Die kerel wilde er gewoon 2quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:11 schreef Tinos85 het volgende:
Op dit moment een gijzeling/overval gaande in Amsterdam op het Leidseplein.
https://www.telegraaf.nl/(...)been-gebied-ontruimd
AMSTERDAM - De Amsterdamse politie is dinsdagmiddag groots uitgerukt vanwege een overval op het Leidseplein. Het zou gaan om de Apple Store.
Agenten ontruimen het Leidseplein. Ook zwaarbewapende eenheden zijn ter plaatse, blijkt uit beelden die rondgaan op sociale media.
Een politiehelikopter hangt boven het gebied. Veel omliggende winkels hebben hun deuren gesloten, meldt een persfotograaf die ter plaatse is.
De hoofdstedelijke politie was nog niet bereikbaar voor commentaar.
Ben ik de enige die bang zou zijn voor een verdwaalde kogel van een waarschuwingsschot oid en daarom niet voor een raam zou gaan staan?quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:33 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ben ik de enige die bang zou zijn voor een verdwaalde kogel van een waarschuwingsschot oid en daarom niet voor een raam zou gaan staan?
Tsja eigenlijk wordt afgeraden dat soort beelden te delen omdat de gijzelaar(s) daar informatie uit kunnen halen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:36 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit is bv toch ook een debieltje? Ondanks dat ik haar dankbaar ben voor de beelden.
Dat ook nog eens inderdaad.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Tsja eigenlijk wordt afgeraden dat soort beelden te delen omdat de gijzelaar(s) daar informatie uit kunnen halen.
Bijvoorbeeld of ze zichtbaar zijn vanuit een bepaalde hoek.
Waarom zou het niet 'nog steeds' ruim afgezet zijn?quote:
Sowieso een overval/gijzeling op een van de drukste plekken van nederlandquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:41 schreef KroketBroodje het volgende:
Als ze telefoons stelen dan kunnen ze toch traceren welke gestolen zijn en deze onbruikbaar maken? Wat heeft het dan voor zin
Zou dit (een gijzeling) wel zin hebben als ze niet traceerbaar zouden zijn?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:41 schreef KroketBroodje het volgende:
Als ze telefoons stelen dan kunnen ze toch traceren welke gestolen zijn en deze onbruikbaar maken? Wat heeft het dan voor zin
Dit is niet echt een handige manier om telefoons te stelen. Die vent komt daar nooit weg met alle politie-eenheden van Amsterdam op het Leidseplein.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:41 schreef KroketBroodje het volgende:
Ja want zo werkt in het filmsquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:43 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Zou dit (een gijzeling) wel zin hebben als ze niet traceerbaar zouden zijn?Hoe gaat ie ooit wegkomen? Gaat ie eisen of ze een vliegtuig klaarzetten op Schiphol zodat ie met 20 telefoons kan vluchten?
To be fair, als ik zo fucked was zou ik het er gewoon op wagen.quote:
Of terroristen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:42 schreef 111210 het volgende:
[..]
Sowieso een overval/gijzeling op een van de drukste plekken van nederland
Ik gok wat lui met niet meer dan 2.5 hersencellen
Gok of gehoord?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:43 schreef -XOR- het volgende:
Zoon van de gijzelnemer stak binnen een sigaret op en werd hardhandig door Applestoremedewerkers de zaak uitgezet.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
U hebt de hele kwestie Glenda Batta gemist?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:47 schreef Nober het volgende:
Zijn er nog live juice channels ter plaatse? Misschien met een interview vanuit de applewinkel?
RTL Boulevard na de reclamequote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:47 schreef Nober het volgende:
Zijn er nog live juice channels ter plaatse? Misschien met een interview vanuit de applewinkel?
Zo grappig dit 😞quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:47 schreef Nober het volgende:
Blijkbaar.quote:
Glennis Grace haar zoon werd aangesproken omdat hij rookte in de supermarkt. Werd onvriendelijk. Ging thuis uithuilen en mama ging toen met een aantal vrienden de supermarkt verbouwen.quote:
Aha! In dat geval geef ik de opmerking een 7/10!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:52 schreef trein2000 het volgende:
Blijkbaar.
Glennis Grace haar zoon werd aangesproken omdat hij rookte in de supermarkt. Werd onvriendelijk. Ging thuis uithuilen en mama ging toen met een aantal vrienden de supermarkt verbouwen.
TL;DR: is een grap.
Zou RTL Boulevard dat doen? Liegen voor de kijkcijfers?quote:
politie staat standaard daar.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:56 schreef tjoptjop het volgende:
Kan het zijn dat het overvalsgilde de responstijd van de Amsterdamse politie wat onderschat. Dat ze deze snelheid nooit verwacht hadden en het zo van overval naar gijzeling ging.
Bij de edelmetaal overval in Noord was de politie ook razendsnel ter plaatse.
Politiebureau zit bijna letterlijk op het leidseplein.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:56 schreef tjoptjop het volgende:
Kan het zijn dat het overvalsgilde de responstijd van de Amsterdamse politie wat onderschat. Dat ze deze snelheid nooit verwacht hadden en het zo van overval naar gijzeling ging.
Ik heb het sterke vermoeden dat die ramen beeldschermen zijn. Er wordt dan een filmpje afgespeeld.quote:
volgens mij zijn ze daar ook gewoon eerlijk in..quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:57 schreef nomina het volgende:
[..]
Ik heb het sterke vermoeden dat die ramen beeldschermen zijn. Er wordt dan een filmpje afgespeeld.
Ik wilde al zeggen. En ook nog een populair uitgaansgebied in de hoofdstad, daar staan sowieso altijd eenheden paraat.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Politiebureau zit bijna letterlijk op het leidseplein.
Al besproken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:59 schreef slashdotter3 het volgende:
DSIer trekt z'n gear aan
[ twitter ]
RRT rijd tot 23:00u rond de grote steden...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:56 schreef tjoptjop het volgende:
En Sjon is ook nog eens bij Boulevard met zijn vijftig miljoen beveiligers, die kunnen zo helpen!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen. En ook nog een populair uitgaansgebied in de hoofdstad, daar staan sowieso altijd eenheden paraat.
Natuurlijk niet lolquote:
De Amsterdamse binnenstad is echt vergeven van de politie dus het is gewoon vreemd om daar rond etenstijd een overval te gaan plegen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:56 schreef tjoptjop het volgende:
Ja is ook niet ongebruikelijk om beeldschermen als decor te gebruiken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:58 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze daar ook gewoon eerlijk in..
Nou ja, AOT is wel ongeveer zoiets toch.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
"Aanhoudingseenheden"![]()
Hef jezelf op, Wouter.
Gijzelnemer.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:01 schreef nomina het volgende:
[..]
Ja is ook niet ongebruikelijk om beeldschermen als decor te gebruiken.
On topic, gijzelaar klinkt door beschrijving als doorgedraaid, zeker geen geplande overval.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Gijzelaarquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gijzelnemer bedoelt.
Kom, ik ga achter het lint filmen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:36 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit is bv toch ook een debieltje? Ondanks dat ik haar dankbaar ben voor de beelden.
Klopt. Net als kietelaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:02 schreef Marsenal het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Gijzelaar
Ik kan me herinneren dat mijn Nederlands leraar zei dat het allebei kon betekenen. Of dat nog steeds echt zo is, weet ik niet
Interventie is paraat, is wat anders.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
No
[..]
Nou ja, AOT is wel ongeveer zoiets toch.
Alleen niet zo handig om al die dsi'ere steeds te filmen. Doe dat gewoon niet
En als Amsterdammer heb ik zoiets van ach, het is maar de binnenstad, daar kwam toch geen Nederlander meerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:03 schreef Haags het volgende:
Gelukkig is het maar in Amsterdam, dat maakt het al wat minder erg.
En apple.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:03 schreef Haags het volgende:
Gelukkig is het maar in Amsterdam, dat maakt het al wat minder erg.
Niet gepland? Dus het is normaal om met een automatisch wapen rond te lopen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:01 schreef nomina het volgende:
[..]
Ja is ook niet ongebruikelijk om beeldschermen als decor te gebruiken.
On topic, gijzelaar klinkt door beschrijving als doorgedraaid, zeker geen geplande overval.
Lijkt op een appel.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:42 schreef Jockari het volgende:
Transponder Politiehelikopter staat nog aan. Slim...
[ afbeelding ]
Viel me ook al op, lekker wagenpark hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Audi SQ7's van UW belastingcenten allen!
Meanwhile zie ik 5 keer een link naar A-pple producten staan in je post door Danny's/FOK! mooie advertentiesysteem.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:03 schreef RAVW het volgende:
Hoop niet dat die lui in de Apple store dood geschoten worden, zowel de gegijzelde niet als de gijzelnemer niet ..
Daar wil je toch niet dood in gevonden worden en zo wil je ook niet dat je film eindigt
in een APPLE store.
Kom op zeg , kom je bij de hemelpoort moet je gaan verantwoorden wat je aan het doen was en waarom je daar nu voor de poort staat.
ja ik was in de Apple store en toen kwam er iemand binnen ...........
Wat zeg je: Apple store ..... heb ik je daarom een leven gegeven om dan naar een Apple store te gaan en nog daar dood te vallen ook..... klop maar aan bij lucifer , next
![]()
~ 450 pk is toch heerlijk man.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:05 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Viel me ook al op, lekker wagenpark hoor
Ja dat het AOT dit zou doen is sowieso niet logisch. Maar dacht dat het je om de naam ging.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Interventie is paraat, is wat anders.
[ afbeelding ]
Poetin gaat viesmad zijn als ie hoort dat deze dag de geschiedenisboeken in gaat voor iets anders.quote:
ja zelfs 5 keer :-(quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Meanwhile zie ik 5 keer een link naar A-pple producten staan in je post door Danny's/FOK! mooie advertentiesysteen.
Dat glas is serieus dik. Kom je waarschijnlijk wel doorheen maar betwijfel of het dan nog accuraat isquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:06 schreef Landgeld het volgende:
Snipers zijn nodig. 1 voor 1 uitschakelen...
Als het weer die ene blonde jongen is op een grasveld, dat is een prank uit Amerika. Die had per ongeluk dezelfde naam als een schutter een keer en nu is de grap om elke keer zijn foto te gebruiken...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:06 schreef Guanabana het volgende:
Naam en foto van evt gijzelnemer is gepost op Twitter.
Ik bedoel dat hij geen overval van plan was maar iets anders.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
Niet gepland? Dus het is normaal om met een automatisch wapen rond te lopen?
Link?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:06 schreef Guanabana het volgende:
Oei, dat wordt een privacyaanklacht.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:06 schreef Guanabana het volgende:
Iddquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:07 schreef mother_mercury het volgende:
Gijzeling alleen als je iets wilt (niet alleen een pc of iphone) maar dan is hartje Amsterdam niet echt handig.
Nee, is iemand anders. Er wordt ook gezegd dat hij een manifesto zou hebben geplaatst op social media.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Als het weer die ene blonde jongen is op een grasveld, dat is een prank uit Amerika. Die had per ongeluk dezelfde naam als een schutter een keer en nu is de grap om elke keer zijn foto te gebruiken...
Tot nu toe alleen een gare tweet die daarover ging. Klonk meer als grap dan als iets wat echt verteld is.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:07 schreef Landgeld het volgende:
Niemand denkt nog aan een terroristisch oogmerk?
Explosieven klinkt wel heftig..
Inderdaad, dit kan nooit gepland zijn, dan ben je echt oliedom. Voordat je de stad uit bent moet je 10 politiebureaus passeren, wat is precies het plan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:07 schreef mother_mercury het volgende:
Is denk ik toch een uit de hand gelopen overval. Als je aanslag wil plegen dan laat je bommen wel ergens anders afgaan, zonder jouw aanwezigheid. Gijzeling alleen als je iets wilt (niet alleen een pc of iphone) maar dan is hartje Amsterdam niet echt handig.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
https://twitter.com/AlcapwndM/status/1496184445572980736
Deze tweet is wegquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
https://twitter.com/AlcapwndM/status/1496184445572980736
Lijkt mij ook logischer. Maar een figuur met twee hersencellen kun je ook niet uitsluiten natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:08 schreef HeatWave het volgende:
Is het wel een overval, dan ben je echt heel dom bezig. Maar poltieke actie?
Midden in het centrum, slechte vluchtmogelijkheid maar wereldbekend merk, wereldwijd meteen headlines.
Ik sluit het niet uit.
Ja die guy met een bril he?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Als het weer die ene blonde jongen is op een grasveld, dat is een prank uit Amerika. Die had per ongeluk dezelfde naam als een schutter een keer en nu is de grap om elke keer zijn foto te gebruiken...
Misschien wel een of andere ontspoorde GGZ’er.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:07 schreef nomina het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij geen overval van plan was maar iets anders.
Misschien door de politie gesommeerd te verwijderen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:10 schreef Guanabana het volgende:
Oh tweet is weg. Nou ja, alles kan sowieso bullshit zijn at this point uiteraard.
Uur, weken, maanden, jaren, eeuwen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:10 schreef hollandia02 het volgende:
Een overval kom je nog wel mee weg in Nederland, zodra je overgaat zit je langer achter de tralies als je ter plaatse al niet wordt doodgeschoten.
Gewapende overval is 9 en gijzeling 15 uit m'n hoofd/
Volgens mij wel ja, wel lullig voor die gast dat zijn foto nu elke keer naar boven komt als je googled naar die schutter van toen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:09 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Ja die guy met een bril he?
Jaren.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Uur, weken, maanden, jaren, eeuwen?
Gewoon een psychotisch gekkie die heeft geroepen dat er bommen zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:07 schreef Landgeld het volgende:
Niemand denkt nog aan een terroristisch oogmerk?
Explosieven klinkt wel heftig..
9 en 15 wat? Weken? Maanden? Jaren?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:10 schreef hollandia02 het volgende:
Een overval kom je nog wel mee weg in Nederland, zodra je overgaat zit je langer achter de tralies als je ter plaatse al niet wordt doodgeschoten.
Gewapende overval is 9 en gijzeling 15 uit m'n hoofd/
Ja zoiets. Bij boulevard hadden ze het over legerpak en kogelwerend vest. Past ook niet bij gewone overval.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:10 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Misschien wel een of andere ontspoorde GGZ’er.
Yep. Was ook te zien op beelden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:13 schreef nomina het volgende:
[..]
Ja zoiets. Bij boulevard hadden ze het over legerpak en kogelwerend vest. Past ook niet bij gewone overval.
Die staan toch ook zo te protesteren bij die coronawap demo’squote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:13 schreef nomina het volgende:
[..]
Ja zoiets. Bij boulevard hadden ze het over legerpak en kogelwerend vest. Past ook niet bij gewone overval.
Zal preventief zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:14 schreef Houtenbeen het volgende:
Traumaheli opgeroepen voor het Leidse plein
quote:
Als ik zijn naam opzoek zie ik nergens een Manifest.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Eindelijk, sensatie. Het begon al te saai te worden zonder covid.
Is dat niet mogelijk? Alvast ter plaatse brengen?quote:
Verschil niet weten tussen gijzelnemer en gijzelaar.quote:
Ik wel. Dit is de dader 100%.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:16 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Als ik zijn naam opzoek zie ik nergens een Manifest.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb momenteel kogelvrije sokken aan
Komt erg dichtbij
Hont.quote:
Precies, kan niet andersquote:
https://www.trouw.nl/acht(...)-gegijzeld~b9f357ca/quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Verschil niet weten tussen gijzelnemer en gijzelaar.
Let me see.quote:
Echt he, moet al moed verzamelen om boodschappen te doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:18 schreef nomina het volgende:
Ik snap soms niet de energie die mensen hebben; Poetin valt een ander land binnen, gijzelneming in Amsterdam en ik heb bij de bakker 6 witte bollen gekocht. Nou is tenminste iets.
Ik denk dat de gijzelaar andere prioriteiten heeft.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:18 schreef Aether het volgende:
Ja, die is tussendoor druk met z'n Risk-bord bezig...
[ twitter ]
Dit soort virtue signallingquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:18 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:18 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Voetbal is geen sport.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:19 schreef Bolasie het volgende:
Graag wel de gijzeling beindigen nog voordat de Champions League begint. @:Politie
Zojuist een foto geplaatst van de roomblanke zolderkamer gek.quote:
Ze gaan natuurlijk ook geen vesten aan trekken recht voor de situatie.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ziet niet echt uit als de Apple store.
Dat lijkt me ook, qua team zijn die toch wat beter uitgerust dan een reguliere ambulance. Meestal is het in Amsterdam een auto omdat een heli niet overal kan landen. Maar lijkt me bij een afgezet Leidseplein geen probleem.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:16 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Is dat niet mogelijk? Alvast ter plaatse brengen?
Mensen zijn zo tering dom he.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:18 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Leidseplein lijkt mij groot genoeg inderdaad.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:21 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, qua team zijn die toch wat beter uitgerust dan een reguliere ambulance. Meestal is het in Amsterdam een auto omdat een heli niet overal kan landen. Maar lijkt me bij een afgezet Leidseplein geen probleem.
Als taalnazi heb ik dit gemist, schande, dank.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:18 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/acht(...)-gegijzeld~b9f357ca/
Uit 2021.
Erg krap denk ik, zal wel museumplein worden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:21 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Leidseplein lijkt mij groot genoeg inderdaad.
Ik ben er weleens voorbij gelopen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:22 schreef Koffieplanter het volgende:
John van den Heuvel is recent in de Apple Store in kwestie geweest. Ook ik ben wel eens in een Apple Store geweest. Dit komt echt veel te dichtbij.
welke topic reeksen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:22 schreef Zipportal het volgende:
Topic reeksen. @:GGMM @:Momo @:Frutsel, @:timmmmm, @:sp3c, @:Straatcommando.
Ja. Check.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:22 schreef Zipportal het volgende:
Topic reeksen. @:GGMM @:Momo @:Frutsel, @:timmmmm, @:sp3c, @:Straatcommando.
Nee joh, heb een filmpje gezien dat er een traumahelikopter landde op de Amsterdamse grachten. Dit kan makkelijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Erg krap denk ik, zal wel museumplein worden.
Moet zij weten.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:22 schreef Bolasie het volgende:
Sjon is er recent geweest voor zijn nieuwe iPhone 13.
ik heb het al gedaanquote:
Ze kunnen toch makkelijk op die tramrails landen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Erg krap denk ik, zal wel museumplein worden.
Ah ok, nou ja, ik ben geen heli-expert, leek me krapquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:23 schreef Reismeis het volgende:
[..]
Nee joh, heb een filmpje gezien dat er een traumahelikopter landde op de Amsterdamse grachten. Dit kan makkelijk.
Ja. Inderdaad. Tussen de vuurlijnen, erg verantwoord wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:24 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ze kunnen toch makkelijk op die tramrails landen?
Ziet er prima uit hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:24 schreef sp3c het volgende:
ik heb het alleen niet goed gedaan
volgens mij wel
Durven is niet hetzelfde als niet mogen..quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:24 schreef TjjWester het volgende:
1 clearshot is voldoende maar dat durven ze niet.
Ahjoh, hij zal toch niet op een trauma gaan schieten.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja. Inderdaad. Tussen de vuurlijnen, erg verantwoord wel.
Overijverige stagiaire met een rrrr, anti-genot.quote:
Durven van de bevoegdhebbenden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:25 schreef spoilert het volgende:
[..]
Durven is niet hetzelfde als niet mogen..
Weet je wat er boven de tramrails hangt?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:24 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ze kunnen toch makkelijk op die tramrails landen?
Gorilla Glass op die iPhones h.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:24 schreef TjjWester het volgende:
Arghquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Overijverige stagiaire met een rrrr, anti-genot.
Komt er ook nog een spoeddebat op korte termijn over hoe nu verder en een stappenplan namens de minister?quote:
Ken je mooi op hangen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Weet je wat er boven de tramrails hangt?
Gewoon kogel door kop hoppa klaar zo doen we dat in Rusland.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:24 schreef TjjWester het volgende:
Zijn dat dezelfde figuren als tijdens de coranaprotesten?quote:
Ook die inzet kan preventief zijn bij een gijzelingssituatie.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan heeft hij wel echt bommen dus waarschijnlijk?
Dat is wel uitzonderlijk dan. meestal zijn dit de traumateams in stedenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:23 schreef Reismeis het volgende:
[..]
Nee joh, heb een filmpje gezien dat er een traumahelikopter landde op de Amsterdamse grachten. Dit kan makkelijk.
weet ik niet hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:23 schreef Reismeis het volgende:
[..]
mij ookquote:
Damn, ik gebruik alleen maar apple producten maar heb nog steeds een kop van een FOK!er... niks lijkt te helpen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:23 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Impressie van een Apple user.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:27 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
De onderhandelaar is aangekomen
Ja echt bagger h.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:27 schreef Scrummie het volgende:
Tering, dat AT5. Wat gaat er door je heen bij een random dame die naar huis wil. Die journalistiekopleidingen kunnen we wel opdoeken he.
Ok Haags, dank je.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:28 schreef Haags het volgende:
Sleur die mongool eruit en jaag een kogel door zijn harses. Even het goede voorbeeld geven.
#gewoondoen
Haags is er ook met zijn briljante bijdrage jongens. Prachtig.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:28 schreef Haags het volgende:
Sleur die mongool eruit en jaag een kogel door zijn harses. Even het goede voorbeeld geven.
#gewoondoen
Niet de beste interviewer inderdaadquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:29 schreef Caland het volgende:
Je moet die microfoon houden bij degene die praat, achterlijke teringhoer
Is het een molukker?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:28 schreef Haags het volgende:
#gewoondoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |