Waarom ben je hier zo zeker van?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Polen wordt niet opgeveegd...
Dat weet ik.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Polen en de Balten zijn NAVO-leden
Solidair met vlaggen en lichtshows maar verder Oekrane in de steek latenquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:19 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Geen SWIFT wel symbool politiek
NATO is de Engelse afkorting.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
misschien heel domme vraag maar wat is het verschil tussen NATO en NAVO?
Niets, Engels/Nederlandsquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kijk nog een kenner van gevechtsvliegtuigen ook! Mooi manquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:19 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Die F35's flikkeren vanzelf wel neer... sof toestel...
quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Men wat een nachtmerrie.
Omdat Polen Navo en Europa is. Dat laat niemand hier gebeuren, hoe je ook over de EU denkt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom ben je hier zo zeker van?
[..]
Dat weet ik.
Ja en het is nu vooral een grotere puinhoop geworden. Irak idem dito nadat de Yanks hun show hadden opgevoerd. Kans dat je via artikel 5 in een of andere achterlijke Yanks-oorlog wordt getrokken lijkt me groter eigenlijk dan dat Putin nu de Baltische staten binnen gaat vallen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:17 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Ja je gaat een kompleet land aanvallen als je door een terroristen groep wordt aangevallen... heeft slechts 240.000 mensenlevens gekost... ach... het zijn maar Afghanen...
Pff.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Men wat een nachtmerrie.
Poolse geschiedenis, Poolse cultuur, Pools nationalisme en militarisme. Dat land laat niet nogmaals over zich heen lopen, door niemand.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom ben je hier zo zeker van?
[..]
Dat weet ik.
Moet er niet aan denken dat we zoiets hier krijgen, brrr.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Men wat een nachtmerrie.
Wel terecht. Ik vind nu vluchten terwijl je kan vechten gelijk staan aan hoogverraad.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Men wat een nachtmerrie.
@Mexicanobakkerquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een ver van ons bed show kan je niet noemen als we straks blauw betalen aan gas en elektriciteit.
Als ik straks een schoon oekranse dame in bed heb zal het in mijn bed show zijn
North Atlantic Treaty Organizationquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nou ja, Sebastian Vettel (DUI) rijdt sowieso de GP van Rusland niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:21 schreef Evenstar het volgende:
Ik wil het eigenlijk niet zeggen, maar Duitsland en Itali die samen weer de verkeerde kant kiezen?
Het is conflict vooral tussen Rusland en Oekrainequote:Op donderdag 24 februari 2022 20:21 schreef Homey het volgende:
Al 20 minuten nieuws over het conflict op het NOS journaal maar nog geen woord over Biden.
Wat een onzichtbare president is dat. Over Kamala Harris hoor je sowieso helemaal niks.
Dus het komt er zo'n beetje op neer dat NIEMAND eigenlijk wil vechten voor deze machthebbers.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Men wat een nachtmerrie.
Oui oui, de organisation du traite de l'atlantique nord.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is zeker de Franse schrijfwijze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |