Alleen maar sancties. En de zwaarste sanctie, de Russen uit swift gooien, dat gaat hem geen eens wordenquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Biden VS en bondgenoten zullen eens gezind reageren . wat bedoelen ze hier mee. fysiek of ook met sancties
De redenatie die Putin gebruikt voor deze invasie is precies dezelfde die China ook zou kunnen gebruiken in de toekomst in het geval van Taiwan. Dus nee die gaan dit geen invasie noemen en gaan mee in het frame dat het een speciale operatie is. Tegelijkertijd willen ze ook niet dat de boel escaleert, net als dat ze dat ook niet zullen willen met Taiwan. Liefst een cleane operatie en klaar. China kijkt en maakt aantekeningen nu.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:27 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Serieus, wat een aanfluiting
Ik kan niet wachten om te posten in het laat-hier-weten-of-je-afgekeurd-bent topic!quote:
Als we in de zomers massaal LPG gaan importeren en dat overal in Europa onder de grond stoppen in oude holtes. Moet je best een eind kunnen komen denk ik.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Europa is voor 40% afhankelijk van Russisch gas, dus dat gaat moeilijk worden.
Ze kopiëren gewoon de Yanks. Die hadden ook een aanfluiting (WMD) nodig om Irak binnen te vallen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
De redenatie die Putin gebruikt voor deze invasie is precies dezelfde die China ook zou kunnen gebruiken in de toekomst in het geval van Taiwan. Dus nee die gaan dit geen invasie noemen en gaan mee in het frame dat het een speciale operatie is. Tegelijkertijd willen ze ook niet dat de boel escaleert, net als dat ze dat ook niet zullen willen met Taiwan. Liefst een cleane operatie en klaar. China kijkt en maakt aantekeningen nu.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:36 schreef Discombobulate het volgende:
Nou, Kiev hebben ze voor morgenochtend nog te pakken hoor.
Aan de ene kant, liever een warme snikkel dan een koude bikkel. Aan de andere kant, Rusland. Lastig, lastig.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Klopt, of rusland straffen, of douchen met koud water. Lastige keuze wel.
Hou ik je aan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:36 schreef Discombobulate het volgende:
Laatste troepenbewegingen op de deploymentkaart gezien? Zit een heerlijke pincermove aan te komen van het Bravo-bataljon.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:37 schreef Aangezwengeld het volgende:
Oh yes, het is weer oorlog. Dan gaat iedereen altijd zo lekker strategisch en tactisch praten. Zo lekker mannelijk en geil.
Beetje jammer dat ook 40% van onze elektra vanuit aardgas wordt opgewektquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:36 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Als we in de zomers massaal LPG gaan importeren en dat overal in Europa onder de grond stoppen in oude holtes. Moet je best een eind kunnen komen denk ik.
Wat moeten we anders? Maar nudes posten mag ook hoor. Of thoughts and prayersquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:37 schreef Aangezwengeld het volgende:
Oh yes, het is weer oorlog. Dan gaat iedereen altijd zo lekker strategisch en tactisch praten. Zo lekker mannelijk en geil.
Dat denk ik ook wel. Met het tempo dat het nu gaat is het snel bekeken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:36 schreef Discombobulate het volgende:
alleen zal de navo dan wel militair reageren want anders kan je die wel opheffenquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat verdraaien ze vast wel naar dat de NAVO hun aanviel en dat ze enkel de Russische burgers proberen te beschermen. Of eigenlijk wat ze nu dus ook al doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |