De communicatie zal sowieso wat lastig zijn, tenzij de vrouw in kwestie voldoende Engels spreekt (en jijzelf ook).quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:29 schreef Zwoerd het volgende:
Ik word wel moe van steeds die opmerkingen over lekkere Oekraïense wijven. Nederland zit ook gewoon vol met mooie vrouwen, al die opmerkingen komen een beetje over alsof je hier te kansloos bent en hoopt meer geluk te hebben met Oekraïense dames.
Communicatiequote:Op woensdag 23 februari 2022 17:32 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De communicatie zal sowieso wat lastig zijn, tenzij de vrouw in kwestie voldoende Engels spreekt (en jijzelf ook).
Ach, met handen en voeten kom je een heel eindquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:32 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De communicatie zal sowieso wat lastig zijn, tenzij de vrouw in kwestie voldoende Engels spreekt (en jijzelf ook).
Een beetje trieste opmerkingen van een user die Behoorlijk Kritisch heet.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mocht deze dame ooit vluchten, ze is welkom bij mij.
Absoluut. Vooral met de handen kom je een heel eind. Het is 2022 geen 1922: ze hebben toch vast wel een goede vertaaldevice ergens te koop staan die onze woorden haast vloeiend vertaalt in een taal naar keuze.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach, met handen en voeten kom je een heel eind
Als het gaat over dames uit de Oekraïne heet 'ie BehoorlijkHitsig.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Een beetje trieste opmerkingen van een user die Behoorlijk Kritisch heet.
Kharkiv ligt buiten de twee regio's die Putin betwist als ik het goed hebquote:
Klopt en ook buiten de oblasten Donetsk en Lugansk. Volgens mij ook geen pro-Russische regio.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kharkiv ligt buiten de twee regio's die Putin betwist als ik het goed heb
Ze zouden binnen Minsk blijven dacht ik maar dit plaatje leert dat het niet waar blijktquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Edit: yep:
[ afbeelding ]
Groot spoorwegknooppunt dus cruciaal voor Russische aanvoer.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt en ook buiten de oblasten Donetsk en Lugansk. Volgens mij ook geen pro-Russische regio.
Charkov is na Kiev de grootste stad van Oekraïne met anderhalf miljoen inwoners.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Edit: yep:
[ afbeelding ]
Dan kan je navo actie verwachten.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:11 schreef MissionPhailed het volgende:
Zou wat zijn als Russische strijdmacht op zou stomen tot bijvoorbeeld Lviv. Dan zou het geweld de buitengrenzen van de EU wel heel dicht naderen.
Charkov is ook de grootste universiteitsstad van Oekraïne. Er wonen ruim 40.000 studenten, waaronder veel internationals.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:10 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik zou me oprecht afvragen wat ik zou doen als inwoner daar, vluchten, vechten of het maar uitzingen.
Dan zijn er al heel wat gebieden gevallen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:11 schreef MissionPhailed het volgende:
Zou wat zijn als Russische strijdmacht op zou stomen tot bijvoorbeeld Lviv. Dan zou het geweld de buitengrenzen van de EU wel heel dicht naderen.
Lol.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:11 schreef MissionPhailed het volgende:
Veel mensen die kunnen nadenken dus. Mensen die Poetin relatief lastig achter zich zal krijgen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:12 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Charkov is ook de grootste universiteitsstad van Oekraïne. Er wonen ruim 40.000 studenten, waaronder veel internationals.
Klopt. Afstand Utrecht Wenen 940 km, afstand Lviv Donetsk 1070.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lol.
Dat is wel een eindje van waar ze nu zitten hè. Beetje de afstand Utrecht - Wenen of zo
Er zou toch helemaal geen verdere invasie komen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lol.
Dat is wel een eindje van waar ze nu zitten hè. Beetje de afstand Utrecht - Wenen of zo
Klopt. Die 2 afvallige provincies waren toch al niet meer in handen van Oekraïne. Maar Charkov betekent gewoon oorlog, waarbij de navo ook betrokken zal worden.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:08 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Charkov is na Kiev de grootste stad van Oekraïne met anderhalf miljoen inwoners.
Ik hoop echt NIET dat ze deze stad gaan aanvallen, dan ontekent Rusland een full-blown oorlog met Oekraïne.
Precies. Lijkt me ook wel 'n onwaarschijnlijk scenario ...quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lol.
Charkov zelfsquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Klopt. Die 2 afvallige provincies waren toch al niet meer in handen van Oekraïne. Maar Charkov betekent gewoon oorlog, waarbij de navo ook betrokken zal worden.
Straks ff preppen
even geprobeerd erbij te komen.quote:Kharkiv People's Republic – The Kharkiv People's Republic was a short-lived republic proclaimed on 7 April by protesters occupying the RSA building.[246] However, later that day, Ukrainian special forces retook the building, thereby ending the control the protesters had had over the building.[246] On 21 April, during a rally, demonstrators elected a "people's governor", though it is unknown if this is connected to the former Republic.
Gaat ook niet gebeuren. Het is allemaal theorie en dreigingen. Mariupol zie ik nog wel gebeuren maar Charkov of zelfs Kiev nehhquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zou toch helemaal geen verdere invasie komen?
quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:15 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Precies. Lijkt me ook wel 'n onwaarschijnlijk scenario ...
Vergeet niet dat een groot deel van het Russisch leger momenteel in en bij Mokrany zit, in wit-Rusland.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:15 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Klopt. Afstand Utrecht Wenen 940 km, afstand Lviv Donetsk 1070.
Dat valt ook nog maar te bezien inderdaad. Als in Lviv Russische tanks door de straten rijden, hebben ze heel Oekraïne de facto.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zou toch helemaal geen verdere invasie komen?
Charkov is wel aanmerkelijk minder pro-Russisch dan Donetsk en Lugansk.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:16 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Charkov zelfs
[..]
even geprobeerd erbij te komen.
why?quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:21 schreef Dr88 het volgende:
Sowieso Tanks inzetten in stadsoorlog is eigenlijk een no-go.
Lviv ligt ook "maar" 200-250km van de grens met Belarus. Maar goed, grote kans dat dat het laatste richtpunt zou zijn qua belangrijke steden.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat valt ook nog maar te bezien inderdaad. Als in Lviv Russische tanks door de straten rijden, hebben ze heel Oekraïne de facto.
Qua afstand in Utrecht beginnen en dan door marcheren tot over de Hongaarse grens zeg maar.
Niet heel realistisch scenario, lijkt me.
En die troepen net over de grens bij Kharkov is ook maar de vraag waar ze staan. Net over de grens bij de stad Kharkov? Of vanaf ergens in de oblast Kharkov bezien? Scheelt ook wel wat.
Oorlog, echt iets middeleeuws. Niemand zit er op te wachten, die Russen aan het front niet en die Oekraïners ook niet.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:10 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik zou me oprecht afvragen wat ik zou doen als inwoner daar, vluchten, vechten of het maar uitzingen.
Ook vrij onnodig zou je denken. Wat willen de russen bereiken door die steden in te trekken? Sleutellocaties van het leger en de overheid kan je ook met precisie raketten of drones uitschakelen...quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:26 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Oorlog, echt iets middeleeuws. Niemand zit er op te wachten, die Russen aan het front niet en die Oekraïners ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |