Een kernraket op zn kop? Nee serieus, wat moet ie gaan doen dan? De NAVO aanvallen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 04:36 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
'Heel' onwaarschijnlijk? Voor dit moment. Maar waarom zou Putin de rest van zijn speech nu niet waar gaan maken? Het ging niet enkel om Oekrane en het sanctie-kruid is dalijk verschoten dus wat heeft Rusland te verliezen
Nee joh, is al ingecalculeerdquote:Op donderdag 24 februari 2022 04:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Beurzen gaan bloedrood worden morgen...
Hehe, ja daarom zie ik nu een dieprode lijn in de futures naar beneden duikelen. -2,5% nu (nasdaq)quote:
Domme markten dan, dat rusland een invasie zou beginnen was toch allang bekend?quote:Op donderdag 24 februari 2022 04:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hehe, ja daarom zie ik nu een dieprode lijn in de futures naar beneden duikelen. -2,5% nu (nasdaq)
Nou nee en zeker niet op deze schaal.quote:Op donderdag 24 februari 2022 04:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Domme markten dan, dat rusland een invasie zou beginnen was toch allang bekend?
Ben je nou serieus? Het is laat dus ik weet het niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 04:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Domme markten dan, dat rusland een invasie zou beginnen was toch allang bekend?
Er zijn nog wat landen meer buiten NAVO. Verder lijkt nu ratio ver wegquote:Op donderdag 24 februari 2022 04:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Een kernraket op zn kop? Nee serieus, wat moet ie gaan doen dan? De NAVO aanvallen?
Hij had nog net niet een groot nuclear symbool op de achtergrond afgebeeld...quote:Op donderdag 24 februari 2022 04:47 schreef Kijkertje het volgende:
Putin in zijn toespraak:
[ twitter ]
Ik wou het niet zeggen...quote:Op donderdag 24 februari 2022 04:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hij had nog net niet een groot nuclear symbool op de achtergrond afgebeeld...
Tsja, en dan hoorde je nog voortdurend dat het allemaal fearmongering was van het westen..quote:Op donderdag 24 februari 2022 04:49 schreef xminator het volgende:
Rusland pakt Europa keihard aan. Wij stonden en keken er naar.
Maar dat bedoel ik. Waarom zou hij zich dan nu door NAVO laten tegenhouden? Hij gaat dan gewoon dreigen met een nucleaire oorlog.quote:
Omdat hij dan zelf ook weg is...quote:Op donderdag 24 februari 2022 04:51 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik. Waarom zou hij zich dan nu door NAVO laten tegenhouden? Hij gaat dan gewoon dreigen met een nucleaire oorlog.
Daar dreigt hij dus al mee: All relevant decisions have been taken. I hope you hear me.quote:Op donderdag 24 februari 2022 04:51 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik. Waarom zou hij zich dan nu door NAVO laten tegenhouden? Hij gaat dan gewoon dreigen met een nucleaire oorlog.
Dit gaat hoe dan ook gevolgen hebben voor veel relaties en diplomatie in de wereld denk ik.quote:Op donderdag 24 februari 2022 04:51 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Hopen dan dat ie niet ziek oid is en denkt als ik ga, gaat de rest mee.quote:Op donderdag 24 februari 2022 04:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat hij dan zelf ook weg is...
Dat zonder meer.quote:Op donderdag 24 februari 2022 04:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dit gaat hoe dan ook gevolgen hebben voor veel relaties en diplomatie in de wereld denk ik.
Poetin heeft de oorlog verklaard aan Oekraine.quote:Op donderdag 24 februari 2022 04:56 schreef KingRoland het volgende:
Boys ik ben net wakker VERTEL WAT HEB IK GEMIST
quote:
Dat was toch al een marionet van Poetin.quote:Op donderdag 24 februari 2022 04:55 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Lukashenko mag gelijk er bij op de sanctielijst.
quote:
Er komen zware sancties. Hele zware sancties...quote:Op donderdag 24 februari 2022 04:56 schreef xminator het volgende:
Enige manier waarop dit voorkomen had kunnen worden is als er militairen waren gestationeerd vanuit diverse andere landen.
Uitkomst nu zal zijn: foei rusland en ukraine is een deel van land kwijt. Verder dan dit zal het niet meer komen.
Hij gaat voor heel Oekranequote:Op donderdag 24 februari 2022 04:55 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Lukashenko mag gelijk er bij op de sanctielijst.
Yep, en daarmee inflatie, hele hoge inflatie.quote:Op donderdag 24 februari 2022 04:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er komen zware sancties. Hele zware sancties...
Waar zijn de apen dan die het bangmakerij vonden dan??? Vooral Amerika zat te stoken. De troepenopbouw van 150k man was slechts een “dreigement” en wat “spierballentaal”.quote:Op donderdag 24 februari 2022 04:49 schreef xminator het volgende:
Rusland pakt Europa keihard aan. Wij stonden en keken er naar.
Dacht dat Trump goede vrienden was met Poetin (en mensen daarom Trump mochten)?quote:Op donderdag 24 februari 2022 04:59 schreef KingRoland het volgende:
Trump en biden zijn even debiel, maar overall toch wel trump liever als leider. Biden toont geen ballen.
Biden heeft precies gedaan wat hij moest doen. Afschrikking, prijs zo hoog mogelijk maken, de wereld laten zien wie de agressor is en tegelijkertijd niet militair betrokken raken. Knap staaltje werk.quote:Op donderdag 24 februari 2022 04:59 schreef KingRoland het volgende:
Trump en biden zijn even debiel, maar overall toch wel trump liever als leider. Biden toont geen ballen.
Gaskraan in Groningen open in 3..2..1..quote:Op donderdag 24 februari 2022 04:59 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Yep, en daarmee inflatie, hele hoge inflatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |