Om hittezoekende raketten af te weren.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:17 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Wat is het idee van die flares?
De kuip, tevens de loting.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar gaat de vinale nu gespeeld worden, denk je?
Luchtmacht er heen en no fly zone a kondigen.quote:
Ik trek alvast mijn shirt uit, ga op een pony zitten en Wodka drinken, vervolgens TikTok filmpje maken waar ik Russisch Volkslied zing.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat doen jullie als Putin straks ook Polen binnenvalt?
0% gelijk bedoel je.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:17 schreef the-eye het volgende:
[..]
Maar de man heeft hier wel even 100% gelijk en ook z'n advies op het einde zou men ter harte moeten nemen.
Hahaha okquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:17 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
De rest heeft Oekrane iets voorgehouden wat niet gegerandeerd kon worden en tot deze reactie heeft geleid. Erg crue.
Gewoon je postgeschiedenis van fok meenemen naar de keuring.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:15 schreef JohnDDD het volgende:
Hoe ontkomt ik trouwens aan de dienstplicht of opkomstplicht?
quote:
In Battlefield gebruik ik die vooral om raketten af te weren.quote:
Zou sneu zijn voor Kulizhnikov, dan wint ie nooit zijn Olympische medaille.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:18 schreef JohnDDD het volgende:
Het zou wel mooi zijn als de Russen internationaal van alle sporten worden uitgesloten.
Wembley.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In GTA werkt het voor geen meter, daarom doe ik daar Roze Rook ziet er tenminste nog cool uitquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:19 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
In Battlefield gebruik ik die vooral om raketten af te weren.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:19 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Die afhankelijkheid werkt twee kanten op, als je je goederen niet meer kwijt kunt ben je net zo goed fucked.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee. Supermacht is DE macht waar anderen afhankelijk van zijn en dat is China. Zonder China had de wereld een probleem. Denk alleen al aan zowat ALLE consumentenproducten in de winkel. Daarbij een GIGA leger.
Opkomstplicht*quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:19 schreef Document1 het volgende:
Mensen die zich zorgen maken over de dienstplicht en er onderuit willen.
Nicequote:Op donderdag 24 februari 2022 12:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik trek alvast mijn shirt uit, ga op een pony zitten en Wodka drinken, vervolgens TikTok filmpje maken waar ik Russisch Volkslied zing.
In 1 of ander kut land met te veel geld, gok op Singapore ofzoiets.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rakketen komen op de hitte van de motoren af. Dan doe je snel wat flammen de lucht inschieten en dan hoop je dat die daar achteraan gaan ipv tegen je helikopter.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:17 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Dat heeft hij niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:17 schreef the-eye het volgende:
[..]
Maar de man heeft hier wel even 100% gelijk en ook z'n advies op het einde zou men ter harte moeten nemen.
Om anti-aircraft missiles af te leiden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:17 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Het is Poepzor, veel dommer dan dat ga je hier niet vinden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:05 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
400 jaar geleden bestond dat land nog niet eens...
Dan ga ik het verzet wel in.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Opkomstplicht*
Gelukkig hoeven wij FOK!kers niet, want wij zijn allemaal niet goed snik. ERG MOOI.
In Battlefield heb ik vaak een 2e raket klaarstaan om te schieten zodra die flares weg zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:19 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
1 jaartje hebben we ons geholpen. 80 jaar later hebben we hen daar eindelijk voor terugbetaald.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja eigen belang en wij helpen hun. Dat is dus ook in het belang van de VS.
Jij vindt zeker dat Max Verstappen ook een bananenschil mee moet nemen als hij zijn Red Bull in stapt?quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:21 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
In Battlefield heb ik vaak een 2e raket klaarstaan om te schieten zodra die flares weg zijn.
Fucking noobs daar in Oekrane
Ja, of bait je zo lang met je lock-on dat ze ongeduldig worden en de flares vroegtijdig gebruiken waardoor je niet hoeft te reloaden en 'm direct kan neerhalen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:21 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
In Battlefield heb ik vaak een 2e raket klaarstaan om te schieten zodra die flares weg zijn.
Blue shell voor als Hamilton weer voor hem aan het rijden is.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt zeker dat Max Verstappen ook een bananenschil mee moet nemen als hij zijn Red Bull in stapt?
Jij verzint je eigen definitie van massaslachting en dan is het inderdaad geen massaslachting. Jezus man wat een triestigheid.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:08 schreef Repentless het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat het begrip 'massaslachting' inhoudt. Jij denkt dat het aantal doden bij een militair conflict een massaslachting is. Het gaat niet om de aantallen, het gaat om de intentie erachter. Dus een groep mensen, die zich niet (meer) kunnen verweren, ombrengen puur en alleen vanuit het doel om ze te doden. Dat kunnen ook militairen zijn inderdaad. Als die zich overgegeven hebben, je neemt ze gevangen en je moordt ze dan alsnog uit, is het inderdaad een massaslachting. Al zijn het er 20.
Of wil jij beweren dat wij door deelname aan de oorlog in Afghanistan massaslachtingen hebben uitgevoerd?
On-topic: enorm triest wat daar nu gebeurt en ik geef eerlijk toe, ik had deze schaal niet verwacht. Ik hoop dat dit niet nog verder escaleert en een totale oorlog tussen de NAVO en Rusland wordt.
Jij gelooft niet in pacifisten?quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:21 schreef Scrummie het volgende:
Als je land erom vraagt, sta je er. Sta je er niet, ben je geen Nederlander.
Maar zo ver gaat het niet komen natuurlijk.
In GTA doe ik altijd ditquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:21 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Goed verwoord, er ontbreekt nog wel 1 belangrijk ding, en dat is dat de Dollar de wereldmunt kon worden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:21 schreef RetepV het volgende:
[..]
1 jaartje hebben we ons geholpen. 80 jaar later hebben we hen daar eindelijk voor terugbetaald.
Het was heel aardig en lief van de VS om ons te helpen Hitler te verslaan, hoewel de Russen daar al capabel genoeg voor bleken te zijn. Maar we moeten nooit vergeten dat doordat de VS de invasie mogelijk maakte, de Duitse soldaten in West-Europa aan de bak moesten om te gaan vechten. En dat ze, toen het duidelijk werd dat de Russen Berlijn zouden pakken, ze geen tijd hadden om hun verlies op onze burgerbevolking af te reageren. Maar Amerika deed dat uit eigenbelang. Het was sowieso goed voor hun wapenindustrie, maar ze snapten ook dat als ze Europa als afzetmarkt wilden hebben, het heel veel zou schelen als wij positief tegenover hen zouden staan. Iets wat nog helemaal niet zo was, zeker niet omdat Amerika zelf in de jaren voor de oorlog met Nazisme aan het flirten was, en een aantal hele rijke mensen openlijk Hitler steunden.
Het was na de oorlog ook heel lief dat ze zo ontzettend veel geld staken in onze wederopbouw. Maar ook dat deden ze uit eigenbelang. We moesten dat terug betalen.
De vraag is dus eigenlijk: wanneer hebben we die rekening terug betaald en mogen we weer onze eigen lotsbestemming volgen? Vrijwel niemand hier is het eens met het Amerikaanse kapitalistische systeem, waar de meest onscrupuleuzen rijk worden en de zwakken in trailerparks, of erger: in tenten op straat, eindigen.
Ah, nu is het opeens mijn land omdat ik er geboren ben.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:21 schreef Scrummie het volgende:
Lastig om de steun in Rusland te meten. Het land is de facto een dictatuur.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:06 schreef Ronald het volgende:
Blijft eigenlijk wel bizar dat Poetin alles op het spel zet voor wat nutteloze gebieden in Oost Oekrane. Wat moet je er in godsnaam mee. Hij lijkt iedere vorm van rationaliteit verloren te zijn.
Vraag me af hoeveel steun dit gedoe heeft onder de Russische bevolking heeft.
Haha, die gaat dan om een baantje smeken bij Putin.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hopelijk staat @:onlogisch aan het front.
Dat durf je na de ontwikkelingen van afgelopen nacht gewoon te zeggen? Zoals Baudet al aangaf; Het morele gelijk gaat hierin niet helpen. Nu een keer koppie koppie gebruikenquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee. Supermacht is DE macht waar anderen afhankelijk van zijn en dat is China. Zonder China had de wereld een probleem. Denk alleen al aan zowat ALLE consumentenproducten in de winkel. Daarbij een GIGA leger.
Voor verdediging ja, maar om rusland aan te vallen oid neequote:Op donderdag 24 februari 2022 12:21 schreef Scrummie het volgende:
Niet als je land een beroep op je doet nee. Maar wat ik zeg; zo ver gaat natuurlijk nooit komenquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij gelooft niet in pacifisten?
LOL nooit geweten dat dat werkt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |