Waarschijnlijk zocht ie dus gewoon een iPhone om de pizzaboer te bellen?quote:
Bluf.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:50 schreef Gehrman het volgende:
Zo eens een poging wagen om de Apple store te bellen.
Dat Yvonne account. Wil jij met meer respect spreken over autoriteit Tante Yvonne, druiloor. Wie denk je dat je bent?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:49 schreef Sociologica het volgende:
Dat Yvonne account meldt nu dat er nog een gijzeling verderop gaande zou zijn
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:48 schreef R-woud93 het volgende:
De agenten hebben thuisbezorgd ingeschakeld
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HORENquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:50 schreef Gehrman het volgende:
Paniekzaaier.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:51 schreef Sociologica het volgende:
Excuus, nog een overval ipv gijzeling gaande bedoelde ik in m’n vorige post
Je kunt niet van buiten af schieten. Heeft geen zin.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Wat begrijp jij hier niet aan?
Als je een overval wil plegen doe je dat toch aan de andere kant van de stadquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:51 schreef Sociologica het volgende:
Excuus, nog een overval ipv gijzeling gaande bedoelde ik in m’n vorige post
Schreeuw niet zo.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN
Sarpathistraat, 2km hemelsbreedquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je een overval wil plegen doe je dat toch aan de andere kant van de stad
Ook een tactiek, de dader zo dik voeren dat hij niet verder dan tien meter kan vluchten zonder een hartstilstand te krijgen.quote:
Denk jij dat een vastgebonden gegijzelde iets kan daarmee nu?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:52 schreef hollandia02 het volgende:
Welke idioot legt een automatisch wapen neer naast de gegijzelde.
Goenavundquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:50 schreef Gehrman het volgende:
Het is wel een raar beeldquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk jij dat een vastgebonden gegijzelde iets kan daarmee nu?
Dit kan echt niet @Karinaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:52 schreef Karina het volgende:
die agent op de fiets verveeld zich een beetje
Nee maar alsnog raar dat je hem niet langs jezelf legt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk jij dat een vastgebonden gegijzelde iets kan daarmee nu?
Plot twist: De gegijzelde is eigenlijk de gijzelaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:52 schreef hollandia02 het volgende:
Intimidatiequote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:53 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Nee maar alsnog raar dat je hem niet langs jezelf legt.
"Check dit, zonder handen"quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:53 schreef NoXia het volgende:
[..]
Plot twist: De gegijzelde is eigenlijk de gijzelaar.
als het een wapen is, kan ook een iPad zijn met weerspiegeling van het dak werd al gemeld.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:52 schreef hollandia02 het volgende:
Als je dan goed in het glas had gekeken dan zag je de cameraploeg in de weerspiegeling van het raam.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:48 schreef Gehrman het volgende:
[..]
John McClane had door het glas gesprongen zo bovenop de gijzelnemer.
In de vorm van een Skorpion?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
als het een wapen is, kan ook een iPad zijn met weerspiegeling van het dak werd al gemeld.
Ah, is AanrechtTV ook aanwezig?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
2 eieren
250 gr bloem
500 ml melk
snufje zout
boter of margarine om in te bakken
cutequote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:55 schreef Zipportal het volgende:
Ontsnappingspoging. @:coco
[ afbeelding ]
Plottwist: Ook de gijzelaar zelf.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:55 schreef hollandia02 het volgende:
Meerdere mensen in veiligheid gebracht.
Duh al een uur geleden, via de kantine.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:55 schreef hollandia02 het volgende:
Meerdere mensen in veiligheid gebracht.
Stukje gijzelotterquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:55 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus Christus.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:32 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ja zit wel wat in, stel dat die vent boos wordt omdat ie leest dat er stiekem mensen bevrijdt zijn en dan zijn gijzelnemer doodschiet doordat die gast denkt dat alles mislukt is
https://www.trouw.nl/acht(...)-gegijzeld~b9f357ca/quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:56 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Jezus Christus.![]()
Nog één keer dan: de gijzelnemer is de misdadiger, de gijzelaar is het slachtoffer.
Niet in dit gebouw.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:56 schreef roos94 het volgende:
Waarom wordt die downer niet gewoon geknald dan. Een geoefend man moet deze toch door zijn knar kunnen raken.
Mannen kunnen dat heel lang inhouden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:56 schreef Karina het volgende:
op een gegeven moment moet die boef toch naar de wc zou je denken?
hoe gaat hij dat doen
Eerst de storm en nu dit. Het zit allemaal niet mee.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:56 schreef Karina het volgende:
mogen de kroegen eindelijk laat open krijg je dit.
Welke idioot dat ooit heeft bedacht mogen ze ook gijzelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:56 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Jezus Christus.![]()
Nog één keer dan: de gijzelnemer is de misdadiger, de gijzelaar is het slachtoffer.
geen 10 uur gok ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mannen kunnen dat heel lang inhouden.
Adult diapers.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:56 schreef Karina het volgende:
hoe gaat hij dat doen
Mannen hoeven niet om de 5 minuten te plassen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:56 schreef Karina het volgende:
hoe gaat hij dat doen
Of doet zn broek naar beneden op de zetel en zeikt op de gegijzelde.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mannen kunnen dat heel lang inhouden.
wel ooit of misschien moet hij van de zenuwen wel poepenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Mannen hoeven niet om de 5 minuten te plassen.
Wat als hij een bomgordel ofzo om heeftquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:56 schreef roos94 het volgende:
Waarom wordt die downer niet gewoon geknald dan. Een geoefend man moet deze toch door zijn knar kunnen raken.
Ik weet het niet hoor, maar zou zomaar de dakconstructie kunnen zijn. Resolutie is te laag om 100% zeker te kunnen zijn.quote:
We vragen het aan de expertquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
wel ooit of misschien moet hij van de zenuwen wel poepen
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:58 schreef Coco het volgende:
[..]
We vragen het aan de expert
@:VanderSar
Ja dat is echt een duivels dilemma. Wat denk je van gewoon je lul uit je broek en zeikenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:56 schreef Karina het volgende:
hoe gaat hij dat doen
Gijzelaar klinkt logischerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:56 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Jezus Christus.![]()
Bol.com bezorgt straks ook nog een koekenpan, een mixer, een pollepel en een campingstel. Getir brengt binnen 10 minuten de vergeten stroop en we zijn compleetquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
2 eieren
250 gr bloem
500 ml melk
snufje zout
Zal wel heel toevallig op de zetel zijn dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar zou zomaar de dakconstructie kunnen zijn. Resolutie is te laag om 100% zeker te kunnen zijn.
[ afbeelding ]
Goede post en mooie OP @Zipportalquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:55 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:56 schreef roos94 het volgende:
Je moet goed kijken want anders zie je hem niet door die camouflage.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar zou zomaar de dakconstructie kunnen zijn. Resolutie is te laag om 100% zeker te kunnen zijn.
[ afbeelding ]
Of tegen de balie. Of waar dan ook. Zo moeilijk is dat allemaal niet. Als je moet schijten wordt het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:57 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Of doet zn broek naar beneden op de zetel en zeikt op de gegijzelde.
en dan kun je hem pakken!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat is echt een duivels dilemma. Wat denk je van gewoon je lul uit je broek en zeiken
Golden shower.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:57 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Of doet zn broek naar beneden op de zetel en zeikt op de gegijzelde.
De gijzelnemer is nooit het slachtoffer, zoals werd geïmpliceerd in de post waarop ik reageerde.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:56 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/acht(...)-gegijzeld~b9f357ca/
Pff nogmaals, beide
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat klopt, als je echt duidelijk wilt zijn is het volgensmij gegijzelde en de gijzelnemer.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:59 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
De gijzelnemer is nooit het slachtoffer, zoals werd geïmpliceerd in de post waarop ik reageerde.
Het hele idee kan niet, vanwege de maatregelen die apple heeft getroffen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:58 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Wat als hij een bomgordel ofzo om heeft
Kappen met deze shit!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Ladderwagen.quote:
Bazenkat.quote:
Wel aan gedacht, maar niet gepost. Bedankt alsnog voor deze klassieker.quote:
Wel handig van AT5quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:00 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het hele idee kan niet, vanwege de maatregelen die apple heeft getroffen.
Materieel.quote:
Juve merdaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:02 schreef Salina het volgende:
Er is al gescoord!
Oh, verkeerde topic.
Die zie ik niet. Waar kijk je?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:02 schreef Basekid_NZ het volgende:
Lijkt ook leger oid aanwezig te zijn (mannen in camobroeken)
Vind ik ookquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:00 schreef Guanabana het volgende:
Vind het saai worden. Heb ook niks meer aan m'n avond zo.
De Russen zijn inmiddels al opgerukt tot aan Utrecht.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:01 schreef Phoebster het volgende:
Die overvallers die nu in de Sarphatistraat bezig zijn, hebben dat slim aangepakt! Alle mankracht is bij Apple
Loop naar binnen en vraag het hem.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:03 schreef TheJanitor het volgende:
Geen zin om alles terug te lezen. Is het een wappie? Moslimterrorist? Waar hebben we mee te maken lol
Lamaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:02 schreef borbit het volgende:
Wat is die zwarte pickup met een ding erbovenop gelast die net langskwam op AT5?
VER LOPEN VANUIT NEW YORKquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Loop naar binnen en vraag het hem.
Welke gek idee heb je hierbij??quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is dat om een noodbrug te maken ?
[ afbeelding ]
Een FOK!ker die is geband door Dannyquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:03 schreef TheJanitor het volgende:
Geen zin om alles terug te lezen. Is het een wappie? Moslimterrorist? Waar hebben we mee te maken lol
Jaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
Android fanboyquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:03 schreef TheJanitor het volgende:
DAN ZOU IK MAAR VAST BEGINNENquote:
Dat is dan ook wel de modus operandi van de fietsende Amsterdammer.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:04 schreef praadje het volgende:
Die debieltjes op de fiets die denken er gewoon even langs te kunnen rijden
Kun je panden mee betreden:quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
In hetzelfde artikel staat toch dat ze daar al snel van teruggekomen zijn?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:56 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/acht(...)-gegijzeld~b9f357ca/
Pff nogmaals, beide
Online Van Dale zegt ook alleen maar:quote:Een editie later bleek de redactie daar toch wat reserves bij te hebben. De omschrijving werd: ‘(… ten onrechte voor) degene die gijzelt’.
https://www.vandale.nl/gr(...)jzelaar#.YhVAVk0o80Equote:gevangene die pas wordt vrijgelaten na de vervulling van bep. voorwaarden
Excuus voor linkdumpquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:05 schreef Viv het volgende:
[..]
In hetzelfde artikel staat toch dat ze daar al snel van teruggekomen zijn?
[..]
Online Van Dale zegt ook alleen maar:
[..]
https://www.vandale.nl/gr(...)jzelaar#.YhVAVk0o80E
Het zou ook verdomd onhandig zijn als de media de ene keer het slachtoffer en de andere keer de dader zouden bedoelen met dezelfde term.
Denk dat Hugo zich ook al aangeboden heeft om dit klusje te klaren.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:05 schreef hollandia02 het volgende:
Burgemeester Halsema is momenteel op vakantie, GL-lijsttrekker Rutger Groot Wassink zit nu aan de knoppen, in zijn rol als loco-burgemeester.
Die willen een 'ik was erbij' feeling.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:05 schreef Zorro het volgende:
Ik verwonder me bij zo'n stream altijd weer waarom mensen iets in die chat typen. Als je op enter drukt is het al direct vijf paginas verder.
De media pakt niet uit, kennelijk zijn ze bang voor de tweetjes.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nog geen extra uitzending NOS met Dione de Graaff en Beatrice de graaf?
Die eist nu een pizza en un-ban.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Een FOK!ker die is geband door Danny
Zijn allemaal Russische bots.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:05 schreef Zorro het volgende:
Ik verwonder me bij zo'n stream altijd weer waarom mensen iets in die chat typen. Als je op enter drukt is het al direct vijf paginas verder.
Rutger denkt kut, heb ik weerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:05 schreef hollandia02 het volgende:
Burgemeester Halsema is momenteel op vakantie, GL-lijsttrekker Rutger Groot Wassink zit nu aan de knoppen, in zijn rol als loco-burgemeester.
Die zouden nog over een oud vrouwtje rijden als die in de weg ligtquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:05 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel de modus operandi van de fietsende Amsterdammer.
Beatricequote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nog geen extra uitzending NOS met Dione de Graaff en Beatrice de graaf?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:08 schreef Evenstar het volgende:
Casa de Apple 1/10
Origineel was toch echt beter.
En een eventuele trauma voor het leven, wat een genotquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
Indien het slachtoffer overleefd mag hij wel levenslang onbeperkt Apple producten ontvangen
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:08 schreef Evenstar het volgende:
Casa de Papple 1/10
Origineel was toch echt beter.
Eerst maar eens uitzoeken of hij wel slachtoffer is.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
Indien het slachtoffer overleefd mag hij wel levenslang onbeperkt Apple producten ontvangen
Typisch Apple. Maakt niet uit waarvoor je die zaak binnen stapt, ze zullen je eerst van alles proberen te verkopen voordat je zelf iets kunt zeggen.quote:
Ze zitten kennelijk echter in het politiebureau.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die bunker onder de Stopera is best riant ingericht…
"Mijn iPhone heeft een krasje"quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Typisch Apple. Maakt niet uit waarvoor je die zaak binnen stapt, ze zullen je eerst van alles proberen te verkopen voordat je zelf iets kunt zeggen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Typisch Apple. Maakt niet uit waarvoor je die zaak binnen stapt, ze zullen je eerst van alles proberen te verkopen voordat je zelf iets kunt zeggen.
Eerst 20 reclamesquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:12 schreef ACT-F het volgende:
RTL stream:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)gijzeling-rtl-nieuws
Geen Stefan de Vriesquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:12 schreef ACT-F het volgende:
RTL stream:
Leuk als je dan struikelt hahahquote:
Slecht geluid.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:12 schreef ACT-F het volgende:
RTL stream:
Met spek en stroom graag.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
2 eieren
250 gr bloem
500 ml melk
snufje zout
Echte mensen hebben een adblock, die ze uitzetten voor FOK! uiteraard.quote:
ff googl'enquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:13 schreef dvdfreak het volgende:
hoe kunnen we parken bij rembrandplein
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:13 schreef Evenstar het volgende:
Dame met kort rokje wil gewoon feesten ...
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:13 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Leuk als je dan struikelt hahah
Stoperaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:13 schreef dvdfreak het volgende:
hoe kunnen we parken bij rembrandtplein
Bij Qpark kan het vanaf een kleine 55 euro per dag.quote:
Je neemt maar gewoon een abo.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:13 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Echte mensen hebben een adblock, die ze uitzetten voor FOK! uiteraard.
Ik heb een keer gedoneerd op die ene tekstbar en heb reclames aanstaanquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Je neemt maar gewoon een abo.
Kan @:Danny zijn gezin eindelijk die iphone 13 schenken.
het allermooiste van dit fragment is nog dat die man helemaal geen 'krakaka' gehoord heeft, hij verzon het ter plekke. gaf hij zelf jaren later toe op de radio.quote:
Je bent een goed mens.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:16 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik heb een keer gedoneerd op die ene tekstbar en heb reclames aanstaan
Vraag me ook af hoe iemand nu denkt veilig te kunnen ontsnappen. (lol)quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:16 schreef TjjWester het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe denkt iemand twee miljoen cryptos te verzilveren?? Er van uitgaande dat je veilig ontsnapt
Wellicht, het hoofdbureau ligt op loopafstand.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:11 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ze zitten kennelijk echter in het politiebureau.
Zal mij niet verbazen als het een dwaas is die teveel films heeft gezien.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:16 schreef TjjWester het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe denkt iemand twee miljoen cryptos te verzilveren?? Er van uitgaande dat je veilig ontsnapt
stroom? Voor een shocking etensmaal?quote:
Als je in Amsterdam iedereen moet weigeren die er raar uitziet heb je geen klanten meer.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:17 schreef Landgeld het volgende:
Wat ik nog niet snap: die gijzelaar heeft een heel legertenue aan met helm, kogelvrijvest en uzi's.
Is die zo de winkel in komen lopen
Is dat wat ie wil?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:16 schreef TjjWester het volgende:
GIJZELNEMERquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:17 schreef Landgeld het volgende:
Wat ik nog niet snap: die gijzelaar heeft een heel legertenue aan met helm, kogelvrijvest en uzi's.
Is die zo de winkel in komen lopen
Pff ja die man heeft wel even flinke slapeloosheid de komende tijd. Hopelijk komt ie er in ieder geval levend uit..quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En een eventuele trauma voor het leven, wat een genot
Niet elke man die met een wapen op de Nederlandse TV komt (Als Tarik en Gokmen) is turks.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:18 schreef Modus het volgende:
Zou er dan straks iemand met een grote sporttas met 2 milj. aan bitcoins aan komen lopen?
En dat die domme Turkse dader dan denkt "Ha gelukt!"
Wat heeft de gijzelaar voor tas vast?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:15 schreef Domnivoor het volgende:
https://www.dumpert.nl/filmpjes?selectedId=100023516_18d34d25
Kietelaarquote:
Bro denkt veel geld, kan hem het schelen….quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:19 schreef Karina het volgende:
zou die gast überhaupt weten wat bitcoins zijn?
Herman <3quote:
dat gok ik jaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bro denkt veel geld, kan hem het schelen….
StrooPPPPPPPPpquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
stroom? Voor een shocking etensmaal?
Denk dat je stroop zal bedoelen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bro denkt veel geld, kan hem het schelen….
2 miljoen bitcoins tegen een prijs van 33k. Is wel een gijzeling waard toch??quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:19 schreef Karina het volgende:
zou die gast überhaupt weten wat bitcoins zijn?
Dat sneller er beter geweest, laat die man met rust heeft er niks mee te maken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
dat gok ik jahij zit te wachten tot ze het brengen. hij kan beter wat van die laptops meenemen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:21 schreef Zipportal het volgende:
Is er nog spionnennieuws? @:maxi-mus
Moet je voor inloggen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:21 schreef Stupidisco het volgende:
Nieuwe livestream. Dit keer via TikTok:
https://www.tiktok.com/@:(...)_method=others_photo
Wilde hij het niet in een of andere alt coin?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:21 schreef TjjWester het volgende:
[..]
2 miljoen bitcoins tegen een prijs van 33k. Is wel een gijzeling waard toch??
niet als je wordt neergeschoten.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:21 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dogecoin natuurlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:22 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Wilde hij het niet in een of andere alt coin?
Meisjes zitten live in het Paladium te filmenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:21 schreef Stupidisco het volgende:
Monero is wel handig voor dit soort doeleinden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:22 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Wilde hij het niet in een of andere alt coin?
Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:21 schreef Stupidisco het volgende:
Op een usb stickie neem ik aan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
niet als je wordt neergeschoten.
en hoe wil hij die krijgen dan?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:21 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Oh sorry Fok-it.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:19 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Niet elke man die met een wapen op de Nederlandse TV komt (Als Tarik en Gokmen) is turks.
Wat een dom wijf wieis ditquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:21 schreef Stupidisco het volgende:
Belangrijkste vraag: Wat doet zo'n transactie met de koers?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:23 schreef Rambolin het volgende:
2 miljoen aan bitcoin nu, is een miljoenmiljard waard in de toekomst.
Nou ik slaap al bijna. Wat een flopshow dit.quote:
waar komt dat verhaal van die bitcoins vandaan eigenlijk? ik lees dat nergens.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:23 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Op een usb stickie neem ik aan.
Tja wegkomen gaat natuurlijk niet gebeuren.
Niks als je het niet uit de markt haaltquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Belangrijkste vraag: Wat doet zo'n transactie met de koers?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
waar komt dat verhaal van die bitcoins vandaan eigenlijk? ik lees dat nergens.
Ja dan heb ik er niks aan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:25 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Niks als je het niet uit de markt haalt
spion van life of yvonne ;')quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu niet meer, accu is leeg.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:25 schreef Caland het volgende:
Gelukkig heeft AT5 al een uur een stadsbus in beeld
Alles in dat dorp is kut
At5 heeft dat de wereld in geholpen en daarna verspreid via de socials.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
K heb geen tiktok maar kan t gewoon zienquote:
ah ok dat heb ik gemist dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:26 schreef TjjWester het volgende:
[..]
At5 heeft dat de wereld in geholpen en daarna verspreid via de socials.
In deel 1 staat ergens een tweet.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:26 schreef -river- het volgende:
Pliesie is enkel aan het showen wat ze allemaal hebben en pizza eten maar iets doen hó maar.
An apple a day, keeps the hostagetaker away.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:21 schreef Sodemieters het volgende:
Agent staat een toepasselijk stuk fruit te consumeren.
Continue with Applequote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:27 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij doen hier niet aan mee.
Tarik Z was geen Turk, meer een Nederlander.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:19 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Niet elke man die met een wapen op de Nederlandse TV komt (Als Tarik en Gokmen) is turks.
Ik snap dat het leven begrijpen moeilijk is, maar probeer het eens.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:26 schreef -river- het volgende:
Pliesie is enkel aan het showen wat ze allemaal hebben en pizza eten maar iets doen hó maar.
Misschien moet ie even naar de Apple Storequote:
Nee klopt, half Egyptisch half Nederlandsquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tarik Z was geen Turk, meer een Nederlander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |