Ach, ze doet gewoon haar werk.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen hekel aan kinderen maar bij dit gifje ga je toch twijfelen.
Opvolger van Chanel 5…quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:20 schreef Rambolin het volgende:
Wat is channel 6, nieuwe naam van SBS6
@SunChaserquote:
Die zijn op weg met de FOK! knok ploegquote:
De helaasheid der dingen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik woon in een Vlaams dorp. Soms droom ik er van dat ik in een drukke stad woon. Toch een beetje meer actie.
Jammer dat een hok in Amsterdam evenveel kost dan een villa in mijn dorp.
https://www.channel6news.nlquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:20 schreef Rambolin het volgende:
Wat is channel 6, nieuwe naam van SBS6
quote:Channel 6 News is hét mbo nieuwskanaal van Stichting F6. Op deze nieuwszender zijn reportages te zien van mbo studenten over politiek, democratie, burgerschap en verkiezingen.
Clubhuis erbij en we praten nergens meer over.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Job Cohen zou in zijn prime dit toch met een doosje pickwick allang hebben opgelost.²
Niets wat een .50 bmg niet op kan lossenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:21 schreef TjjWester het volgende:
Deze gozer zit in misschien wel het veiligste gebouw van adam?? Zelfs een sniper helpt niet.
Naar de vaste lijn van de winkel bellen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:21 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Dus de volgende stap is een megafoon om contact te leggen of kijk ik dan juist teveel films?
"You will never get me"quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:23 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Naar de vaste lijn van de winkel bellen.
Is er al een onderhandelaar?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:23 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Naar de vaste lijn van de winkel bellen.
een hele grote!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:23 schreef Scrummie het volgende:
Wat was dat voor grote polities auto dan met zwaailampjes?
Ook niet, glas is kogelwerend en uitgezocht ter bescherming bij ramkraken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:22 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Niets wat een .50 bmg niet op kan lossen![]()
Maar mee eens, denk niet dat je veel aan scherpshutters hebt op dit moment. tenzij die gast op 50cm van het raam komt ofzo
"Hier spreekt de politie. U bent te vroeg, de iPhone 14 is nog niet uitgebracht. Probeer het in Oktober nog eens."quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:21 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Dus de volgende stap is een megafoon om contact te leggen of kijk ik dan juist teveel films?
Onopvallend bestelbusje van de AH om het avondeten te bezorgenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:23 schreef Scrummie het volgende:
Wat was dat voor grote polities auto dan met zwaailampjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |