Die kerel wilde er gewoon 2quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:11 schreef Tinos85 het volgende:
Op dit moment een gijzeling/overval gaande in Amsterdam op het Leidseplein.
https://www.telegraaf.nl/(...)been-gebied-ontruimd
AMSTERDAM - De Amsterdamse politie is dinsdagmiddag groots uitgerukt vanwege een overval op het Leidseplein. Het zou gaan om de Apple Store.
Agenten ontruimen het Leidseplein. Ook zwaarbewapende eenheden zijn ter plaatse, blijkt uit beelden die rondgaan op sociale media.
Een politiehelikopter hangt boven het gebied. Veel omliggende winkels hebben hun deuren gesloten, meldt een persfotograaf die ter plaatse is.
De hoofdstedelijke politie was nog niet bereikbaar voor commentaar.
Ben ik de enige die bang zou zijn voor een verdwaalde kogel van een waarschuwingsschot oid en daarom niet voor een raam zou gaan staan?quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:33 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ben ik de enige die bang zou zijn voor een verdwaalde kogel van een waarschuwingsschot oid en daarom niet voor een raam zou gaan staan?
Tsja eigenlijk wordt afgeraden dat soort beelden te delen omdat de gijzelaar(s) daar informatie uit kunnen halen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:36 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit is bv toch ook een debieltje? Ondanks dat ik haar dankbaar ben voor de beelden.
Dat ook nog eens inderdaad.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Tsja eigenlijk wordt afgeraden dat soort beelden te delen omdat de gijzelaar(s) daar informatie uit kunnen halen.
Bijvoorbeeld of ze zichtbaar zijn vanuit een bepaalde hoek.
Waarom zou het niet 'nog steeds' ruim afgezet zijn?quote:
Sowieso een overval/gijzeling op een van de drukste plekken van nederlandquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:41 schreef KroketBroodje het volgende:
Als ze telefoons stelen dan kunnen ze toch traceren welke gestolen zijn en deze onbruikbaar maken? Wat heeft het dan voor zin
Zou dit (een gijzeling) wel zin hebben als ze niet traceerbaar zouden zijn?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:41 schreef KroketBroodje het volgende:
Als ze telefoons stelen dan kunnen ze toch traceren welke gestolen zijn en deze onbruikbaar maken? Wat heeft het dan voor zin
Dit is niet echt een handige manier om telefoons te stelen. Die vent komt daar nooit weg met alle politie-eenheden van Amsterdam op het Leidseplein.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:41 schreef KroketBroodje het volgende:
Ja want zo werkt in het filmsquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:43 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Zou dit (een gijzeling) wel zin hebben als ze niet traceerbaar zouden zijn?Hoe gaat ie ooit wegkomen? Gaat ie eisen of ze een vliegtuig klaarzetten op Schiphol zodat ie met 20 telefoons kan vluchten?
To be fair, als ik zo fucked was zou ik het er gewoon op wagen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |