Daar heb jij het inderdaad nogal moeilijk mee, das bekend.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:16 schreef RetepV het volgende:
[..]
Maar ok, na zo veel eenzijdig nieuws in de laatste jaren is het inderdaad moeilijk om de zaken nog objectief te kunnen bekijken.
Tja... dat is zo'n beetje het idee achter de NAVO, Bidenquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:16 schreef Tengano het volgende:
Biden grijpt in als nato wordt aangevallen.
Ja, dat geloven we nou ook niet meer
Hoezo?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:16 schreef Tengano het volgende:
We pompen Groningen wel leeg of zo. Dit kan gewoon niet. Een losgeslagen dictator is een land binnengevallen op het Europese continent en juist de Duitsers zijn niet bereid om een beetje pijn te nemen om een grens te trekken. Onbestaanbaar.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Om die Iran-sancties werd ook heen gewerkt. Denk je echt dat ze hier de hele zomer koud gaan douchen (bij wijze van)?
Dat zou ik maar wel geloven. En ik zou dan ook maar mijn hart vasthouden want dan is de stap naar nucleaire escalatie wel erg dichtbij.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:16 schreef Tengano het volgende:
Die F35's flikkeren vanzelf wel neer... sof toestel...quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:18 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Ah, ze gaan met prototypes van 12 jaar oud de F35 neerhalen? Nah, ik betwijfel het.
Ook niet echt legitieme doelen. Beide landen overigens na het vertrek van de Yanks een grotere puinhoop dan ooit.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vergeet de olie niet betreffende Irak, en de wraak op 9/11 betreffende Afghanistan.
Perfect aangesloten op COR deze crisis. Goed gemanaged van de forum adminsquote:
Polen en de Balten zijn NAVO-ledenquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Over en uit? Hoe zie je dat dan precies voor je? Rusland zou er totaal geen problemen mee hebben om landen als Polen, Moldavië of de Baltische staten even op te vegen. Laatstgenoemde landen stellen niets voor en Polen heeft een minder sterk leger dan Oekraïne.
Al is het alleen maar omdat ze de VS dan direct uitdagen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoezo?
Los van Biden maar als Putin Polen aanvalt dan staat Europa gewoon daar hoor. En de Nato al helemaal. Maak je daar maar geen zorgen om.
En anders hadden ze nog wel aan bijvoorbeeld China kunnen betalen of geld kunnen ontvangen? Wie is dan de baas van Swift, aangezien er nooit een unaniem besluit zal komen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:17 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Met swift kunnen ze met de hele wereld niet meer betalen.
Het zijn beide verschillende schrijfwijzes van de OTAN.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
misschien heel domme vraag maar wat is het verschil tussen NATO en NAVO?
De een is de Nederlandse afkorting, de ander de Engelse.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Engels/Nederlandsquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
nietsquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Om het makkelijk te houdenquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het zijn beide verschillende schrijfwijzes van de OTAN.
Ja, en dan een totale oorlog met de NAVO riskeren? Daar geloof ik persoonlijk niet zo in en zeker niet nu er bergen materieel richting het oostblok wordt geschoven. De Russen hebben momenteel hun handen vol aan Oekraïne en zijn niet achterlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Over en uit? Hoe zie je dat dan precies voor je? Rusland zou er totaal geen problemen mee hebben om landen als Polen, Moldavië of de Baltische staten even op te vegen. Laatstgenoemde landen stellen niets voor en Polen heeft een minder sterk leger dan Oekraïne.
Speelde later een sublieme rol als Christine in Kees&Coquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:17 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Akkemay.
Ik was toen ook minderjarig en best een beetje verliefd op haar, en niet eens stiekem, en ik was ook de enige niet.
(Sorry, off-topic.)
Geen idee, is een Belgisch bedrijf.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:19 schreef Coelho het volgende:
[..]
En anders hadden ze nog wel aan bijvoorbeeld China kunnen betalen of geld kunnen ontvangen? Wie is dan de baas van Swift, aangezien er nooit een unaniem besluit zal komen?
Engelse naam vs Nederlandse naam.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo simpel is het wanneer je aan de kant zit waar alle (financiele) macht ligt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het Russische volk heeft hier geen enkel belang bij. Volkeren hebben belang bij vrede, stabiliteit en de mogelijkheid tot handel.
Dat is zeker de Franse schrijfwijzequote:Op donderdag 24 februari 2022 20:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het zijn beide verschillende schrijfwijzes van de OTAN.
Waarom ben je hier zo zeker van?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Polen wordt niet opgeveegd...
Dat weet ik.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Polen en de Balten zijn NAVO-leden
Solidair met vlaggen en lichtshows maar verder Oekraïne in de steek latenquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:19 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Geen SWIFT wel symbool politiek
NATO is de Engelse afkorting.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niets, Engels/Nederlandsquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kijk nog een kenner van gevechtsvliegtuigen ook! Mooi manquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:19 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Die F35's flikkeren vanzelf wel neer... sof toestel...
quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Men wat een nachtmerrie.
Omdat Polen Navo en Europa is. Dat laat niemand hier gebeuren, hoe je ook over de EU denkt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom ben je hier zo zeker van?
[..]
Dat weet ik.
Ja en het is nu vooral een grotere puinhoop geworden. Irak idem dito nadat de Yanks hun show hadden opgevoerd. Kans dat je via artikel 5 in een of andere achterlijke Yanks-oorlog wordt getrokken lijkt me groter eigenlijk dan dat Putin nu de Baltische staten binnen gaat vallen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:17 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Ja je gaat een kompleet land aanvallen als je door een terroristen groep wordt aangevallen... heeft slechts 240.000 mensenlevens gekost... ach... het zijn maar Afghanen...
Pff.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Men wat een nachtmerrie.
Poolse geschiedenis, Poolse cultuur, Pools nationalisme en militarisme. Dat land laat niet nogmaals over zich heen lopen, door niemand.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom ben je hier zo zeker van?
[..]
Dat weet ik.
Moet er niet aan denken dat we zoiets hier krijgen, brrr.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Men wat een nachtmerrie.
Wel terecht. Ik vind nu vluchten terwijl je kan vechten gelijk staan aan hoogverraad.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Men wat een nachtmerrie.
@Mexicanobakkerquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een ver van ons bed show kan je niet noemen als we straks blauw betalen aan gas en elektriciteit.
Als ik straks een schoon oekraïnse dame in bed heb zal het in mijn bed show zijn
North Atlantic Treaty Organizationquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nou ja, Sebastian Vettel (DUI) rijdt sowieso de GP van Rusland niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:21 schreef Evenstar het volgende:
Ik wil het eigenlijk niet zeggen, maar Duitsland en Italië die samen weer de verkeerde kant kiezen?
Het is conflict vooral tussen Rusland en Oekrainequote:Op donderdag 24 februari 2022 20:21 schreef Homey het volgende:
Al 20 minuten nieuws over het conflict op het NOS journaal maar nog geen woord over Biden.
Wat een onzichtbare president is dat. Over Kamala Harris hoor je sowieso helemaal niks.
Dus het komt er zo'n beetje op neer dat NIEMAND eigenlijk wil vechten voor deze machthebbers.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Men wat een nachtmerrie.
Oui oui, de organisation du traite de l'atlantique nord.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is zeker de Franse schrijfwijze
Godsammequote:
Alleen een paar idioten hier die niet snappen hoe de wereld in elkaar steekt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Poolse geschiedenis, Poolse cultuur, Pools nationalisme en militarisme. Dat land laat niet nogmaals over zich heen lopen, door niemand.
Men onderschat Polen en diens strijdkrachten echt enorm hier.
Dat is dan ook wel de meest sympathieke Duitser die er isquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:22 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nou ja, Sebastian Vettel (DUI) rijdt sowieso de GP van Rusland niet.
Wedden dat hier alsnog veel mensen er dan vandoor gaan?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:22 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken dat we zoiets hier krijgen, brrr.
Ik ben een beetje klaar met al die Biden kritiek. Het is vrij logisch dat hij zich niet militair gaat mengen in dit conflict. Twee nucleaire grootmachten die in direct conflict met elkaar zouden raken, met alle risico's van dien, zou een zeer slecht idee zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:16 schreef Tengano het volgende:
@Homey moet vanuit zijn Trump fanboyisme nog even zijn gal spuwen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is conflict vooral tussen Rusland en Oekraine
Ego.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:10 schreef kree het volgende:
Waarom geven ze zich eigenlijk niet gewoon over?
Uiteindelijk verliezen ze toch altijd. Kost alleen maar levens zo.
Dat klopt. En dat is maar goed ook.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik heb het gevoel dat de Oekraine er een beeetje alleen voor staat (op militair gebied) de EU is wel Rusland aan het injecteren met een soort langetermijnsziekte maar daarbij blijft het.
Ik zie mezelf al hier met mijn wrakkige 45-jarige lijf Nederland verdedigen in tijd van oorlogquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Men wat een nachtmerrie.
Daarom, ik ben serieus aan het kijken naar mogelijkheden om op korte termijn te emigrerenquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Men wat een nachtmerrie.
*meldtquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Wedden dat hier alsnog veel mensen er dan vandoor gaan?
Een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn strekenquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:21 schreef Evenstar het volgende:
Ik wil het eigenlijk niet zeggen, maar Duitsland en Italië die samen weer de verkeerde kant kiezen?
De taal waarin de afkorting is neergependquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb je nog een paar open deuren om in te trappen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik heb het gevoel dat de Oekraine er een beeetje alleen voor staat (op militair gebied) de EU is wel Rusland aan het injecteren met een soort langetermijnsziekte maar daarbij blijft het.
Ja, Vettel is tenminste meteen duidelijkquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:22 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nou ja, Sebastian Vettel (DUI) rijdt sowieso de GP van Rusland niet.
Kritiek komt ook van precies dezelfde groep doe hem een jaar geleden nog Warmonger noemde.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik ben een beetje klaar met al die Biden kritiek. Het is vrij logisch dat hij zich niet militair gaat mengen in dit conflict. Twee nucleaire grootmachten die in direct conflict met elkaar zouden raken, met alle risico's van dien, zou een zeer slecht idee zijn.
We mogen dankbaar zijn dat de VS überhaupt nog bereid is betrokken te blijven bij de veiligheid van het Europese continent: een continent dat zelf permanent weigert om zijn eigen bijdrage te leveren aan zijn eigen veiligheid door een fatsoenlijke defensie te onderhouden.
Terwijl Biden ons continue gewaarschuwd heeft voor een invasie en het Westen op één lijn heeft proberen te krijgen, durfde Scholz überhaupt niet eens het woord "Nord Stream 2" in de mond te nemen en heeft Duitsland het continue laten afweten in deze crisis.
Maar nee, laten we afgeven op Biden omdat hij te weinig voor de veiligheid van de verwende Europeanen wil doen.
Tuurlijk doe maar kwistig met energie. Het klootjesvolk zal wel creperen voor de klimaatplannen en hoge gasprijzenquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Solidair met vlaggen en lichtshows maar verder Oekraïne in de steek laten
Als je land wordt aangevallen dan verdedig je je land... of zeg ik nu iets heel geks?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Thoughts and prayersquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:19 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Geen SWIFT wel symbool politiek
Je kan moeilijk zeggen: wij gaan soberso geen nukes gebruiken, dus ja. eens.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:22 schreef Discombobulate het volgende:
[ twitter ]
Hier ben ik het, helaas, ontzettend mee eens.
REFORGER in volle gang.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:23 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
De Amerikanen komen
Nordstream AliTalia Trade Opa'squote:Op donderdag 24 februari 2022 20:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oui oui, de organisation du traite de l'atlantique nord.
Vooral dit, een aantal Europese landen heeft op defensie gebied jaren lang geleefd uit de zak van de VS.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
We mogen dankbaar zijn dat de VS überhaupt nog bereid is betrokken te blijven bij de veiligheid van het Europese continent: een continent dat zelf permanent weigert om zijn eigen bijdrage te leveren aan zijn eigen veiligheid door een fatsoenlijke defensie te onderhouden.
Ik dacht dat we allemaal wereldburgers warenquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als je land wordt aangevallen dan verdedig je je land... of zeg ik nu iets heel geks?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:16 schreef Tengano het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als je land wordt aangevallen dan verdedig je je land... of zeg ik nu iets heel geks?
Maar, eerlijk gezegd zou ik ook niet staan springen. In Nederland zouden de vrouwen ook aan de beurt zijn in een hypothetisch geval als dit.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:24 schreef byah het volgende:
[..]
Daarom, ik ben serieus aan het kijken naar mogelijkheden om op korte termijn te emigreren
Fight flight freezequote:Op donderdag 24 februari 2022 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gezin, huis en haard verdedigen prima. Maar mijn land? Nooit van mijn leven.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jup, maar het had voorkomen kunnen worden. Poetin heeft al sind 2008 z'n red lines doorgegeven. En wij luisterden er totaal niet naar. Het is op zich ook wel te verwachten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:24 schreef byah het volgende:
[..]
Daarom, ik ben serieus aan het kijken naar mogelijkheden om op korte termijn te emigreren
Ik ken er persoonlijk een paar en die zijn ook prima te pruimen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:23 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel de meest sympathieke Duitser die er is
Veel blanke Amerikanen (Ook de overheid) voelen een soort plicht hun 'familie' te helpen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik ben een beetje klaar met al die Biden kritiek. Het is vrij logisch dat hij zich niet militair gaat mengen in dit conflict. Twee nucleaire grootmachten die in direct conflict met elkaar zouden raken, met alle risico's van dien, zou een zeer slecht idee zijn.
Terwijl Biden ons continue gewaarschuwd heeft voor een invasie en het Westen op één lijn heeft proberen te krijgen, durfde Scholz überhaupt niet eens het woord "Nord Stream 2" in de mond te nemen en heeft Duitsland het continue laten afweten in deze crisis.
Maar nee, laten we afgeven op Biden omdat hij te weinig voor de veiligheid van de verwende Europeanen wil doen.
De spellingquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
We hebben ook personen nodig om lijken op te ruimen, toiletten schoon te maken , eten te verdelen enzoquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al hier met mijn wrakkige 45-jarige lijf Nederland verdedigen in tijd van oorlogDan mag ik toch echt hopen dat je mij niet als maatje meekrijgt. 20 jaar geleden had ik misschien nog een kekke scherpschutter kunnen zijn. Nu ben ik alleen nog bruikbaar als human shield
Niet als het door Rusland gebeurt, dan is het blijkbaar je eigen schuld aldus een aantal dwazen hier.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Andretti wrijft in z'n handen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:24 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, Vettel is tenminste meteen duidelijk
HAAS heeft naam ook al veranderd en gaat morgen in het wit rijden i.p.v. met de Russische kleuren.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:22 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken dat we zoiets hier krijgen, brrr.
In NL kan je dan gewoon op papier een vrouw worden oid.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Oekraïne is op zich niet veel anders toch? Ook qua leed.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Poolse geschiedenis, Poolse cultuur, Pools nationalisme en militarisme. Dat land laat niet nogmaals over zich heen lopen, door niemand.
Men onderschat Polen en diens strijdkrachten echt enorm hier.
Hou anders gewoon je mond ipv te blaten over oekraïnse dames in je bedquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
tyf eens een eind op naar VBL
Jij zou wel vooraan het front staan?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
We hebben ook personen nodig om lijken op te ruimen, toiletten schoon te maken , eten te verdelen enzo
Zou jij de wapens oppakken voor ome Rutte terwijl Sigrid je tegenhoudt aan de grens?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:22 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wel terecht. Ik vind nu vluchten terwijl je kan vechten gelijk staan aan hoogverraad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |