Echt? godverquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:05 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat is dus serieus de andere dwarsligger...
Vandaag (uberhaupt) is wel weer een bevestiging dat je als land beter maar zelfvoorzienend kan zijn, ook al is het dan wat duurder.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:03 schreef Pedroso het volgende:
Duitsland is voor 50% afhankelijk van Russisch gas, die kunnen geen kant uit momenteel.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:05 schreef XDo het volgende:
"I am not prepared to comment on that now at this moment"
Het was ook al te lang geen oorlog meer geweest.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Leermomentje, net als na elke WO, dat je basis-instructuur toch echt in eigen hand moeten houden. Zoals energie.
Merkel en adepten die perfect werkende schone kerncentrales sluiten ten faveure van destructieve gas en kolen productie.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:03 schreef Pedroso het volgende:
Duitsland is voor 50% afhankelijk van Russisch gas, die kunnen geen kant uit momenteel.
Heeft u de modem al gerest? Zitten de stekkers er goed in?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:06 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Oh god een Indiër die geen Engels kan lol
Die hebben ook niets geleerd van de laatste 20 jaar.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:03 schreef Pedroso het volgende:
Heb je alleen nu niets aan. Ze kunnen geen kant uit en gaan de Russen niet teveel voor de voeten lopen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Leermomentje, net als na elke WO, dat je basis-instructuur toch echt in eigen hand moeten houden. Zoals energie.
Als land en als burger iddquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vandaag (uberhaupt) is wel weer een bevestiging dat je als land beter maar zelfvoorzienend kan zijn, ook al is het dan wat duurder.
F16's lijkt me sterk.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:07 schreef Mansjester het volgende:
Rusland heeft dus 12 duizend tanks en 1500 F 16's
Er loopt hier maar 1 partij te vechten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:04 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dus als jij met je kleine kind (of puppie) ergens loopt en je krijgt ruzie dan ga je vechten want jij hebt gelijk ipv te zorgen dat je kind (of puppie) daar veilig uit komt?
Eens, ik vroeg me oprecht al jaren af wanneer er iets in Europa zou gebeuren. Als je de geschiedenis bekijkt is dat toch regelmatig het geval. En ik kon niet helemaal geloven dat globalisering etc oorlogen volledig voorkomt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het was ook al te lang geen oorlog meer geweest.
en 6200 nukesquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:07 schreef Mansjester het volgende:
Rusland heeft dus 12 duizend tanks en 1500 F 16's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |