want andere partijen doen hun uitspraken niet over de rug van onschuldige mensen (in Rusland)? Dat is niet echt een argument te noemen. FVD is mij ook te extreem en te onbetrouwbaar qua standpunten, zeker nu Thierry alle vorm van zelfbeheersing verloren is, maar de complot-achtige zooi die ze nu over zich uitgestort krijgen is ook wel weer overdreven.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:37 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Lekker tegendraads zijn door alles te steunen waar je zei tegen te zijn en bovendien over de rug van onschuldige mensen die doodgaan op het moment. GW was ook tegendraads, maar dan fatsoenlijk. Het FvD zal geen directe donatie van het Kremlin kregen, maar Baudet zijn nieuwe boekje doet het digitaal vast heel goed in het buitenland.
Ik denk dat de Russen ook vooral niet zitten te wachten om hun zoons de dood in te sturen of kreupel en getraumatiseerd te laten terugkeren.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat absoluut niet.
[..]
https://www.reuters.com/b(...)-russias-2022-02-01/
Is Poetin dan Saruman of Sauron?quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:43 schreef 297534 het volgende:
[..]
Niet te verwarren met de Orks. Die moet je ook in de gaten houden.
Splitsen in meer landen en dan die weer in federaties laten samenwerken eigenlijk al gebeurd ja, dat zou wel beter zijn. Die rechte koloniale grenzen doen in Afrika meer goed dan kwaad, het probleem is dat ze onaantastbaar zijn omdat de angst bestaat dat als er ergens concessies worden gedaan, het halve continent concessies en onafhankelijkheid gaat eisen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:38 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
[..]
Maar klopt dat argument ook? In Europa vallen de meeste grenzen ongeveer samen met taalgrenzen, en zijn de meeste landen veel kleiner dan in Afrika.
In Rwanda hebben ethnische twisten tot een genocide geleid, tijdens de tweede Congo oorlog (1998- 2003) bedroeg de oversterfte 5.4 miljoen.
Sommigen argumenteren dat net meer Afrikaanse landen zouden moeten splitsen.
https://www.theatlantic.c(...)iding-africa/241705/
Nope, lijkt me ook niet. Zeker voor een hersenschim naar lang vervlogen tijden.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik denk dat de Russen ook vooral niet zitten te wachten om hun zoons de dood in te sturen of kreupel en getraumatiseerd te laten terugkeren.
Van alle slechteriken, zijn de werken van Saruman toch wel het sneust. Enorm popie-jopie doen met zijn superorks enzo, maar bij de eerste de beste veldslag verslagen worden door een handjevol ruiters terwijl je 'hoofdstad' (ook niet veel meer dan een toren met 3 huizen eromheen) in puin wordt gelegd door een tiental bomen.quote:
ddos botjes, juichen.quote:
Maakt niet uit, kun je toch gewoon een wetsvoorstel indienen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De VN Veiligheidsraad is tandeloos door de aanwezigheid van China en het vetorecht
Ze krijgen betaald uit Rusland. Dat heeft hij zelf toegegeven. Daar is weinig complot meer aan.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:40 schreef Bensel het volgende:
[..]
want andere partijen doen hun uitspraken niet over de rug van onschuldige mensen (in Rusland)? Dat is niet echt een argument te noemen. FVD is mij ook te extreem en te onbetrouwbaar qua standpunten, zeker nu Thierry alle vorm van zelfbeheersing verloren is, maar de complot-achtige zooi die ze nu over zich uitgestort krijgen is ook wel weer overdreven.
Ja Sauron natuurlijk. Die dictator in Wit Rusland is Saruman.quote:
Zolang het beperkt blijft tot Donbas zal dat wel meevallen. Ze hebben een grote overmacht, en het pro-Westerse deel van de bevolking zal grotendeels wegvluchten, dus zal er niet erg veel "resistance" zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik denk dat de Russen ook vooral niet zitten te wachten om hun zoons de dood in te sturen of kreupel en getraumatiseerd te laten terugkeren.
Slechtste veldslag ooit inderdaad, dat met die pratende bomen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:48 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Van alle slechteriken, zijn de werken van Saruman toch wel het sneust. Enorm popie-jopie doen met zijn superorks enzo, maar bij de eerste de beste veldslag verslagen worden door een handjevol ruiters terwijl je 'hoofdstad' (ook niet veel meer dan een toren met 3 huizen eromheen) in puin wordt gelegd door een tiental bomen.
Met zijn FVD-praatjes in de oren van de koning van Rohan.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:48 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Van alle slechteriken, zijn de werken van Saruman toch wel het sneust. Enorm popie-jopie doen met zijn superorks enzo, maar bij de eerste de beste veldslag verslagen worden door een handjevol ruiters terwijl je 'hoofdstad' (ook niet veel meer dan een toren met 3 huizen eromheen) in puin wordt gelegd door een tiental bomen.
Wat een troosteloos gebied.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:33 schreef Dr88 het volgende:
Live beelden uit Mariupol.
Nog niet veel te zien
Sja typisch Oostblok. Dat is wat jaren economische stagnatie je oplevert.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:53 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Wat een troosteloos gebied.
Ik heb even wat beelden bekeken van de steden daar in Oekrane, maar het ziet er sowieso erg depressief uit.
Verwaarloosde flats van beton, slechte inrichting van de openbare ruimtes (veel auto's, geen fatsoenlijke stoep, bomen die nooit gesnoeid worden etc)
quote:Boris Johnson has issued a correction after he wrongly claimed that Chelsea Football Club owner Roman Abramovich was the subject of targeted sanctions by the UK government.
The prime minister tabled a written ministerial statement in the House of Commons to clarify such measures had not been imposed on the Russian-Israeli billionaire businessman.
On Tuesday, Mr Johnson told MPs that Abramovich was “already facing sanctions” - a claim disputed by Labour MP Chris Bryant, among others.
In his new statement, the prime minister reiterated the UK government’s first wave of sanctions following Russia’s actions against Ukraine had seen “oligarchs at the heart of Putin’s inner circle and banks which have bankrolled the Russian occupation of Crimea” among those targeted.
He added on Wednesday:
Roman Abramovich has not been the subject of targeted measures. More generally anyone who comes to this country on an Israeli passport is a non-visa national. Israelis are required to obtain a visa if they want to live, work or study in the UK.
Goed punt. Zie DW.quote:
https://en.desk-russie.eu(...)pe-the-kremlins.htmlquote:From the beginning of the conflict, Russia has opposed initiatives to deploy an armed OSCE mission or any other peacekeeping mission. From 2019, Russia began to massively distribute Russian passports to the inhabitants of the separatist regions (650,000 passports were distributed in the spring of 2021), so as to provide itself a pretext for intervention “in defense of Russian citizens.”
Tja, het is ook Nadine Dorries, die dacht dat ze haar constituents beter kon bereiken door mee te doen aan "I'm a Celebrity...Get Me Out of Here", waar ze oa een "camel's toe" en "ostrich's anus" at.quote:
Persvrijheid staat toch al sterk onder druk in Rusland. Journalisten die negatieve dingen over het regime zeggen worden al verwijderd/geblokkeerd/weggepest.quote:
Mark ging toch een virusscanner kopen voor Oekrane?quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
Waarschijnlijk weer DDOS aanvallen.
Nederland kennende alleen de gratis demoversiequote:Op woensdag 23 februari 2022 16:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mark ging toch een virusscanner kopen voor Oekrane?
Is vooral voor Europa zelf nadelig. Een verwarmd huis is straks alleen nog weggelegd voor de elite. De gewone man moet het doen met een extra trui en kou.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nord Stream 2 stopzetten doet er niet toe?
Ze zal er niet zo maar uitgeknikkerd worden. Eerst maar even afwachten wat er daadwerkelijk gebeurd isquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Persvrijheid staat toch al sterk onder druk in Rusland. Journalisten die negatieve dingen over het regime zeggen worden al verwijderd/geblokkeerd/weggepest.
Moskou blijft journalisten de mond snoeren: BBC-correspondent na twintig jaar Rusland uitgezet
https://www.demorgen.be/n(...)%2Fwww.google.com%2F
ONAFHANKELIJKE MEDIA
Het besluit van Moskou de BBC-correspondent het land uit te zetten volgt op een stroom van maatregelen van het bewind van president Poetin om onafhankelijke media het werken onmogelijk te maken. Tal van media zijn door Poetin-getrouwe oligarchen overgenomen. Onafhankelijke nieuwssites, zoals Meduza.io en de zender Dozjd, hebben het stempel ‘buitenlandse agent’ gekregen, waardoor het heel moeilijk wordt in Rusland te opereren.
Met het deporteren van een buitenlandse correspondent gaat Moskou weer een stap verder. Mogelijk proberen de Russische autoriteiten daarmee ook de berichtgeving vanuit het buitenland voor hun burgers af te knijpen.
Voor Rainsford is het een bittere ervaring. Zij studeerde in Rusland en werkte de laatste twintig jaar als correspondent voor de BBC in Moskou.
Rusland is bijna volledig afhankelijk van inkomsten uit fossiele brandstoffen, ze schieten vooral zichzelf in de voet.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:11 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Is vooral voor Europa zelf nadelig. Een verwarmd huis is straks alleen nog weggelegd voor de elite. De gewone man moet het doen met een extra trui en kou.
We schieten onszelf in de voeten, Rusland redt zich wel.
Ik heb Poetin nog nooit betrapt op stiekem meer doen dan hij vertelt. Nou vertelt Poetin natuurlijk minder dan hij weet. Maar als hij iets verteld, dan kun je er van op aan dat het zo zal gaan. Hij strijdt met open vizier.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Das waar, maar denk niet dat ie heel Oekraine binnenvalt. Door het leger overal neer te zetten trek je het leger van Oekraine helemaal uit elkaar omdat ze overal op moeten letten. Uiteindelijk kan het idd in eerste instantie om een klein stuk gaan.
En de economie is bij lange na niet zo sterk als die van de EU.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Rusland is bijna volledig afhankelijk van inkomsten uit fossiele brandstoffen, ze schieten vooral zichzelf in de voet.
Bovendien is de winter hier bijna afgelopen.
Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat een land met het BNP dat net zo groot is als dat van BeNeLux zich zo een groot defensie apparaat kan veroorloven.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En de economie is bij lange na niet zo sterk als die van de EU.
Hmmm ik denk het niet. De overheid gaat dat gewoon compenseren. De tijdelijke pauze van de energiebelasting zal wel verlengd worden.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:11 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Is vooral voor Europa zelf nadelig. Een verwarmd huis is straks alleen nog weggelegd voor de elite. De gewone man moet het doen met een extra trui en kou.
We schieten onszelf in de voeten, Rusland redt zich wel.
Eigen wapen industrie icm lage lonenquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat een land met het BNP dat net zo groot is als dat van BeNeLux zich zo een groot defensie apparaat kan veroorloven.
Belgi heeft ook een wapenindustriequote:Op woensdag 23 februari 2022 16:20 schreef Dr88 het volgende:
[..]
Eigen wapen industrie icm lage lonen
Alle inkomsten van staatsbedrijven in defensie pompen denk ik?quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat een land met het BNP dat net zo groot is als dat van BeNeLux zich zo een groot defensie apparaat kan veroorloven.
Is ook zo.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:49 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Zolang het beperkt blijft tot Donbas zal dat wel meevallen. Ze hebben een grote overmacht, en het pro-Westerse deel van de bevolking zal grotendeels wegvluchten, dus zal er niet erg veel "resistance" zijn.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:20 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Belgi heeft ook een wapenindustrie
Ja nee vergelijkbaar met Rusland.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:20 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dienstplicht zonder vergoeding enzo.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Misschien. Maar ik heb het gevoel dat hij Donbas wilt verbinden met de Krim.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Is ook zo.
In andere delen van Oekrane is het anti Rusland sentiment zo groot dat wordt een flinke strijd. Die nationalisten gaan alles op alles zetten om nooit meer onder het juk van Moskou te komen.
Maar ik verwacht nog altijd dat Putin het laat bij de Donbas.
het was toch ook geen verrassing... het westen volgt gewoon een vast protocol als reactie op zetten. maar iedereen snapt toch al 5 jaar dat rusland die gebieden wil inlijven..quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:13 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik heb Poetin nog nooit betrapt op stiekem meer doen dan hij vertelt. Nou vertelt Poetin natuurlijk minder dan hij weet. Maar als hij iets verteld, dan kun je er van op aan dat het zo zal gaan. Hij strijdt met open vizier.
Hij plant natuurlijk wel in het geheim, en niemand weet wat hij allemaal voor toekomstplannen heeft. Maar bij elke stap geeft hij van te voren altijd aan wat hij zal gaan doen, wacht dan tot de storm wat bedaart, en doet dan zijn zet.
Maar omdat de Soviet Unie bijna 90 jaar stiekem konkelde, voordat het uit elkaar viel, zijn wij nog steeds paranode en kunnen we het nog steeds niet geloven.
En het vervelende daaraan? Dat wij vooral onszelf schaden door Rusland te blijven zien als het oude Soviet Unie. Want telkens zijn wij weer onvoorbereid, hoewel Poetin het van te voren allemaal uitgelegd had.
Onze paranoia zorgt ervoor dat we ons op 100+ andere mogelijkheden proberen voor te bereiden, waardoor wij onze krachten verdunnen en uiteindelijk onvoldoende voorbereid zijn op die ene mogelijkheid die hij notabene van te voren genoemd had.
Maar alla. Als we er altijd vanuit gaan dat Poetin met open vizier strijdt, dan zullen we ook weer compleet onvoorbereid zijn wanneer hij wel ineens iets doet dat hij niet aangekondigd had. Dat is een moeilijk dilemma.
Maar ik blijf het raar vinden dat wij met al onze inlichtingenapparatuur en -diensten ons telkens weer laten "verrassen". En ik vermoed dat onze "verrassing" vaak gespeeld is. Omdat onze eigen regeringen spelletjes spelen die ze liever niet aan andere regeringen verraden.
Ja of alles oostelijk van de Dnjepr of Oekraine afsluiten van de kust. We gaan het zienquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien. Maar ik heb het gevoel dat hij Donbas wilt verbinden met de Krim.
Je begint met een drogreden. Voorbeeld van je argument in een andere context. We kunnen de vader van een gezin niet veroordelen voor zijn misdaad, want eigenlijk is dan zijn gezin er de dupe van. Rusland is de agressieve partij in deze en de gevolgen zullen dan gedeeltelijk ook voor het Russiche volk zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:40 schreef Bensel het volgende:
[..]
want andere partijen doen hun uitspraken niet over de rug van onschuldige mensen (in Rusland)? Dat is niet echt een argument te noemen. FVD is mij ook te extreem en te onbetrouwbaar qua standpunten, zeker nu Thierry alle vorm van zelfbeheersing verloren is, maar de complot-achtige zooi die ze nu over zich uitgestort krijgen is ook wel weer overdreven.
Market share of the leading exporters of major weapons between 2016 and 2020, by countryquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:22 schreef Dr88 het volgende:
[..]
[..]
Ja nee vergelijkbaar met Rusland.
Van kleine landen in Europa hebben bij mijn weten alleen Tsjechi en Zweden een behoorlijke wapen industrie.
Maakte oa de FN FAL, the right arm of the Free World. Geen idee wie die bijnaam bedacht heeft...quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:20 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hmmm ik denk het niet. De overheid gaat dat gewoon compenseren. De tijdelijke pauze van de energiebelasting zal wel verlengd worden.
Ah toch iets anders dan ik dacht. Werkelijkheid zal iets anders zijn omdat dit over export gaat.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Market share of the leading exporters of major weapons between 2016 and 2020, by country
table
column chart
Characteristic Share of international arms exports
United States 37%
Russia 20%
France 8.2%
Germany 5.5%
China 5.2%
United Kingdom 3.3%
Spain 3.2%
Israel 3%
South Korea 2.7%
Italy 2.2%
Netherlands 1.9%
Ukraine 0.9%
Turkey 0.7%
Showing entries 1 to 13 (14 entries in total
quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Market share of the leading exporters of major weapons between 2016 and 2020, by country
table
column chart
Characteristic Share of international arms exports
United States 37%
Russia 20%
France 8.2%
Germany 5.5%
China 5.2%
United Kingdom 3.3%
Spain 3.2%
Israel 3%
South Korea 2.7%
Italy 2.2%
Netherlands 1.9%
Ukraine 0.9%
Turkey 0.7%
Showing entries 1 to 13 (14 entries in total
FN Herstal met notabene als eigenaar het Waals Gewest noem jij een kleine speler?quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:22 schreef Dr88 het volgende:
[..]
[..]
Ja nee vergelijkbaar met Rusland.
Van kleine landen in Europa hebben bij mijn weten alleen Tsjechi en Zweden een behoorlijke wapen industrie.
Klopt, Nederland heeft niet eens een wapenfabriek maar is natuurlijk wel een grote handelaar.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:30 schreef Dr88 het volgende:
[..]
Ah toch iets anders dan ik dacht. Werkelijkheid zal iets anders zijn omdat dit over export gaat.
Ja, gaat om export idd, dus is niet precies waar je op doelde. De VS zal wel zo hoog scoren omdat zoveel NATO partners high end technologie afnemen denk ik. Rusland zal wel gaan om Kalashnikovs en afgedankte Toepolevs aan Afrikaanse warlordsquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:30 schreef Dr88 het volgende:
[..]
Ah toch iets anders dan ik dacht. Werkelijkheid zal iets anders zijn omdat dit over export gaat.
En hoe ze samen met China enorme goudvoorraden aan kunnen leggen. Iets klopt er niet aan die veronderstelling.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Holland Signaalquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:33 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Klopt, Nederland heeft niet eens een wapenfabriek maar is natuurlijk wel een grote handelaar.
quote:During 1990, the French electronics and defence contractor Thomson-CSF acquired Signall from Philips; accordingly, Signaal was rebranded as Thomson-CSF Signaal.[1] Following the renaming of Thomson-CSF to Thales in 2000, Thomson-CSF Signaal was renamed Thales Nederland. Presently, the company is primarily involved in naval defence systems, such as sensors, radars and infrared systems. Other areas of business include air defence, communications, optronics, cryogenic cooling systems and navigation products.
In Nederland zitten Airbus (Al is die alleen op papier Nederlands), Damen Group en KMW+Nexter Defense Systems (Waarvan de laatste voor de helft in bezit is van Frankrijk)quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, gaat om export idd, dus is niet precies waar je op doelde. De VS zal wel zo hoog scoren omdat zoveel NATO partners high end technologie afnemen denk ik. Rusland zal wel gaan om Kalashnikovs en afgedankte Toepolevs aan Afrikaanse warlords
Thales Nederland ook ja, die ook voor een groot deel van Frankrijk is, en 1 procent van Nederland.quote:
Zeer goede informatieve video.quote:
True, maar van origine Nederlands, en voor zover ik weet worden radar en geleidesystemen ook nog steeds in Nederland geproduceerd.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:41 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Thales Nederland ook ja, die ook voor een groot deel van Frankrijk is, en 1 procent van Nederland.
Bijzondere internetkrant met de naam van onze hofstadquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:44 schreef the-eye het volgende:
Dean O’Brien — Donbass people don’t want to re-integrate Ukraine
https://thehaguetimes.com(...)e-integrate-ukraine/
Dat veel Oekrainers de rebellen steeds Russische troepen noemen kan nu wel verwarring zaaien.quote:
De meeste mensen lijkt het weinig te interesseren, ze willen vooral een betere levensstandaard zo te zien:quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:44 schreef the-eye het volgende:
quote:Reporters often remark that ordinary Ukrainians appear indifferent to the passions of geopolitics. In 2014, British journalist Tim Judah interviewed a 27-year-old woman in Sloviansk, in Donetsk oblast, who reported, “It does not matter if I live in Russia or Ukraine. All I want is a good salary.”
https://www.washingtonpos(...)-people-there-think/quote:In our January Donbas surveys, half of the respondents, regardless of whether they lived in either government- or non-government-controlled areas of the Donbas, agreed that it does not matter where they live, whether in Russia or Ukraine (51.8 percent agree in the government-controlled area and 52.6 percent agree in the separatist republics).
Dean O'Brienquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:44 schreef the-eye het volgende:
Natuurlijk, het levert je weinig op om een vlagzwaaiende pion te zijn van een of andere keizer.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De meeste mensen lijkt het weinig te interesseren, ze willen vooral een betere levensstandaard zo te zien:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
https://www.washingtonpos(...)-people-there-think/
Tsjechi is 8stw land ter wereld kwa wapenindustrie lees ik op Wikipedia.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, gaat om export idd, dus is niet precies waar je op doelde. De VS zal wel zo hoog scoren omdat zoveel NATO partners high end technologie afnemen denk ik. Rusland zal wel gaan om Kalashnikovs en afgedankte Toepolevs aan Afrikaanse warlords
Hopelijk niet maar ik vrees het ergste. Voor zover ik weet zijn er namelijk vrijwel geen burgers geevacueerd.quote:
Hahahhaha gebruiken ze die nog steeds?quote:
Ben je verbaasd?quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:00 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hahahhaha gebruiken ze die nog steeds?
Goedkoop en effectief.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:00 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Beter dan pang pang roepen. Nederland zou een dvd box met oorlogs geluiden naar Oekrane sturen. War sounds platinum edition.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:00 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Nou, nou laatste jaren zijn we verbeterd hoor!quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:05 schreef Dr88 het volgende:
[..]
Beter dan pang pang roepen. Nederland zou een dvd box met oorlogs geluiden naar Oekrane sturen. War sounds platinum edition.
Wat is daar verwarrend aan dan? De 'rebellen' zijn ook Russische troepen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:50 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat veel Oekrainers de rebellen steeds Russische troepen noemen kan nu wel verwarring zaaien.
Effectief middel inderdaad al is het maar om de moraal van de tegenstander te breken. Daar was in ww2 dat stalinorgel ook voor bedoeld. Zeer onnauwkeurig maar snel opgezet en breekt de moraal.quote:
Schattig dat je denkt dat het niet hetzelfde is.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:50 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat veel Oekrainers de rebellen steeds Russische troepen noemen kan nu wel verwarring zaaien.
Een nieuwe immigratiebeleid voor alle Oekrainse dames van tussen de 18 en 20 jaar, pronto. Alle mannelijke FOK!kers hebben wel ergens ruimte in hun zolderkamer om een op te vangen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mocht deze dame ooit vluchten, ze is welkom bij mij.
Als ieder gewoon zijn deel doet, dan lossen we dit op!quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:15 schreef Peppert het volgende:
[..]
Een nieuwe immigratiebeleid voor alle Oekrainse dames van tussen de 18 en 20 jaar, pronto. Alle mannelijke FOK!kers hebben wel ergens ruimte in hun zolderkamer om een op te vangen.
Bij de rebellen vechten oa honderden Oost Duitsers mee. Die behoren niet tot het Russische leger. Ik herinner me trouwens uit 2014 dat Russische soldaten die gerecruteerd werden om in Ukraine te vechten eerst ontslag uit het leger moesten nemen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat is daar verwarrend aan dan? De 'rebellen' zijn ook Russische troepen.
Precies. Zo is het maar net.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als ieder gewoon zijn deel doet, dan lossen we dit op!
quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Uit 2015 maar nog best wel actueel.![]()
Alhoewel ik vind dat Poetin erg negatief wordt afgeschilderd, dus ik ben het er niet mee eens, maar hij is wel grappig. Is ook satire.
Kan dat infantiel voetbalkantinegeneuzel een keer stoppen? Fijn, dank je.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Denk dat er met dit soort vluchtelingen genoeg mensen een AZC in de achtertuin willen hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hahahahahaha!!! Dikke piemel!!!! Tieten!!!!quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat er met dit soort vluchtelingen genoeg mensen een AZC in de achtertuin willen hebben
Je kijkt in de spiegel?quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hahahahahaha!!! Dikke piemel!!!! Tieten!!!!
Grow the fuck up
Ja, dit is wel waar hoor. Nederlandse vrouwen zijn eigenlijk gewoon de mooiste ter wereld.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:29 schreef Zwoerd het volgende:
Ik word wel moe van steeds die opmerkingen over lekkere Oekraense wijven. Nederland zit ook gewoon vol met mooie vrouwen, al die opmerkingen komen een beetje over alsof je hier te kansloos bent en hoopt meer geluk te hebben met Oekraense dames.
Pak jij die dikke piemel, pak ik die tetten.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hahahahahaha!!! Dikke piemel!!!! Tieten!!!!
Grow the fuck up
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |