Toch die grote invasie.quote:Op donderdag 24 februari 2022 04:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het is letterlijk een shock & awe attack zoals de amerikanen deden toen. Teveel gaande nu.
Niet zolang het niet overloopt naar andere landen en/of andere landen zich ermee gaan bemoeien.quote:Op donderdag 24 februari 2022 04:31 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Toch die grote invasie
Maar dan kan het vanaf nu elke kant op. Ook die van wo3
Alles kan, oorlog is altijd onvoorspelbaar. Maar WO3 lijkt me wel heel onwaarschijnlijk, de VS en de NATO gaan niets doen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 04:31 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Toch die grote invasie.
Maar dan kan het vanaf nu elke kant op. Ook die van wo3. Zou niet weten waarom niet.
Mag hopen dat de EU/het Westen flink wapens aan Oekrane gaan leveren en geavanceerde ook, met spoed. En niet het alleen bij sancties houden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 04:26 schreef trein2000 het volgende:
Als de berichten die nu doorkomen van artilleriebeschietingen op een significant aantal grote steden kloppen (en ik heb weinig reden om daar aan te twijfelen, maar ik weet ook hoe twitter werkt dus toch een slagje om de arm) dan maakt hij het zichzelf en zn appeasers wel heel lastig. Met gelul over proportionaliteit kom je niet meer weg nu, dit wordt gewoon het nucleaire sanctiepakket.
Het enige enigszins realistische scenario is als die Xi nu Taiwan pakt. Want daar gaat de VS zich wel mee bemoeien en dan moet je kijken hoe het loopt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 04:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Niet zolang het niet overloopt naar andere landen en/of andere landen zich ermee gaan bemoeien.
Also, ik denk niet dat China in een wereldoorlog aan de russische kant gaat staan, maar dat is mijn mening. Dus het zal vooral een rusland versus the world oorlog zijn dan
ja doe maarquote:Op donderdag 24 februari 2022 04:33 schreef KINGIEE het volgende:
Wat denken jullie, vandaag hamsteren? Olie schiet ook de lucht in.
Er is genoeg voorraad, maar als er paniek ontstaat.
Te laat.quote:Op donderdag 24 februari 2022 04:33 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Mag hopen dat de EU/het Westen flink wapens aan Oekrane gaan leveren en geavanceerde ook, met spoed. En niet het alleen bij sancties houden.
Ja mja, ook China heeft daar maanden voorbereidingstijd voor nodig. Dus dat zal niet gelijk kunnen lopen met dit. Maar ze zullen wel kijken naar de respons idd. Plus Taiwan is echt een pittige. Dat eiland is eigenlijk gewoon een groot fort.quote:Op donderdag 24 februari 2022 04:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het enige enigszins realistische scenario is als die Xi nu Taiwan pakt. Want daar gaat de VS zich wel mee bemoeien en dan moet je kijken hoe het loopt.
Dat is mij bekend. Maar als je praat over WO3 (wat ik zeer onwaarschijnlijk acht) lijkt me dit de enige mogelijke route. Om Oekrane gaat het gewoon niet gebeuren.quote:Op donderdag 24 februari 2022 04:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja mja, ook China heeft daar maanden voorbereidingstijd voor nodig. Dus dat zal niet gelijk kunnen lopen met dit. Maar ze zullen wel kijken naar de respons idd. Plus Taiwan is echt een pittige. Dat eiland is eigenlijk gewoon een groot fort.
'Heel' onwaarschijnlijk? Voor dit moment. Maar waarom zou Putin de rest van zijn speech nu niet waar gaan maken? Het ging niet enkel om Oekrane en het sanctie-kruid is dalijk verschoten dus wat heeft Rusland te verliezenquote:Op donderdag 24 februari 2022 04:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Alles kan, oorlog is altijd onvoorspelbaar. Maar WO3 lijkt me wel heel onwaarschijnlijk, de VS en de NATO gaan niets doen.
Hoezo? Ze leverden al wapens maar vrij lullige. Via Polen een serieus geavanceerde wapenaanvoer leveren kan gewoon. Je zet de verhoudingen met Rusland wel echt max op scherp maar dat is een afweging.quote:
Begin bij toiletpapierquote:Op donderdag 24 februari 2022 04:33 schreef KINGIEE het volgende:
Wat denken jullie, vandaag hamsteren? Olie schiet ook de lucht in.
Er is genoeg voorraad, maar als er paniek ontstaat.
Euhm de Russen staan al letterlijk in Kiev...quote:Op donderdag 24 februari 2022 04:37 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Hoezo? Ze leverden al wapens maar vrij lullige. Via Polen een serieus geavanceerde wapenaanvoer leveren kan gewoon. Je zet de verhoudingen met Rusland wel echt max op scherp maar dat is een afweging.
Geen zorgen, straks kan je daar eurobiljetten voor gebruikenquote:
Alsof dat niet al is..quote:Op donderdag 24 februari 2022 04:37 schreef Aloulu het volgende:
[..] Je zet de verhoudingen met Rusland wel echt max op scherp maar dat is een afweging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |