abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203807950
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G O+

Smart_ass
Vaiana
Lokasenna
Debsterr

Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

pi_203807957
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2022 08:20 schreef Debsterr het volgende:
ehhhhh

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:o *O* *O* *O* *O* *O*

Zijn dit nou de testen die je van June. hebt gekregen?
pi_203807975
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 08:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben weer ongesteld..
Stom. ;( :*
pi_203808216
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:27 schreef Vaiana het volgende:

[..]
:o *O* *O* *O* *O* *O*

Zijn dit nou de testen die je van June. hebt gekregen?
Van @Elleska :D die waren heel lang vertraagd en toch nog binnen gevallen. Doorgeef testen zijn de bom O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_203808222
Oh en, ik blijf echt nog wel even hier hoor :@. Doodeng dit.
pi_203808399
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:39 schreef Debsterr het volgende:
Oh en, ik blijf echt nog wel even hier hoor :@. Doodeng dit.
Snap ik. O+ Maar ik kon het niet laten je alvast in de OP te benoemen. :D
pi_203808634
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:39 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Van @:Elleska :D die waren heel lang vertraagd en toch nog binnen gevallen. Doorgeef testen zijn de bom O+.
*O* *O* *O* *O* *O*

Dit moeten wel geluksbrengers zijn.
pi_203808889
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:02 schreef Elleska het volgende:

[..]
*O* *O* *O* *O* *O*

Dit moeten wel geluksbrengers zijn.
Ik hoop het zo O+. Dan gaan de testen die overblijven ook weer door naar iemand.
pi_203810230
[quote]17s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:17 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Ik hoop het zo O+. Dan gaan de testen die overblijven ook weer door naar iemand.
[/quote

Ik heb interesse in die gelukstesten 😀
pi_203810251
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 11:31 schreef Bruinoog1982 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 24 februari 2022 10:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb interesse in die gelukstesten 😀
[/quote]

Als er overblijven (en ik echt zekerheid heb van een plakker) laat ik het hier weten :Y.
pi_203810289
Ik kan wel wat geluk gebruiken :’) maar heb er nog 10 liggen dus dat zou nergens op slaan _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_203811061
Ik heb mijnes helemaal opgetest omdat ik die bevestiging van de oplopende strepen zo hard nodig had. :@

Maar gister NOD toch Debs? Dus het eerste plakmoment ben je iig door dan, al snap ik je terughoudendheid volledig.
pi_203811594
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 12:14 schreef Vaiana het volgende:
Ik heb mijnes helemaal opgetest omdat ik die bevestiging van de oplopende strepen zo hard nodig had. :@

Maar gister NOD toch Debs? Dus het eerste plakmoment ben je iig door dan, al snap ik je terughoudendheid volledig.
Gister NOD idd. Ik ga proberen niet elke dag te testen zodat ik mezelf niet helemaal gek maak (uhuh, geloof ik het zelf)
  donderdag 24 februari 2022 @ 12:45:11 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_203811703
dat is juist het voordeel van die dipsticks, kun je gewoon 50 dagen achter elkaar testen voor de prijs van 1 ClearBlue digital *O*
disclaimer
pi_203812667
Ik deed om de dag, totdat ze op waren. Dat was bij mij relatief snel na NOD volgens mij omdat ik zo vroeg al positief testte. :D
pi_203814241
Ohh @Debsterr !
pi_203814278
Ik vind het zo eng, opnieuw streepjes, en dan maar afwachten of die echo wel goed gaat zijn. Kan iemand me in een winterslaap brengen en dat ik wakker word als we de moeilijke tijd voorbij zijn?
pi_203814876
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2022 14:58 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind het zo eng, opnieuw streepjes, en dan maar afwachten of die echo wel goed gaat zijn. Kan iemand me in een winterslaap brengen en dat ik wakker word als we de moeilijke tijd voorbij zijn?
Och ik herken dit zo. :* Ik vind het nóg spannend, maar elke dag wordt het ietsje beter.
Ik heb met 7 weken een extra echo gekregen omdat ik in tranen was zo gestresst was ik. Weet dat er mogelijkheden zijn tot extra echo's. Pret echo's houd ik ook gewoon achter de hand, ik heb echt wel 30 euro over voor extra geruststelling wanneer ik die nodig heb.

Ik ben wel heel bewust redelijk op tijd met buikfoto's begonnen, een stukje 'verplicht' ruimte geven aan het bestaan van deze baby. Als je even je hart wilt luchten dan ben ik er anytime voor je!
pi_203815418
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2022 14:58 schreef Debsterr het volgende:
😘
pi_203815645
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 15:26 schreef Vaiana het volgende:

[..]
Och ik herken dit zo. :* Ik vind het nóg spannend, maar elke dag wordt het ietsje beter.
Ik heb met 7 weken een extra echo gekregen omdat ik in tranen was zo gestresst was ik. Weet dat er mogelijkheden zijn tot extra echo's. Pret echo's houd ik ook gewoon achter de hand, ik heb echt wel 30 euro over voor extra geruststelling wanneer ik die nodig heb.

Ik ben wel heel bewust redelijk op tijd met buikfoto's begonnen, een stukje 'verplicht' ruimte geven aan het bestaan van deze baby. Als je even je hart wilt luchten dan ben ik er anytime voor je!
Ja, ik ben maar zo vrij geweest alvast aan te melden bij de verloskundigenpraktijk zodat ik ook gewoon meteen terecht kan mocht er iets aan de hand zijn qua stress enzo :). En thanks :*.
pi_203815688
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2022 16:04 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Ja, ik ben maar zo vrij geweest alvast aan te melden bij de verloskundigenpraktijk zodat ik ook gewoon meteen terecht kan mocht er iets aan de hand zijn qua stress enzo :). En thanks :*.
Yes dat heb ik ook gedaan. Dan weet je ook meteen naar welke echo-datum je toeleeft, vond ik fijn.

Oh en, de statistiek is in ons voordeel. Dat hielp mij ook echt wel een beetje er doorheen, dat de kans op twee opeenvolgende miskramen kleiner is dan simpelweg de kans op een miskraam.
pi_203815943
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 16:05 schreef Vaiana het volgende:

[..]
Yes dat heb ik ook gedaan. Dan weet je ook meteen naar welke echo-datum je toeleeft, vond ik fijn.

Oh en, de statistiek is in ons voordeel. Dat hielp mij ook echt wel een beetje er doorheen, dat de kans op twee opeenvolgende miskramen kleiner is dan simpelweg de kans op een miskraam.
Oh echt waar? Dat is fijn om te weten.
  donderdag 24 februari 2022 @ 16:43:29 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_203816379
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 16:05 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Volgens mij is dat niet helemaal waar, althans niet hoe ik het me herinner. De kans is even groot, ongeveer 10-15%. Maar cumulatief is de kans daarmee natuurlijk stukken minder ;)

dus ja: de kans op twee miskramen is stukken kleiner dan de kans op 1 miskraam, maar per individuele zwangerschap is er geen verschil.
disclaimer
pi_203816599
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 16:43 schreef SQ het volgende:

[..]
Volgens mij is dat niet helemaal waar, althans niet hoe ik het me herinner. De kans is even groot, ongeveer 10-15%. Maar cumulatief is de kans daarmee natuurlijk stukken minder ;)

dus ja: de kans op twee miskramen is stukken kleiner dan de kans op 1 miskraam, maar per individuele zwangerschap is er geen verschil.
Yes dat bedoelde ik ook. Ik legde het alleen niet heel goed uit. :+
pi_203841605
2e test vandaag en binnen 4 minuten een goeie duidelijke lijn O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')