Nee, dat is hier om 14.18quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Is hier straks om 15.15 uur ook een cijfersmomentje?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:03 schreef zoekeenleven het volgende:
Misschien is dit nu wel het juist moment om belgie binnen te vallen, zeker nu alle ogen op het oosten gericht zijn!
Eens.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:03 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hoe die onstaan is, heb ik ook mijn gedachten waarbij ik nu "simpel" kijk dat er een rode lijn is gepasseerd waarbij Rusland aka Putin, het land Oekraïne de oorlog verklaart en vervolgens het gaat aanvallen.
Du moment dat iemand om zich een gaat slaan omdat die z'n zin niet krijgt om anderen te onderwerpen, houdt wmb elke discussie op.
Als wij België annexeren wordt Nederland per saldo dommer, dus dat lijkt me onverstandig.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:03 schreef zoekeenleven het volgende:
Misschien is dit nu wel het juist moment om belgie binnen te vallen, zeker nu alle ogen op het oosten gericht zijn!
Voor nu ja. Later reizen ze door naar landen met de beste uitkeringen en standaarden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:03 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Er zullen ongetwijfeld Oekraïners komen, maar de overgrote meerderheid van de vluchtelingen gaat z'n heil zoeken in de buurlanden denk ik. Ze kunnen beter een briefje naar Polen en Roemenië sturen.
Vlaanderen*quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:03 schreef zoekeenleven het volgende:
Dit. De geboorteplaats van Nederland tenslotte. Onzin dat dat een onafhankelijk land is.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:03 schreef zoekeenleven het volgende:
Onze luchtmacht is net uitgevlogen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:03 schreef zoekeenleven het volgende:
Europa, Azië, Afrika.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe zat dat tijdens de Eerste Wereldoorlog dan?
Dit dus.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:03 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hoe die onstaan is, heb ik ook mijn gedachten waarbij ik nu "simpel" kijk dat er een rode lijn is gepasseerd waarbij Rusland aka Putin, het land Oekraïne de oorlog verklaart en vervolgens het gaat aanvallen.
Du moment dat iemand om zich een gaat slaan omdat die z'n zin niet krijgt om anderen te onderwerpen, houdt wmb elke discussie op.
en de brutaliteit van Putin om met iets ongekend ergs te dreigen als andere landen er tussen komenquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:02 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ja. Ik had zelf ook die houding. Barbaarsheid en agressie die je gewoon niet durft te geloven tot je het met je eigen ogen ziet.
Waarom zou je dat willen doen ?quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:58 schreef zoekeenleven het volgende:
Zijn we al begonnen met russen te interneren?
We hebben er nog één in de motteballen, weet alleen niet of er nog kogels zijnquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Onze luchtmacht is net uitgevlogen.
Sturen we al die belgen naar frankrijk, is de wooncrisis ook meteen opgelostquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als wij België annexeren wordt Nederland per saldo dommer, dus dat lijkt me onverstandig.
Staat vast nog wel ergens een tank stof te vangen in een museum die we kunnen inzetten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Onze luchtmacht is net uitgevlogen.
De experts dachten allemaal dat de diplomatie zou overwinnen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:00 schreef phpmystyle het volgende:
Wordt ook helemaal gek van al die experts. Nu weer: de Russen zouden nóóóóóit Oekraiene onder voet kunnen lopen met 150k aan manschappen.
Verbaasd mij niks als het héél snel voorbij is.
Warm bad hier.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Is hier straks om 15.15 uur ook een cijfersmomentje?
Tanks vliegen niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Staat vast nog wel ergens een tank stof te vangen in een museum die we kunnen inzetten.
Roemenië is bereid om 500.000 vluchtelingen op te vangenquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:03 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Er zullen ongetwijfeld Oekraïners komen, maar de overgrote meerderheid van de vluchtelingen gaat z'n heil zoeken in de buurlanden denk ik. Ze kunnen beter een briefje naar Polen en Roemenië sturen.
Nee, dan gooi je alleen je eigen glazen in, helaas.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:56 schreef miss_sly het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)elen-ons-veilig-hier
Zouden ze niet uit principe niet moeten spelen?
Een boel "experts" hier (voorheen experts in virussen) dachten/denken dat ook. Maar als Rusland er echt voor gaat is het land binnen een week tijd ingenomen, net zoals de Taliban Afghanistan innam. Wat meteen een teken is van dat er een puppetregime in Kiev zetelt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:00 schreef phpmystyle het volgende:
Wordt ook helemaal gek van al die experts. Nu weer: de Russen zouden nóóóóóit Oekraiene onder voet kunnen lopen met 150k aan manschappen.
Verbaasd mij niks als het héél snel voorbij is.
Dapper, ik hoop niet dat dit een enkeltje goelag oplevert.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:06 schreef Momo het volgende:
Mooi draadje met celebrities uit Rusland die zich uitspreken tegen dit geweld.
[ twitter ]
quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
We hebben er nog één in de motteballen, weet alleen niet of er nog kogels zijn
pang pang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |