Waarom zou China zich voor het karretje van zijn debiele kleine neefje laten spannen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:09 schreef hollandia02 het volgende:
Rusland en China (En iran etc, dat hele enge groepje) gaan samen NATO aanvallen, nooit alleen
Om de Iran-sancties werd toen ook wel heen gewerkt. Zo gaat dat.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:10 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Hier een leuk nieuwtje voor je.
Hoe je vriendjes de Oekrainiers verneuken met hun loze beloftes en flink olie kopen van de "vijand".
https://www.forbes.com/si(...)er-of-oil-to-the-us/
Nog steeds niet door hoe de wereld in elkaar steekt?
De ene schurkenstaat die al jaren bondgenoot is van de andere schurkenstaat.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:10 schreef Halcon het volgende:
Iran’s foreign minister, Hossein Amirabdollahian, said in his first reaction on Thursday following Russia’s invasion of Ukraine the crisis is “rooted in NATO’s provocations”.
https://www.aljazeera.com(...)the-ukraine-crisis-2
Doen ze toch eigenlijk ook. Er is nauwelijks weerstand.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:10 schreef kree het volgende:
Waarom geven ze zich eigenlijk niet gewoon over?
Uiteindelijk verliezen ze toch altijd. Kost alleen maar levens zo.
En de EU zal ze niet militair gaan helpen en Poetin stopt toch niet nu want dat zou een afgang voor hem zijn.
Sowieso moet Nederland gewoon normaal 2% betalenquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:10 schreef Tengano het volgende:
Eigenlijk kun je in deze situatie ook goed zien hoe we op Amerika leunen.
Trump zou zeggen dat we onze eigen broek op moeten houden; daar had hij wel een punt...
Ik zie ook wel twijfelen of een halve effort doen als er wel een NAVO land wordt aangevallenquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:10 schreef Frutsel het volgende:
Enige "positieve " is dat Biden keihard zegt: als je een NAVO land aanvalt mengen we ons in de strijd.
Goed dat dat een keer wordt uitgesproken. Trump zou vermoedelijk hetzelfde zeggen mits het land wel genoeg bijdraagt aan de NAVO
China zit sowieso nog vast in hun zero covid bubble.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:09 schreef hollandia02 het volgende:
Rusland en China (En iran etc, dat hele enge groepje) gaan samen NATO aanvallen, nooit alleen
Dat zei 'ie de voorgaande dagen ook al. Defend every inch of the NATO, etc.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:10 schreef Frutsel het volgende:
Enige "positieve " is dat Biden keihard zegt: als je een NAVO land aanvalt mengen we ons in de strijd.
Goed dat dat een keer wordt uitgesproken. Trump zou vermoedelijk hetzelfde zeggen mits het land wel genoeg bijdraagt aan de NAVO
Hij kan niet veel anders zeggen, dat is gewoon vastgelegd..quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:10 schreef Frutsel het volgende:
Heb speciaal voor je het journaal teruggeluisterd. Aanvalsvliegtuigen werd het genoemdquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:09 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ballonnen, Papieren vliegtuigjes, Vliegers ???
Ik krijg plotseling last van heldhaftige fantasieën.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is dat afluisteren niet gevaarlijk
Straks staan Russische geheime agenten voor je deur
Is het AIV advies al gelekt?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:10 schreef Piles het volgende:
Maar deze avond krijg ik wel COR déjà vu's: komende weken zijn cruciaal.
Nou dan kunnen ze dat beter gewoon even tegen Poetin zeggen lijkt me?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
Doen ze toch eigenlijk ook. Er is nauwelijks weerstand.
Goed om te zien wel dat de eigen bevolking er fel op tegen is en het durft uit te spreken ondanks zeer grote kans op vervolgingquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:10 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Rusland zegt ook fuck Poetin
Dat zeker. En al helemaal als Peter Faber weer zn rol op pakt bij de NATOquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als het erop aankomt verwacht ik toch dat de NAVO militair veel sterker zal zijn.
Nee, ook die willen geen mannen die dit soort grappen maken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een ver van ons bed show kan je niet noemen als we straks blauw betalen aan gas en elektriciteit.
Als ik straks een schoon oekraïnse dame in bed heb zal het in mijn bed show zijn
Doen ze niet, daarom gaat het niet gebeuren.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Waarom zou China zich voor het karretje van zijn debiele kleine neefje laten spannen.
Nee, want dan krijgen ze geen support meer van de EU en Biden waar ze zich op verlaten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:11 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dan kunnen ze dat beter gewoon even tegen Poetin zeggen lijkt me?
Misschien dat we dan maar een Oekraïense dame in huis moeten nemen om ons warm te maken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een ver van ons bed show kan je niet noemen als we straks blauw betalen aan gas en elektriciteit.
Als ik straks een schoon oekraïnse dame in bed heb zal het in mijn bed show zijn
Als regimes het beste voor hebben met hun volk is dat een valide aanname. Maar autoritaire regimes gaan nogal eens tegen die logica in. Het Russische volk heeft hier geen enkel belang bij. Volkeren hebben belang bij vrede, stabiliteit en de mogelijkheid tot handel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Eens, ik vroeg me oprecht al jaren af wanneer er iets in Europa zou gebeuren. Als je de geschiedenis bekijkt is dat toch regelmatig het geval. En ik kon niet helemaal geloven dat globalisering etc oorlogen volledig voorkomt.
Beter laat je het dan gaan en wacht je op een ander moment om het af te makenquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Als ik geslagen wordt waarschijnlijk wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |