quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:20 schreef Debsterr het volgende:
ehhhhh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van @Elleskaquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:27 schreef Vaiana het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn dit nou de testen die je van June. hebt gekregen?
Snap ik.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:39 schreef Debsterr het volgende:
Oh en, ik blijf echt nog wel even hier hoor. Doodeng dit.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Van @:Elleskadie waren heel lang vertraagd en toch nog binnen gevallen. Doorgeef testen zijn de bom
.
Ik hoop het zoquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:02 schreef Elleska het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit moeten wel geluksbrengers zijn.
Ik heb interesse in die gelukstesten 😀quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:31 schreef Bruinoog1982 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 24 februari 2022 10:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hoop het zo. Dan gaan de testen die overblijven ook weer door naar iemand.
Gister NOD idd. Ik ga proberen niet elke dag te testen zodat ik mezelf niet helemaal gek maak (uhuh, geloof ik het zelf)quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:14 schreef Vaiana het volgende:
Ik heb mijnes helemaal opgetest omdat ik die bevestiging van de oplopende strepen zo hard nodig had.![]()
Maar gister NOD toch Debs? Dus het eerste plakmoment ben je iig door dan, al snap ik je terughoudendheid volledig.
Och ik herken dit zo.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:58 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind het zo eng, opnieuw streepjes, en dan maar afwachten of die echo wel goed gaat zijn. Kan iemand me in een winterslaap brengen en dat ik wakker word als we de moeilijke tijd voorbij zijn?
😘quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:58 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind het zo eng, opnieuw streepjes, en dan maar afwachten of die echo wel goed gaat zijn. Kan iemand me in een winterslaap brengen en dat ik wakker word als we de moeilijke tijd voorbij zijn?
Ja, ik ben maar zo vrij geweest alvast aan te melden bij de verloskundigenpraktijk zodat ik ook gewoon meteen terecht kan mocht er iets aan de hand zijn qua stress enzoquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:26 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Och ik herken dit zo.Ik vind het nóg spannend, maar elke dag wordt het ietsje beter.
Ik heb met 7 weken een extra echo gekregen omdat ik in tranen was zo gestresst was ik. Weet dat er mogelijkheden zijn tot extra echo's. Pret echo's houd ik ook gewoon achter de hand, ik heb echt wel 30 euro over voor extra geruststelling wanneer ik die nodig heb.
Ik ben wel heel bewust redelijk op tijd met buikfoto's begonnen, een stukje 'verplicht' ruimte geven aan het bestaan van deze baby. Als je even je hart wilt luchten dan ben ik er anytime voor je!
Yes dat heb ik ook gedaan. Dan weet je ook meteen naar welke echo-datum je toeleeft, vond ik fijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, ik ben maar zo vrij geweest alvast aan te melden bij de verloskundigenpraktijk zodat ik ook gewoon meteen terecht kan mocht er iets aan de hand zijn qua stress enzo. En thanks
.
Oh echt waar? Dat is fijn om te weten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:05 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Yes dat heb ik ook gedaan. Dan weet je ook meteen naar welke echo-datum je toeleeft, vond ik fijn.
Oh en, de statistiek is in ons voordeel. Dat hielp mij ook echt wel een beetje er doorheen, dat de kans op twee opeenvolgende miskramen kleiner is dan simpelweg de kans op een miskraam.
Volgens mij is dat niet helemaal waar, althans niet hoe ik het me herinner. De kans is even groot, ongeveer 10-15%. Maar cumulatief is de kans daarmee natuurlijk stukken minderquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:05 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Yes dat heb ik ook gedaan. Dan weet je ook meteen naar welke echo-datum je toeleeft, vond ik fijn.
Oh en, de statistiek is in ons voordeel. Dat hielp mij ook echt wel een beetje er doorheen, dat de kans op twee opeenvolgende miskramen kleiner is dan simpelweg de kans op een miskraam.
Yes dat bedoelde ik ook. Ik legde het alleen niet heel goed uit.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:43 schreef SQ het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet helemaal waar, althans niet hoe ik het me herinner. De kans is even groot, ongeveer 10-15%. Maar cumulatief is de kans daarmee natuurlijk stukken minder
dus ja: de kans op twee miskramen is stukken kleiner dan de kans op 1 miskraam, maar per individuele zwangerschap is er geen verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |