Om hittezoekende raketten af te weren.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:17 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Wat is het idee van die flares?
De kuip, tevens de loting.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar gaat de vinale nu gespeeld worden, denk je?
Luchtmacht er heen en no fly zone a kondigen.quote:
Ik trek alvast mijn shirt uit, ga op een pony zitten en Wodka drinken, vervolgens TikTok filmpje maken waar ik Russisch Volkslied zing.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat doen jullie als Putin straks ook Polen binnenvalt?
0% gelijk bedoel je.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:17 schreef the-eye het volgende:
[..]
Maar de man heeft hier wel even 100% gelijk en ook z'n advies op het einde zou men ter harte moeten nemen.
Hahaha okquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:17 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
De rest heeft Oekraïne iets voorgehouden wat niet gegerandeerd kon worden en tot deze reactie heeft geleid. Erg crue.
Gewoon je postgeschiedenis van fok meenemen naar de keuring.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:15 schreef JohnDDD het volgende:
Hoe ontkomt ik trouwens aan de dienstplicht of opkomstplicht?
quote:
In Battlefield gebruik ik die vooral om raketten af te weren.quote:
Zou sneu zijn voor Kulizhnikov, dan wint ie nooit zijn Olympische medaille.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:18 schreef JohnDDD het volgende:
Het zou wel mooi zijn als de Russen internationaal van alle sporten worden uitgesloten.
Wembley.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In GTA werkt het voor geen meter, daarom doe ik daar Roze Rook ziet er tenminste nog cool uitquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:19 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
In Battlefield gebruik ik die vooral om raketten af te weren.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:19 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
In Battlefield gebruik ik die vooral om raketten af te weren.
Die afhankelijkheid werkt twee kanten op, als je je goederen niet meer kwijt kunt ben je net zo goed fucked.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee. Supermacht is DE macht waar anderen afhankelijk van zijn en dat is China. Zonder China had de wereld een probleem. Denk alleen al aan zowat ALLE consumentenproducten in de winkel. Daarbij een GIGA leger.
Opkomstplicht*quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:19 schreef Document1 het volgende:
Mensen die zich zorgen maken over de dienstplicht en er onderuit willen.
Nicequote:Op donderdag 24 februari 2022 12:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik trek alvast mijn shirt uit, ga op een pony zitten en Wodka drinken, vervolgens TikTok filmpje maken waar ik Russisch Volkslied zing.
In 1 of ander kut land met te veel geld, gok op Singapore ofzoiets.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rakketen komen op de hitte van de motoren af. Dan doe je snel wat flammen de lucht inschieten en dan hoop je dat die daar achteraan gaan ipv tegen je helikopter.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:17 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Dat heeft hij niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:17 schreef the-eye het volgende:
[..]
Maar de man heeft hier wel even 100% gelijk en ook z'n advies op het einde zou men ter harte moeten nemen.
Om anti-aircraft missiles af te leiden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:17 schreef Heph844 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |