De volgers worden zeer slecht op de hoogte gehouden inderdaad, hooguit een 5/10 voor deze oorlog wat dat betreftquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee de bronnen zijn ongekend matig tot nu toe, ik had echt een betere informatievoorziening verwacht. Wil ook graag weten welke stukken nu al in handen zijn van de Russen, hoeveel landtroepen er worden ingezet etc.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind het niet leuk meer.
Ja joh gewoon laten gaan Rusland stopt vast als ze Oekraïne hebben. Enige optie is je er mee bemoeien.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:42 schreef Discombobulate het volgende:
Ik hoop alleen dat dit niet volledig wereldwijd ook uit de klauwen gaat lopen, laten we ons er militair ABSOLUUT niet mee gaan bemoeien, dit is Rusland zijn eigen gevecht. Zo'n invasie brengt toch vooral een eigen dynamiek met zich mee, een eigen logica, een soort verstoring in het wereldwijde equilibrium, waardoor dingen veel onvoorspelbaarder worden.
Dan verklaren ze de overwinning en trekken terug naar de regio Loehansk en dat kunnen ze met gemak verdedigenquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar wat als de Russen ontdekken dat ze zwakker zijn dan gehoopt en ze zich in het nauw gedreven voelen? Gaan ze dan met de staart tussen de benen terug naar Rusland of gaan ze dan een stapje verder?
Het zegt dat de russen een x of 5 a 6 meer tanks vliegtuigen en ander oorlogsmateriaal hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat zegt dit over de staat van het Oekraïense leger? Die worden wel héél rap onder de voet gelopen.
Demente opaquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:47 schreef Ali_boo het volgende:
Timmermans heeft ook een mening![]()
![]()
[ twitter ]
Ik heb het gevoel dat we dat onderschatten wellicht achterwege moeten laten, zo gezien de afgelopen 12 uurquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:48 schreef Evenstar het volgende:
Er is wel erg weinig informatie ja. Heb ook nog niet echt het idee dat Rusland ontzettend georganiseerd te werk gaat.
Dit is C&C1 toch? Volgens mij moest je dan burgers doden als je namens de russen speelde. SIck.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat zegt dit over de staat van het Oekraïense leger? Die worden wel héél rap onder de voet gelopen.
Dat zegt meer over de Russen en hun voorbereiding.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.livenewsworld.com/watchcnnlivestream/quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:35 schreef _The_General_ het volgende:
Is CNN ergens online live te zien?
Nee C&C1 was GDI tegen NOD.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dit is C&C1 toch? Volgens mij moest je dan burgers doden als je namens de russen speelde. SIck.
Geef die tuinkabouter alsjeblieft een mediaverbod.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:47 schreef Ali_boo het volgende:
Timmermans heeft ook een mening![]()
![]()
[ twitter ]
Ahhhhh, kijk eens aan. Uit de losse pols stellen dat er 'massaslachtingen' plaatsvinden, een zwaar beladen begrip en oorlogsmisdaad, dat continu blijven volhouden en als dan blijkt dat je al die tijd al uit je nek hebt geluld en er geen fuck van begrijpt, gewoon een denigrerende opmerking plaatsen naar de ander alsof diegene een triest persoon is die graag "de discussie wil winnen."quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:33 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd man. Snel een overwinningsfapje plegen te doen met de bolle kop van je idool op je scherm.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Was op Google Streetview even aan het kijken in de omgeving van dat vliegveld, kom je dit tegen:
https://goo.gl/maps/rkP9dDgiivdw14eM7
Hoor hier nog niets over op nieuwskanalen. Het lijkt me ook heel bijzonder dat je bij een invasie niet met een hele grote boog om dit gebied heen gaat. Waarom je troepen daar aan blootstellen, er is daar helemaal nietsquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:37 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Compleet doorgedraaid.
Eensquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:50 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Geef die tuinkabouter alsjeblieft een mediaverbod.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:50 schreef KingRoland het volgende:
als God het wil dan stopt deze waanzin
Dat lijkt me toch echt een eigenaardige zetquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:45 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Hier ook een andere bron dat er soldaten Chernobyl binnen zouden zijn gegaan (waar geen kip woont).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |