geen idee, ik doe niet aan prijsvoorspellingenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:59 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Tikje offtopic maar wat denk je wat de prijs van btc gaat doen mocht het tot een oorlog komen ?
Dit filmpje heb ik vorig jaar toch zeker wel 30 keer bekeken.quote:
ja hier hadden we het al eerder overquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:11 schreef Ali_boo het volgende:
Russische media outlets beginnen op mij in te werken , help ?
[ twitter ]
Klinkt zo logisch allemaal
Oorlog is voor de happy few niets meer dan een middel om weer eens wat van dat vieze ongedierte, wat men "burgerbevolking" noemt, op te ruimen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Putin, banken die de boel weer kunnen (her)financieren
Je zou bijna denken dat oorlog een spelletje is voor de machtige der aarden
lekker toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:16 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Oorlog is voor de happy few niets meer dan een middel om weer eens wat van dat vieze ongedierte, wat men "burgerbevolking" noemt, op te ruimen.
ik moet hier echt compleet zonder reden keihard om giechelenquote:
Als je naar zijn teksten luistert moet je maar eens uitgaan van het idee dat hij alles aan het projecteren is. Dat alles wat hij zijn 'vijanden' verwijt, hij eigenlijk zelf doet. Dan klinkt zo'n speech ineens veel realistischer en dan kun je beter zien wat zijn eigen agenda is.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:11 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Dank voor de uitlegquote:
This aggression can not stand man.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
They peed on the dude's rug.
omdat de NAVO dan zijn oren komt wassenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aan de ene kant geef ik poetin wat gelijk. (zeker niet 100% maar toch een 20% gelijk.)
Hij wil gewoon terug wat van hem was. Oekraine was ooit van Rusland.
Maar waarom Oekraïne? Hij kan landjes zoals Letland, Estland, Litouwen makkelijk heroveren
Ok, dan komen wij meteen even België terug nemen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aan de ene kant geef ik poetin wat gelijk. (zeker niet 100% maar toch een 20% gelijk.)
Maar waarom Oekraïne? Hij kan landjes zoals Letland, Estland, Litouwen makkelijk heroveren
ja, dat heet politiekquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:19 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als je naar zijn teksten luistert moet je maar eens uitgaan van het idee dat hij alles aan het projecteren is. Dat alles wat hij zijn 'vijanden' verwijt, hij eigenlijk zelf doet. Dan klinkt zo'n speech ineens veel realistischer en dan kun je beter zien wat zijn eigen agenda is.
Wie zegt dat hij na Oekraine klaar is dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
dan worden wij van de planeet geveegdquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Ok, dan komen wij meteen even België terug nemen.
Welke landen heeft Rusland omsingeld dan ?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:19 schreef Tengano het volgende:
je maar eens uitgaan van het idee dat hij alles aan het projecteren is. Dat alles wat hij zijn 'vijanden' verwijt, hij eigenlijk zelf doet. Dan
iig het Antwerpenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Ok, dan komen wij meteen even België terug nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ooit van Kaliningrad gehoord. Midden in de EU. Lekker vol geladen met Russische kernbommen en militaire bases.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:11 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |