Dat is mooi nieuws Thinkk! Wij kregen vrijdag van vrienden juist te horen dat ook zij een miskraam hebben ervarenquote:Op zondag 13 februari 2022 11:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij gaan ook op het wachtbankje. Gisteren te horen gekregen van vrienden dat ze na een lang traject ook eindelijk zwanger is
Die vrienden die toen het etentje afzegden? Waarvan je het vermoedde? Wat sneuquote:Op maandag 14 februari 2022 08:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is mooi nieuws Thinkk! Wij kregen vrijdag van vrienden juist te horen dat ook zij een miskraam hebben ervaren.
Wat verdrietigquote:Op maandag 14 februari 2022 08:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is mooi nieuws Thinkk! Wij kregen vrijdag van vrienden juist te horen dat ook zij een miskraam hebben ervaren.
Yup. Eerste echo direct geen goed nieuws, heel erg sneu.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:59 schreef SQ het volgende:
[..]
Die vrienden die toen het etentje afzegden? Waarvan je het vermoedde? Wat sneu
Ik testte weer eens 3 dagen positief dus ik ga voor de eerste dag negatief en dan wordt het 27 februari.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:40 schreef Debsterr het volgende:
Wanneer is jouw NOD @:Thinkk-Pinkk?
Ook overwogen, maar past eigenlijk ook niet in m'n normale ritme. Dan zou ik en belachelijk vroeg m'n eisprong moeten hebben gehad, en al supersnel een innestelingsbloeding moeten hebben. Ik ga er maar gewoon vanuit dat het morgen in ieder geval over is, en dan wacht ik maar gewoon op m'n ongesteldheid.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hmm of eisprong al gehad en innesteling? Of is dat onmogelijk?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:20 schreef Debsterr het volgende:
ehhhhh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mooie strepen, gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:20 schreef Debsterr het volgende:
ehhhhh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:20 schreef Debsterr het volgende:
ehhhhh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |