Doe maarquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:28 schreef Salina het volgende:
Dit gaat wel uit de hand escaleren hé.
Kunnen we die gast niet gewoon even de put in gooien?
DAquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:28 schreef Salina het volgende:
Dit gaat wel uit de hand escaleren hé.
Kunnen we die gast niet gewoon even de put in gooien?
Ik heb duidelijk geen stalin zenuwen om weer een oorlog mee te moeken maken.
Triest? Wat heeft carnaval met Oekraïne te maken? Vier lekker een feestje, waarom zou het leven hier niet door moeten gaan? Vier juist vooral carnaval.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Diep triest, de wereld staat in brand maar niemand hoeft bang te zijn dat Carnaval niet doorgaat.
Met wie? Medvedev.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de economie klapt moeten we straks massaal gaan lenin.
Die emblemen zijn er net opgeplakt man.quote:
Zeker.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:29 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Triest? Wat heeft carnaval met Oekraïne te maken? Vier lekker een feestje, waarom zou het leven hier niet door moeten gaan? Vier juist vooral carnaval.
Denk dat het tegen zondag wel gespeeld is.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:31 schreef Discombobulate het volgende:
Vraag me af hoe snel Rusland Kiev in handen heeft. Twee weken?
Met dit tempo..quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:31 schreef Discombobulate het volgende:
Ik hoop het eerlijk gezegd. Hoe sneller hoe beter.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:31 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Denk dat het tegen zondag wel gespeeld is.
zijn indrukwekkender als ze met 100.000+ zijnquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Dit zijn de ventjes waar europa bang voor is.
Is een prestige stukje en laten zien dat je gruwelijk overwicht hebt. Zal dus de bedoeling te zijn om heeeeel snel alles in handen te hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:31 schreef Discombobulate het volgende:
Nee. Die zijn bang voor de tank waar deze ventjes in rijden. En voor de nukes die de baas van deze ventjes heeftquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Dit zijn de ventjes waar europa bang voor is.
Want?quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik hoop het eerlijk gezegd. Hoe sneller hoe beter.
Ik verbied geen feestjes hoor. Maar dit is een heel beroerde kop.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:29 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Triest? Wat heeft carnaval met Oekraïne te maken? Vier lekker een feestje, waarom zou het leven hier niet door moeten gaan? Vier juist vooral carnaval.
hoe langer het duurt hoe meer dodenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |