Maar als Glennis Grace of Lil' Kleine iets uithaalt...quote:Op donderdag 24 februari 2022 04:16 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Nederland zou beter Naïveland genoemd kunnen worden maar dat is geen nieuws.
https://nos.nl/liveblog/2(...)ies-te-horen-in-kievquote:Op donderdag 24 februari 2022 04:14 schreef KINGIEE het volgende:
Ongeloofelijk, niks op Nederlandse TV te zien. Nu.nl vermeld niks.
NOS doet nog steeds of dit kleinigheidjes zijn. 'Peacekeepers' en nu een 'militaire operatie'.... haha vriend dit si gewoon een invasie. Een oorlog.quote:Op donderdag 24 februari 2022 04:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)ies-te-horen-in-kiev
VS zou wel netwerken enzo versterkt hebben in de afgelopen weken. Tegen hackers. Misschien dat wat zero-day dingen snel gepatched waren nog.quote:Op donderdag 24 februari 2022 04:22 schreef trein2000 het volgende:
Wel opvallend dat er nog steeds berichten doorkomen. Je zou verwachten dat die Russen het internet wel platgooien.
Niet. Sancties en niks meer. De wereld deed ook niks toen de Krim werd ingenomen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 03:36 schreef Uizichtloos het volgende:
Kan iemand mij nog uitleggen hoe dit tot WO3 zal leiden?
Dit is van een heel andere ordequote:Op donderdag 24 februari 2022 04:24 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Niet. Sancties en niks meer. De wereld deed ook niks toen de Krim werd ingenomen.
Dat zal hem leren.quote:
Als de berichten die nu doorkomen van artilleriebeschietingen op een significant aantal grote steden kloppen (en ik heb weinig reden om daar aan te twijfelen, maar ik weet ook hoe twitter werkt dus toch een slagje om de arm) dan maakt hij het zichzelf en zn appeasers wel heel lastig. Met gelul over proportionaliteit kom je niet meer weg nu, dit wordt gewoon het nucleaire sanctiepakket.quote:Op donderdag 24 februari 2022 04:24 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Sancties en niks meer. De wereld deed ook niks toen de Krim werd ingenomen.
Wanneer komen de lidmaatschapsaanvragen van Zweden en Finland binnen? Voor of na het weekend?quote:Op donderdag 24 februari 2022 04:25 schreef Digi2 het volgende:
NATO is vandaag meer relevant geworden dan het ooit is geweest. Putin heeft duidelijk laten blijken, qua timing dat hij scheit heeft aan zelfs de UN.
Klopt kijk naar de tweet die ik postte van pieter waterdrinker dit is gewoon een oorlogsverklaring.quote:Op donderdag 24 februari 2022 04:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als de berichten die nu doorkomen van artilleriebeschietingen op een significant aantal grote steden kloppen (en ik heb weinig reden om daar aan te twijfelen, maar ik weet ook hoe twitter werkt dus toch een slagje om de arm) dan maakt hij het zichzelf en zn appeasers wel heel lastig. Met gelul over proportionaliteit kom je niet meer weg nu, dit wordt gewoon het nucleaire sanctiepakket.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |