Bijzondere internetkrant met de naam van onze hofstadquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:44 schreef the-eye het volgende:
Dean O’Brien — Donbass people don’t want to re-integrate Ukraine
https://thehaguetimes.com(...)e-integrate-ukraine/
Dat veel Oekrainers de rebellen steeds Russische troepen noemen kan nu wel verwarring zaaien.quote:
De meeste mensen lijkt het weinig te interesseren, ze willen vooral een betere levensstandaard zo te zien:quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:44 schreef the-eye het volgende:
quote:Reporters often remark that ordinary Ukrainians appear indifferent to the passions of geopolitics. In 2014, British journalist Tim Judah interviewed a 27-year-old woman in Sloviansk, in Donetsk oblast, who reported, “It does not matter if I live in Russia or Ukraine. All I want is a good salary.”
https://www.washingtonpos(...)-people-there-think/quote:In our January Donbas surveys, half of the respondents, regardless of whether they lived in either government- or non-government-controlled areas of the Donbas, agreed that it does not matter where they live, whether in Russia or Ukraine (51.8 percent agree in the government-controlled area and 52.6 percent agree in the separatist republics).
Dean O'Brienquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:44 schreef the-eye het volgende:
Natuurlijk, het levert je weinig op om een vlagzwaaiende pion te zijn van een of andere keizer.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De meeste mensen lijkt het weinig te interesseren, ze willen vooral een betere levensstandaard zo te zien:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
https://www.washingtonpos(...)-people-there-think/
Tsjechi is 8stw land ter wereld kwa wapenindustrie lees ik op Wikipedia.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, gaat om export idd, dus is niet precies waar je op doelde. De VS zal wel zo hoog scoren omdat zoveel NATO partners high end technologie afnemen denk ik. Rusland zal wel gaan om Kalashnikovs en afgedankte Toepolevs aan Afrikaanse warlords
Hopelijk niet maar ik vrees het ergste. Voor zover ik weet zijn er namelijk vrijwel geen burgers geevacueerd.quote:
Hahahhaha gebruiken ze die nog steeds?quote:
Ben je verbaasd?quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:00 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hahahhaha gebruiken ze die nog steeds?
Goedkoop en effectief.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:00 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Beter dan pang pang roepen. Nederland zou een dvd box met oorlogs geluiden naar Oekrane sturen. War sounds platinum edition.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:00 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Nou, nou laatste jaren zijn we verbeterd hoor!quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:05 schreef Dr88 het volgende:
[..]
Beter dan pang pang roepen. Nederland zou een dvd box met oorlogs geluiden naar Oekrane sturen. War sounds platinum edition.
Wat is daar verwarrend aan dan? De 'rebellen' zijn ook Russische troepen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:50 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat veel Oekrainers de rebellen steeds Russische troepen noemen kan nu wel verwarring zaaien.
Effectief middel inderdaad al is het maar om de moraal van de tegenstander te breken. Daar was in ww2 dat stalinorgel ook voor bedoeld. Zeer onnauwkeurig maar snel opgezet en breekt de moraal.quote:
Schattig dat je denkt dat het niet hetzelfde is.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:50 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat veel Oekrainers de rebellen steeds Russische troepen noemen kan nu wel verwarring zaaien.
Een nieuwe immigratiebeleid voor alle Oekrainse dames van tussen de 18 en 20 jaar, pronto. Alle mannelijke FOK!kers hebben wel ergens ruimte in hun zolderkamer om een op te vangen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mocht deze dame ooit vluchten, ze is welkom bij mij.
Als ieder gewoon zijn deel doet, dan lossen we dit op!quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:15 schreef Peppert het volgende:
[..]
Een nieuwe immigratiebeleid voor alle Oekrainse dames van tussen de 18 en 20 jaar, pronto. Alle mannelijke FOK!kers hebben wel ergens ruimte in hun zolderkamer om een op te vangen.
Bij de rebellen vechten oa honderden Oost Duitsers mee. Die behoren niet tot het Russische leger. Ik herinner me trouwens uit 2014 dat Russische soldaten die gerecruteerd werden om in Ukraine te vechten eerst ontslag uit het leger moesten nemen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat is daar verwarrend aan dan? De 'rebellen' zijn ook Russische troepen.
Precies. Zo is het maar net.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als ieder gewoon zijn deel doet, dan lossen we dit op!
quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Uit 2015 maar nog best wel actueel.![]()
Alhoewel ik vind dat Poetin erg negatief wordt afgeschilderd, dus ik ben het er niet mee eens, maar hij is wel grappig. Is ook satire.
Kan dat infantiel voetbalkantinegeneuzel een keer stoppen? Fijn, dank je.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Denk dat er met dit soort vluchtelingen genoeg mensen een AZC in de achtertuin willen hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hahahahahaha!!! Dikke piemel!!!! Tieten!!!!quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat er met dit soort vluchtelingen genoeg mensen een AZC in de achtertuin willen hebben
Je kijkt in de spiegel?quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hahahahahaha!!! Dikke piemel!!!! Tieten!!!!
Grow the fuck up
Ja, dit is wel waar hoor. Nederlandse vrouwen zijn eigenlijk gewoon de mooiste ter wereld.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:29 schreef Zwoerd het volgende:
Ik word wel moe van steeds die opmerkingen over lekkere Oekraense wijven. Nederland zit ook gewoon vol met mooie vrouwen, al die opmerkingen komen een beetje over alsof je hier te kansloos bent en hoopt meer geluk te hebben met Oekraense dames.
Pak jij die dikke piemel, pak ik die tetten.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hahahahahaha!!! Dikke piemel!!!! Tieten!!!!
Grow the fuck up
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |