Een land is geen bezit van een of andere dictatoriale idioot. Zeker geen ander land dan zijn eigen apenrotsje.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aan de ene kant geef ik poetin wat gelijk. (zeker niet 100% maar toch een 20% gelijk.)
Hij wil gewoon terug wat van hem was. Oekraine was ooit van Rusland.
Maar waarom Oekrane? Hij kan landjes zoals Letland, Estland, Litouwen makkelijk heroveren
landen zijn denkbeeldige lijnen en het ligt compleet aan het tijdsbeeld wat wel en niet okay isquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een land is geen bezit van een of andere dictatoriale idioot. Zeker geen ander land dan zijn eigen apenrotsje.
Wat dacht je van Oekrane?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:22 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Welke landen heeft Rusland omsingeld dan ?
Oekrane?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:22 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Welke landen heeft Rusland omsingeld dan ?
Die pijpleiding was berhaupt nog niet actief.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
hmm die Deutchers even een gas pijpleiding blokkeren
Schieten ze ook in hun eigen voet.
Waarom niet ?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Ok, dan komen wij meteen even Belgi terug nemen.
quote:EU bereikt akkoord over nieuwe sancties tegen Rusland
De ministers van Buitenlandse Zaken van de EU-lidstaten hebben in Parijs ingestemd met nieuwe sancties tegen Rusland, zo heeft Josep Borrell, de hoge vertegenwoordiger voor het buitenland, aangekondigd.
Er worden onder meer 27 personen en bedrijven in de zogenaamde 'volksrepublieken' getroffen. Ook alle parlementsleden van de Doema die in een resolutie aan president Poetin hebben gevraagd om Donetsk en Loehansk als onafhankelijke staten te erkennen, worden gesanctioneerd. Vermoedelijk gaat het om reisverboden en het bevriezen van rekeningen, aldus persagentschap Reuters. Tot slot worden ook banken die Russische militaire operaties in die regio financieren, aangepakt.
'Dit pakket van sancties is unaniem goedgekeurd door de lidstaten en zal Rusland pijn doen, veel pijn', zei Borrell op een persconferentie in Parijs met de Franse minister van Buitenlandse Zaken Jean-Yves Le Drian.
Meh, dat kost kapitalen om die wegen op te knappen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:25 schreef Tengano het volgende:
Zullen we even een poll doen om te kijken hoeveel mensen er voor zijn om Belgie in te nemen.
Sleepy Joe moet nog gewekt worden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:26 schreef Ali_boo het volgende:
Waar blijft Biden
Zit nu bijna een half uur naar een scherm te staren die zegt : we will begin shortly
wat doet dat onzin onderwerp in dit topic?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:25 schreef Tengano het volgende:
Zullen we even een poll doen om te kijken hoeveel mensen er voor zijn om Belgie in te nemen.
Hiervoor hebben we de wijze woorden van de UN ambassadeur uit Kenia gisteren.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
landen zijn denkbeeldige lijnen en het ligt compleet aan het tijdsbeeld wat wel en niet okay is
maar doe vooral alsof het allemaal zo klaar als een klontje is
Goh, Vlaanderen wil van Walloni af en dan zou Nederland Walloni ook maar even erbij pakken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Poetin verwijst ernaar dat de NAVO Rusland als een veiligheidsdreiging ziet.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:11 schreef Ali_boo het volgende:
Russische media outlets beginnen op mij in te werken , help ?
[ twitter ]
Klinkt zo logisch allemaal
uitgesteld weerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:26 schreef Ali_boo het volgende:
Waar blijft Biden
Zit nu bijna een half uur naar een scherm te staren die zegt : we will begin shortly
Doe maar even snel, nu wil ik het weten ookquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:25 schreef Tengano het volgende:
doe maar in GC ofzoquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:29 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Doe maar even snel, nu wil ik het weten ook
Kijk deze extreemlinkse wereldburger.quote:
Zo'n 80% van de landsgrens vind jij niet genoeg voor een omsingeling?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lol, Rusland heeft troepen opgebouwd in Roemeni, Hongarije, slowakije en Polen?
Sinds vandaag is Putin nog breder.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:15 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dit filmpje heb ik vorig jaar toch zeker wel 30 keer bekeken.
En Spanje of Frankrijk delen van ons, Arabische landen delen van Spanje, etc. Eindeloze tombolaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, alleen in Rusland zelf, op de Zwarte Zee, op de Krim, in de Donbas, en Wit-Rusland.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lol, Rusland heeft troepen opgebouwd in Roemeni, Hongarije, slowakije en Polen?
Ben ik van Duitsen bloed.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En Spanje of Frankrijk delen van ons, Arabische landen delen van Spanje, etc. Eindeloze tombola
Als je macht hebt, kun je lekker te laat komen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:31 schreef sp3c het volgende:
hoezo zijn die gasten altijd te laat?
als ik 5 minuten te lang op mijn koffie zit te slurpen omdat het nog heet is krijg ik gemiep, al die regeringsleiders doen lekker alles op zijn Surinaams
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:30 schreef speknek het volgende:
[..]
Kijk deze extreemlinkse wereldburger.
Ironisch qua kilometers een stuk meer dan die epische NAVO omsingeling van Rusland waar Poetin het steeds over heeftquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo'n 80% van de landsgrens vind jij niet genoeg voor een omsingeling?
En de helft van Rusland incl. Moskou was ooit van Mongoli. Of zit er een maximale tijd aan hoever je mag terugkijken?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aan de ene kant geef ik poetin wat gelijk. (zeker niet 100% maar toch een 20% gelijk.)
Hij wil gewoon terug wat van hem was. Oekraine was ooit van Rusland.
Maar waarom Oekrane? Hij kan landjes zoals Letland, Estland, Litouwen makkelijk heroveren
Het gaat hier niet om mogen of afgesproken landsgrenzen. Het is een machtsspel, geen onderhandeling of discussie.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En de helft van Rusland incl. Moskou was ooit van Mongoli. Of zit er een maximale tijd aan hoever je mag terugkijken?
Ook live op CNN, Al Jazeera, etc. Anders YTquote:
Goed stuk, maar totaal niet hoe Rusland in de wedstrijd staatquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:27 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Hiervoor hebben we de wijze woorden van de UN ambassadeur uit Kenia gisteren.
[ twitter ]
Precies, maar dat suggereer ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om mogen of afgesproken landsgrenzen. Het is een machtsspel, geen onderhandeling of discussie.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:31 schreef sp3c het volgende:
hoezo zijn die gasten altijd te laat?
als ik 5 minuten te lang op mijn koffie zit te slurpen omdat het nog heet is krijg ik gemiep, al die regeringsleiders doen lekker alles op zijn Surinaams
Volgens mij was Putin gisteren kraakhelder dat het m gaat om heel Oekranequote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:37 schreef wpor het volgende:
Rusland die z'n diplomaten weghaalt uit Oekrane is niet echt heel hoopgevend?
Thx gevonden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ook live op CNN, Al Jazeera, etc. Anders YT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |