ik vind bier niet lekkerquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:14 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Geen Hertog Jan drinken tijdens het kijken van Ajax
Ik drink geen cola.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:15 schreef KingRoland het volgende:
jij drinkt dan de normale coca cola @:coco
klopt, ik vind ze op basis van uiterlijk ook heel engquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:15 schreef Karina het volgende:
zitten een paar hele enge spelers bij Benfica.
quote:
Ik nodig je graag uit om in de zomer wat te drinkenquote:
Ja.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben al een dag in de war om de volgende woorden: gijzelaar, gijzelnemer, gegijzelde. Wie is wie?²
Zero?quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik nodig je graag uit om in de zomer wat te drinken
dit zal dan wel coca cola worden
Dit is dus echt een misvatting. De prijzen op de markt zijn een stuk hoger dan in de supermarktquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Ee
[..]
Voor je groenten en fruit moet je eigenlijk op de markt zijn. Zeker als je een gezin hebt. Dan eet je gevarieerd en goedkoop.²
Een gijzelaar is de gene die iemand gijzelt, en iemand die gegijzelt wordt noem je een gijzelaar.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben al een dag in de war om de volgende woorden: gijzelaar, gijzelnemer, gegijzelde. Wie is wie?²
Snel verkopen voor 30 miljoen ¤quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:18 schreef leolinedance het volgende:
Die Gravenburg kan er niet zo veel van hè
Berghuis is niks meer sinds hij bij Feyenoord weg is.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Berghuis maar eens wisselen wellicht. Dichtbij tweede geel vrees ik
Het is niet meer zelfde speler als bij Feyenoord neequote:Op woensdag 23 februari 2022 22:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Berghuis is niks meer sinds hij bij Feyenoord weg is.
Nee het klopt wel degelijk. Zeker als je veel koopt. Maar dan moet je wel op een markt komen waar veel buitenlanders komen. Zoals bv. Blaak in Rotterdam of Afrikaanderplein.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit is dus echt een misvatting. De prijzen op de markt zijn een stuk hoger dan in de supermarkt
@onlogischquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik irriteer me toch weer aan de Graaf. Aanvallend is het zo kut altijd.
Ja dit. Het is eigenlijk altijd kut in dit soort situaties.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:19 schreef VacaLoca het volgende:
Kudt Gravenberch.
Waarom heeft Klaassen zo weinig krediet eigenlijk, die is dodelijk in de 16
@Calandquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee het klopt wel degelijk. Zeker als je veel koopt. Maar dan moet je wel op een markt komen waar veel buitenlanders komen. Zoals bv. Blaak in Rotterdam of Afrikaanderplein.²
Gravenberg is overschat. Met je ogen dicht trek je in Portugal een blik open met 20 beter spelers.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja dit. Het is eigenlijk altijd kut in dit soort situaties.
Hoi, vond je het niet leuk meer op twitter?quote:
#viesdikquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Er was ooit een FOK! lachbekje van tanden bijten maar die kan ik niet meer vinden![]()
Het was dit hoofdje:maar dan met een handje
Nog steeds wel eigenlijkquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi, vond je het niet leuk meer op twitter?
Houden zo!quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:26 schreef Karina het volgende:
nou gelukkig lukt het Benfica maar niet om te mikken.
Benfica is ook geen Vitesse natuurlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:28 schreef Scorpie het volgende:
Ajax is echt zwaar ondermaats vandaag.
nee dat wordt weer billenknijpenquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:28 schreef Coco het volgende:
@:karina dit blijft niet goed gaan hoor
Iets te vroeg nog.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
nee dat wordt weer billenknijpen
kom maar met je gifje
En Martinez (?) die instapte en ook gelijk uitgespeeld werd aan de zijlijn.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:32 schreef -XOR- het volgende:
Jezus timber, dit mag niet zo. Je weet dat die linkerkant open ligt.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:36 schreef Caland het volgende:
Leuke speler die Darwin
Hij heeft zelfs al een eigen award
Met zijn grindtegel gezicht.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Klappen voor een klote pass. Gewoon.
Die 2e was geen fout. Of vind jij dat ie die poeier in de kruising klemvast moest hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:42 schreef Caland het volgende:
Twee fouten van Pasveer, daar kan je niet tegenop voetballen.
Die bal ging niet richting de kruising.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die 2e was geen fout. Of vind jij dat ie die poeier in de kruising klemvast moest hebben![]()
Die 2e mag je gerust een fout noemen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die 2e was geen fout. Of vind jij dat ie die poeier in de kruising klemvast moest hebben![]()
Nee maar wel gewoon naar de zijkant of achter verwerken.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bij herhaling had ik idee dat hij bal over doel heen kon tikkenquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die voorronde is al zo moeilijk voor psv jaquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat ajax hier opnieuw verzaakt voor de coëfficiënt, zo komt die tweede CL plek er natuurlijk nooit!
Ziedend.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:47 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Die voorronde is al zo moeilijk voor psv ja
Hey hey give them, give ajax the cup jaquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:47 schreef Coco het volgende:
Al die nare figuren in het Ajax bolwerk
@Taglianoquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:47 schreef De_Kraam het volgende:
Kutbraziliaantje komt overal mee weg. Net als die Tagliadinges.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:47 schreef Coco het volgende:
Al die nare figuren in het Ajax bolwerk
quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:47 schreef De_Kraam het volgende:
Kutbraziliaantje komt overal mee weg. Net als die Tagliadinges.
Beter dan users zonder ui.quote:
Dat wil niemand zien.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:49 schreef 7Eleven het volgende:
Dit is slechts een voorgerecht voor het spektakel maccabi - psv
Dan scoort Ajax behoorlijk denk ikquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:49 schreef Fretwork het volgende:
Zijn er statistieken met hoeveel spelers gaan liggen per wedstrijd per club? Lijkt me echt genieten.
Deze komt niet voorbij de try-out fase ben ik bangquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Veel meer dan een leuke kopstoot doet die antonie nie.
Dat is Antonyquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Waarom trouwens de hele tijd kinderen in beeld
quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:50 schreef Caland het volgende:
Nouja thuis 0-0 of 1-1 en Ajax is ook gewoon door!
Niet mijn sterkste materiaal idd.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:50 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Deze komt niet voorbij de try-out fase ben ik bang
Hoezo? Uitgoals tellen toch niet meer?quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:50 schreef Caland het volgende:
quote:
Al ze de pingels beter nemen wel ja!quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:50 schreef Caland het volgende:
Niet zoveel als enkele van onze zuidelijke broeders, maar ook niet zo weinig als een pak m beet Celticquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan scoort Ajax behoorlijk denk ik
quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo? Uitgoals tellen toch niet meer?
dit word gewoon volgens de nieuwe regels op 0-0 gezet en thuis mogen ze het afmakenquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
aldus Coco :’(quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Beter dan users zonder ui.
Daar heb ik een zeer pittige mening over.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Coco is een hondennaam.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Coco zegt doorgaans geen onverstandige dingen.
Ajax staat 2-0 achter?quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit blijft leuk.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |