te laten hangen door Rusland leeg te plunderen. Je weet wel die rijke Russrn die gevlucht zijn naar het westen met het vermogen van de Russische burger. Geen kadaster en duizenden Russen werden van hun bezittingen ontdaan. Tja toen kwam Poetin en bracht structuur.
Russische miljardairs kopen flink inquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wel verdacht dat BTC opeens omhoog schiet
Nasdaq ook een vette plus.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kolere, jij hebt een paar lesjes geschiedenis gemist.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:23 schreef Cherni het volgende:
[..]
Poetin is aan de macht gekomen omdat de VS en consorten Jeltsin aanspoorde het volk aan de bedelstaf te laten hangen door Rusland leeg te plunderen. Je weet wel die rijke Russen die gevlucht zijn naar het westen met het vermogen van de Russische burger. Geen kadaster en duizenden Russen werden van hun bezittingen ontdaan. Tja toen kwam Poetin en bracht structuur.
Putin staat aan de rand van een zenuwinzinking, die man is tot alles in staat nu, zie bv zijn taalgebruik in zijn speech met dat dreigementquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Veel verder dan Oekraïne gaat hem niet worden. Hij zit al tegen de grens met de navo en een land met bijna 50 miljoen inwoners bezetten kost hem elke dag vele miljoenen. Dat land heeft een BNP even groot als de Benelux.
Wat de fuck is ie aan het doen
Ja lol onder druk. Het volk was Jeltsin meer dan zat.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Uh, Poetin is benoemd door Jeltsin.
Er is ook een Slowaakse wielrenner die vrij goed is (was), we hebben recent nog mogen genieten van Vlhova en in een verder verleden van Kuzmina. Het is niet talentloos daar.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die kwamen toch een keer heel ver tijdens het WK van... 2010?
Geen idee wat ik ervan moet denkenquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zou het? Kan me niet voorstellen dat die zich heel erg geroepen voelen om maandelijks miljarden naar Poetin over te maken zodat hij een vazalregime in Oekraïne op de been kan houden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:24 schreef Peppert het volgende:
Typisch buy the rumour sell the news dagje. Nu de invasie daadwerkelijk bezig is is een deel van de onzekerheid weg. Of althans, men denkt dat dit het ergste is en het alleen maar weer beter kan worden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:27 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Nasdaq ook een vette plus.
Prima handelsdagje.
Dat hadden de Yanks waarschijnlijk dan weer geen goed idee gevonden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:23 schreef Cherni het volgende:
[..]
Poetin is aan de macht gekomen omdat de VS en consorten Jeltsin aanspoorde het volk aan de bedelstaf te laten hangen door Rusland leeg te plunderen. Je weet wel die rijke Russen die gevlucht zijn naar het westen met het vermogen van de Russische burger. Geen kadaster en duizenden Russen werden van hun bezittingen ontdaan. Tja toen kwam Poetin en bracht structuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |